Hopelooooos

Hallo mensenn

Dit is misschien dom verhaal en hoor hier misschien helemaal nie maar ja

Ik Gebruik vanaf me 14e coke Heb het 2 jaar zowat elke dag gedaan. Daarna een periode iets minder maar toch wel veel.
Vorig jaar heb ik 2 keer in een afkickkliniek gezeten.
Ben 1 keer weggestuurt en 2e keer weggegaan.
Daarna weer allemaal shit enzo en moest alleen afkicken met hulp van avg.
Niet gelukt... En de hulp van de avg ben ik nu ook kwijt. Mag er niet meer terugkomen omdat ik er knetterlijp aankwam een aantal keren.

Nu ben ik bijna 18 en gebruik bijna geen coke meer.
Alleen nu slik en snuif ik ritalin en slik xtc regelmatig.
Nu ik gestopt ben met coke zoek ik gewoon van alles waar ik maar raar van kan worden.
Is dit normaal?? :confused:
En ben ook aardig hopeloos want ik heb et zelf niet eens in de hand en ik kan nergens meer terecht.

Hoe kom ik nou van al die rommel af :confused:
En zelf ben ik gewoon te zwak om te zeggen dat ik het niet hoef of wil.
Ik kan het wel zeggen maar gebruik toch telkens weer.

Ook zit ik nog op school en die lijd er ook aardig onder.
Plus dat ik binnekort uit huis ga (begeleidkamerwonen) en daarvoor moet ik "drugsvrij" zijn.

Wat moet ik nou doennn :confused::confused:

BombSki

Bewuste gebruiker
hakkuhpoester zei:
En de hulp van de avg ben ik nu ook kwijt. Mag er niet meer terugkomen omdat ik er knetterlijp aankwam een aantal keren.
Hmm :confused:

succes ermee.. klinkt erg naar.
op je 14e al aan de coke.. :cry:

A

Anonymous

Gast
Probeer iets van paddo's of een psychedelisch(geen wiet is iets te zwak) iets, mischien kan je jezelf door diep te brainstormen ompraten om met (regelmatig) gebruik te stoppen.

spacekonijn

Badass junkie
BobG zei:
Probeer iets van paddo's of een psychedelisch(geen wiet is iets te zwak) iets, mischien kan je jezelf door diep te brainstormen ompraten om met (regelmatig) gebruik te stoppen.

heb je gelijk in, je riskeert de kans ff door de hel te gaan , maar als je er goed over nadenkt is dit wel een goede methode om er vanaf te komen.

en zeg nou zelf , wat is erger ff 4 uurtjes in de hel , of langzaam aan van je hele leven een hel maken?

matthijs

Badass junkie
Ik moet zeggen dat tripmiddelen om persoonlijke problemen op te lossen wel hele egr overschat worden hoor... msschien als je het in je eentje doet dat het anders is. Maar ik geloof toch niet dat oplossingen bedacht als je keihard tript nou echt de werkelijke sleutel zijn.

spacekonijn

Badass junkie
mathijs zei:
Ik moet zeggen dat tripmiddelen om persoonlijke problemen op te lossen wel hele egr overschat worden hoor... msschien als je het in je eentje doet dat het anders is. Maar ik geloof toch niet dat oplossingen bedacht als je keihard tript nou echt de werkelijke sleutel zijn.
ik wel , en je hebt geloof ik ook nog zoiets al ibiogane zal het wel verkeerd spellen maar geloof dat dit een echte aanrader is voor bijv coke verslaafden

matthijs

Badass junkie
Ibogaine heet het geloof ik. Maar dat helpt ook bij het afkicken omdat het je aandacht gewoon afleidt en je idd laat nadenken. Ook voel je de ontwenningsverschijnselen van alcohol,en heroine volgens mij niet meer...

caatje

Badass junkie
Als je het niet voor jezelf allemaal over hebt dan is t idd hopeloos!! Ik hoop voor jou dat je dat doet wat goed voor je is en wat dat is dat heb je volgens mij heel goed door als ik zo lees wat je schrijft. succes

matthijs

Badass junkie
Ja, dat is volgens mij de plant. Ik denk dat de werkzame stof ibogaine heet. Of misschien dat, dat gewoon alleen de engelse naam is. Kan ook natuurlijk.

Mac...

Badass junkie
Heel erg vervelend voor je: Je beseft dat je een probleem hebt, maar je kan er niks aan doen. Je bent niet zo zeer verslaafd aan een bepaalde stof, maar eerder aan het gebruiken zelf. Naar mijn mening één van de moeilijkste verslavingen om van af te komen, omdat deze puur psychisch is en niet fysisch. Hoe je ervan af komt? Moeilijk te zeggen, maar je bent al heel goed op weg, omdat je zelf inziet dat je niet goed bezig bent. Ga vooral door met hulp zoeken en vermijd plaatsen (of personen) die je in contact brengen met drugs. Als je je vrienden niet wilt kwijt raken, vraag ze om je te helpen ermee. Leg ze je probleem uit en vraag ze om je niet te verleiden. Echte vrienden zullen je hierin vast steunen, anders moet je vraagtekens zetten of het wel je echt vrienden zijn.

Iig: sterkte!

pasquali

Bewuste gebruiker
Ik denk wel dat je een inzicht kan krijgen door tripmiddel te gebruiken.
Of wat dacht je van IBOgaine?
Of Lsd?
Suc6 meisje!!!

spacekonijn

Badass junkie
Mac... zei:
uhm ja...
mensen drugs aanraden die er juist vanaf willen.
Goed bezig

tripmidellen helpen je juist van de drugs , tripmiddelen zijn niet schadelijk voor je lichaam en zijn niet verslavend.

en als het echt niet anders lukt kun je het toch op deze manier proberen.

niet de beste keus maar zeker geen slechte.

helemaal niet zo heel slecht bezig imo

Mac...

Badass junkie
Niet verslavend. Lichamelijk nee, maar als je verslaafd bent aan wazig zijn is LSD, paddo's en alle andere trippende middelen net zo verslavend als al het andere. Je gaat alleen iets anders gebruiken. En ook zijn ze niet schadelijk voor je lichaam, ze brengen ook risico's met zich mee.

pasquali

Bewuste gebruiker
Maar Ibogaine is juist wel het middel om van verslaving af te komen!!!
Een collega van me heeft eens Iboga aan een junk gegeven en die is van de dope afgeraakt.
er bestaat een dvd over, te koop in de betere smartshop.
Watch it!!

spacekonijn

Badass junkie
Mac... zei:
Niet verslavend. Lichamelijk nee, maar als je verslaafd bent aan wazig zijn is LSD, paddo's en alle andere trippende middelen net zo verslavend als al het andere. Je gaat alleen iets anders gebruiken. En ook zijn ze niet schadelijk voor je lichaam, ze brengen ook risico's met zich mee.

tja als je verslaafd bent aan wazig zijn is LSD geen ramp imo , beter dan mensen gaan pesten en poep in je mond stoppen zoals tom green het oplost of andere wazige lui die ik ken die helemaal doorslaan op de keta

BacingsPen

Badass junkie
Nouja, dat zal wel verschillen. Als je overweegt het met een tripmiddel te gebruiken dan zal ik als ik jou was op zoek gaan naar een hulpverlener die je meer kan vertellen over het afkicken van een drugs door middel van psychedelische drugs. (Het zou heel goed kunnen dat het je wakker schud of helder maakt zoals konijn zegt)

Bovenaan