Houdbaarheid 6APB

Ternias

Newbie
Ik heb afgelopen oud en nieuw de designer drug benzofury (6-APB) gebruikt, en ik heb nog flink wat over. Ik vroeg me alleen af hoelang dat ik zoiets kan bewaren en of ik het niet beter weg kan gooien. En als ik het nog kan gebruiken, hoe raden jullie dit aan. Ik heb oud en nieuw een bommetje genomen maar dat duurde 6uur om in te werken en de trip duurde zon 9 uur (Als ik online rondkijk komt dit omdat we als onervaren drugsgebruikers 0.2 gram hadden genomen).
Dit is mijn eerste post dus ik hoop dat ik aan alle regels en dergelijke voldoe.

Niels

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Welkom op het forum :) Ik heb je bericht even verplaatst naar Research Chemicals.

Ik neem aan dat je het gewoon in een luchtdicht zakje hebt zitten? In principe kun je het maandenlang bewaren, zorg ervoor dat het luchtdicht verpakt zit en niet in de zon ligt.

Ik snap dat je trip 9 uur duurde :openmouth: 200mg is best veel als je geen ervaring hebt!

Fool

Badass junkie
Volgens mij gaat het zelfs jaren mee zonder extreme potentiteitsverliezen, mits je het fatsoenlijk bewaard. Durf ik niet met zekerheid te zeggen, trouwens.

Je zult er in ieder geval geen extra gevaarlijke stoffen van binnenkrijgen, vaak wordt het gewoon minder potent als je het langer laat liggen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat dacht ik ook inderdaad maar heb het bij maanden gehouden omdat ik het niet zeker weet. Het zwakt alleen af over tijd inderdaad, verder niets.

Hoksa

Newbie
Kan 6apb in de diepvries gelegd worden? En zoja, verlengt dat dan de houdbaarheid? Omdat dit met speed namelijk wel het geval is.

Fool

Badass junkie
Je zal het prima in een diepvries kunnen dumpen, mits het luchtdicht is afgesloten(De meeste gripzakjes zijn niet 100% luchtdicht!), dat zal voor houdbaarheid echter geen merkbaar verschil maken. Net als dit met speed ook geen merkbaar verschil zal maken, als je je spul maar luchtdicht afsluit!

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Structuur is bijna identiek aan MDMA dus zal wel ongeveer evenlang houdbaar wezen (jaren), echter het risico op 'bedorven' drugs wil je ook weer niet nemen.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Volgens mij is het enige 'risico' dat je loopt als je het lang laat liggen dat de werking naar verloop van tijd minder wordt. Ik bewaar mijn drugs altijd ook erg lang omdat ik dan bijv. meerdere pillen koop of een hele gram van iets en ik gebruik maar eens in de zoveel tijd wat, dus dan blijft het liggen. Handig omdat je altijd wat bij de hand hebt.. Maar ik heb er verder nooit iets van 'gemerkt' dat het er al lang ligt.

Bovenaan