Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hey ik heb nog wat GHB staan van ergens Januari, heeft niet koel gestaan, ziet er nog steeds mooi helder uit, maar is het zo lang houdbaar?? Wat zou er mee kunnen gebeuren als het te lang staat?
Heb je het wel een donkere opbergplaats gegeven het afgelopen half jaar! Of heeft het in het licht gelegen.
Volgens mij kun je het gewoon proberen. Misschien werkt het nog Super!
nja niet echt in het volle licht, meestal in het donker. het stond gewoon bij mij op de kamer, maar daar zijn meestal de rolluiken dicht en ikzelf ben er bijna nooit. nja ga het wel proberen, zal dan wel goed zijn
Nou ik heb m gebruikt en hij is nog altijd net zo sterk als dat die in het begin was. Samen met mijn vriendinnetje gebruikt, was haar eerste keer en we hebben een goddamn lekkere nacht gehad
Nou ik heb m gebruikt en hij is nog altijd net zo sterk als dat die in het begin was. Samen met mijn vriendinnetje gebruikt, was haar eerste keer en we hebben een goddamn lekkere nacht gehad
Hey ik heb nog wat GHB staan van ergens Januari, heeft niet koel gestaan, ziet er nog steeds mooi helder uit, maar is het zo lang houdbaar?? Wat zou er mee kunnen gebeuren als het te lang staat?
Zolang tie er niet bedorven uit ziet (ruikt) is het wel goed.
Heb ook wel is een flugeltje op die ik bij een maat van me op zijn freak zolder vond (Stond er ook meer als een jaar)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.