• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Horror Panic and Disaster

Pikachu

Wijs gebruiker
Je krijgt je tijd wel vol hoor, maak je geen zorgen xD

Je moet het alleen wel goed plannen, je moet die dag zelf iig geen dingen te doen hebben. Anders doe je het gewoon s'ochtendsvroeg. Dan ben je s'avonds klaar =)

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
pff wat een avontuur! blij dat alles goed is afgelopen.. hopelijk denk je voortaan wel beter na voor je zoiets doet :openmouth:

Delirium

Badass junkie
DarkScope zei:
nu wil ik nooit meer lsd proberen :P. Nee dat ook weer niet maar nu zit ik wel in over de duur, ook al ga je gewoon goed. Die shit kun je dus eigenlijk nooit op een feestje gebruiken want dan ben je de volgende ochtend om 10 uur ofzo pas uitgetript, dan kun je ook pas slapen neem ik aan. En zolang trippen, haat dat niet vervelen met alle gevolgen van dien? Bij paddos vind ik de 3-4 uur wel lang genoeg, lsd is dus ng 4 keer zolang .

Hoeft niet per sé. Mijn eerste keer LSD duurde 3/4 uur, mijn tweede 6 uur.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
dan heb je niet echt goed gertript hoor Delirium dat moet je nog is over doen ..

12 uur lijkt er meer op.....

:hearteyes:

Telefoon

Wijs gebruiker
@ stonie

Dood . op de lsd voelde het als Echt sterven!

Koud weg nix zien ogen open of dicht..

Zerlfs geen gedachten op de lsd!

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm denk niet dat je weet hoe "echt sterven" voelt...

Misschien dat je denkt dat het zo voelt, en misschien is het ook wel zo. Maargoed je kan t niet weten he =P

Santatrip

Belezen gebruiker
Alchohol met psychedelics is al niet slim, maar als je sowieso nog vet zit te trippen rond het ochtenduur wanneer er mensen om je heen aan de dag beginnen werkt ook al niet echt mee...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Telefoon zei:
@ stonie

Dood . op de lsd voelde het als Echt sterven!

Koud weg nix zien ogen open of dicht..

Zerlfs geen gedachten op de lsd!

Dus je bent gewoon in slaap gevallen ... en ziet dat als een ego dood ?

Ik snaphet niet ,als je dood gaat dan moet je al beginnen met een tunnel effect met een sterk wit licht ?

Je overleden maten en huisdieren wachten daar op je ... de hel of de hemel wordt je nieuwe huis ?

Ik liep rondjes in mijn eigen huis.......

En jij ? Wat deed jij dan ? Lag je heel vredig in je LSD kist ?

Talk to me buddy .... :hearteyes:

:wave:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
angel-devil zei:
sorry maar wat is: 2c-b :confused:

Een tripmiddel wat tussen LSD en MDMA zou liggen volgens sommige.
Wat is 2C-B?
2C-B is een synthetische drug met de officiele naam 2,5-dimethoxy-4-bromophenylethylamine. 2C-B is chemisch verwant aan mescaline. Mescaline is een middel waarvan je gaat trippen en dat in de Peyotecactus voorkomt (zie foto). Indianen uit Midden-Amerika gebruikten de peyotecactus voor ceremonieel gebruik. 2C-B heeft ook andere namen, zoals Nexus en Erox. 2-CB komt op de markt in tablet- of capsulevorm. Het werd tot 1997 in smartshops verkocht. Op de XTC-markt werd 2-CB ook wel als XTC verkocht. Gebruikers dachten dan dat ze XTC slikten maar namen dus heel wat anders.

bron:
http://www.erowid.org/lang/nl/chemicals ... 5_nl.shtml

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Op 'het' forum staat ook zon verhaal van gast die 2cb had gesnoven en ook demonen zag enzo.. en er door aangevallen werd.
die moest door 4 politieagenten in bedwang worden gehouden, mannetje van kilo of 60. dus geen lichamelijk overmacht van zijn kant ofzo.

Sinds ik die entiteiten zie als ik trip enzo, weet ik ook niet allemaal meer of ik gewoon hallicuneer of dat er 'meer' is.
ik zou iig oppassen en een beetje gaan lezen op internet. staat hier en daar wel wat op erowid.

Peace

Telefoon

Wijs gebruiker
mwah ik denk dat het toch de drugs zijn en Adrenaline laat je lichaam ene Hoop meer doen dan je denkt te kunnen

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mja kan ook.. maar toch blijft het vaag.

Maar jij had toch ook gezegd dat het zo echt leek voor je?
Of kijk je er nu weer wat anders tegen aan?

Telefoon

Wijs gebruiker
ja het leek echt heel echt maar de lsd is heel intens en ik vond ook dat me kamer kromp dat leek ook echt terwijl dat ook echt niet kan.

er zijn filmpjes op internet waar een vrouw van 1,50 en tenger
in een ramp brokstukken van +- 35 kilo met 1 hand zo 10 meter verder op smijt omdat haar kind onder het puin ligt

Nou daar heb je je super strength Adrenaline .. :hearteyes:

was daar maar een drug voor haha :P

Delirium

Badass junkie
lysergine25 zei:
dan heb je niet echt goed gertript hoor Delirium dat moet je nog is over doen ..

12 uur lijkt er meer op.....

:hearteyes:

Ik weet het :( Al ware het best sterke zegeltjes, en de trip was mooi voor zolang het duurde :)

Telefoon

Wijs gebruiker
LSD overdose is onmogelijk als je geen dealer hoeveel heid hebt.

ik bedoel 1000tripjes op sabbelen is een hele opgave :stoned:

DreamWeaver

Badass junkie
Telefoon zei:
LSD overdose is onmogelijk als je geen dealer hoeveel heid hebt.

ik bedoel 1000tripjes op sabbelen is een hele opgave :stoned:

Ligt eraan wat jij als OD ziet :P Ik denk dat je van 1000/1200+ microgrammetjes zo godsgruwelijk hard gaat dat je zelf wel dood wil :wink:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
nah, zolang je het opbouwd denk ik dat ja 1200 ug nog kan handelen. maar moet je wel paar jaar ervaring hebben @ lsd

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
indeed. De LD50 is 12.000 ug. Dus dan moet ge toch al wa binnen hebben.
1ug = 0,000.001 gram
(Lethal Dose die 50% van de proefdieren heeft gedood)

Greetz, Argulas.

PS:grin:eze info komt van Erowid.

azgaza

Badass junkie
Argulas zei:
indeed. De LD50 is 12.000 ug. Dus dan moet ge toch al wa binnen hebben.
1ug = 0,000.001 gram
(Lethal Dose die 50% van de proefdieren heeft gedood)

Greetz, Argulas.

PS:grin:eze info komt van Erowid.

Die had ik ook gelezen maar er zijn mensen die een stuk meer overleven. Een menselijke overdosis oraal is nog nooit gebeurd.

dfssdfde

Badass junkie
Code:
predictions of the average lethal dose for humans have ranged from 0.2 mg/kg to more than 1 mg/kg, administered orally.

dus laten we zeggen 0.5mg/kg
een persoon van 70kg:
35mg, which is 35 000 µg, scheelt een beetje :tongueout:

bron is dezelfde erowid pagina, beetje naar onder

zommes

Badass junkie
De LSD heeft niks over genomen, dat kan hij/zij/het niet. Jij hebt jezelf de illusie gewekt dat dat het geval was. (door de invloed van LSD)

Verder wel een vette report. Doe die shit inderdaad niet meer want ik vind het levend gezelliger met je denk ik. :tongueout:

Bovenaan