White_Light
Newbie
Ik zie hier in het algemeen een hoop onzin over farmaceutische drugs die niet wetenschappelijk is. Zelf ben ik door het beroep dat ik uitoefende een expert in de psychoanaleptica, psycho-leptica, psychedelica, opiaten etc. Voordat ik decennia lang een beroep uitoefende waardoor ik veel met dergelijke psychofarmaca te maken had en contact onderhield met de verslavingszorg, GGZ, ziekenhuizen en Maatschappelijke Opvang was ik zelf een hard- en soft drug gebruiker in de jaren 60 en 70 toen de hard drugs een zuiverheid hadden die nooit meer is voorgekomen. Dus die wereld ken ik van alle kanten. Als je de meeste onderwerpen leest dan zie ik weinig wetenschappelijke onderbouwing. Neem van mij aan dat de beste speed de farmaceutische dexamfetamine is (dexedrine) en methylamfetamine (pervitine, methedrine, crystal meth, ice etc.) Laat je niet bang maken door die amerikaanse kutdocumentaires, waar mensen op crystal meth niet meer eten en drinken en teveel nachten doorhalen. Diezelfde methyl-amfetamine spoot ik intraveneus en die kocht ik in Amsterdam bij dezelfde dealer als waar Herman Brood zijn speed ook van betrok. Die dealer was actief van 1969 tot 1975 en wordt in Broodje Gezond door Bart Chabot beschreven. Hij heette Bolle Jaap, hij is er al lang niet meer, maar hij had de beste kwaliteit en je kon kiezen of amfetamine sulfas (25 gulden p/gr of pervitine/crystal meth (35 gulden p/gr) Dat was indertijd een hoop geld voor een junk, maar altijd goedkoper dan die kutcoke die ik maar niks vond en ook goedkoper dan heroïne en opium. Ik heb die pervitine lang gebruikt en werd er erg relaxed van, eindelijk rust en concentratie en focus. De eerste tekenen van de DSM 5 diagnose van ADHD. Druggebruikers zoeken onbewust hun zelfmedicatie in de drugs was toen mijn filosofie, inmiddels vinden psychiaters dit ook. Die gouden drugstijden komen nooit meer terug, Als je ADHD hebt aanheb je enigszins mazzel. Men schrijft eerst Ritalin of Concerta voor en na jaren soms 5 jaren komt de psychiater tot het inzicht dat het oudste middel tegen ADHD dat er is toch wel het beste is en dat is dexamfetamine in doseringen van mnax. 70 mg en afhankelijk van kg lichaamsgewicht. Dit is speed in zijn zuiverste vorm en sterker dan gewone amfetamine sulfas. Als je veel reist zoals ik moet je een Schengen-verklaring aanvragen bij het ministerie van Volksgezondheid en moet je in Europa altijd je medicijnpaspoort + de Schengenverklaring bij je hebben. Ik ben nu bezig om ook een verklaring voor de hele wereld te krijgen, omdat ik ook in Marokko, USA, Indoneszie, Thailand en Peru kom. Bij de wereldverklaring kun je de dictaturen van Noord Korea en Iran natuurlijk vergeten...maar daar ga ik niet naar toe....mensen slaap zacht en geniet van de psychotrope stoffen die bij je passen....