houdbaarheid pasta

boy

Bewuste gebruiker
Enkele maanden tot jaren, het is redelijk stabiel spul. Je moet de bewaringsomstandigheden wel constant houden als je het echt om het bewaren doet.

caatje

Badass junkie
schranziewanzie zei:
Benn zei:
"Kijk eens wat opa vroeger gebruikte,,
wat bedoel ja daar in godsnaam nu mee
begrijp het nie echt :confused: :confused:

dat hij het nu in de vriezer legt en het spul over een jaar of 40 er uit haalt om het vervolgens aan zn kleinkinderen te laten zien :grin: goeiemorgen schrans, slaap tekort :wink:

Obsessed

Belezen gebruiker
Haha, ik zie mn opa da al doen :P

Weet niet exact hoelang , dus ben wel geïnteresseerd. 'k Krijg namelyk binnekort mn eige ijskast op mn kamer :grin:

Psykaholik

Wijs gebruiker
caatje zei:
schranziewanzie zei:
Benn zei:
"Kijk eens wat opa vroeger gebruikte,,
wat bedoel ja daar in godsnaam nu mee
begrijp het nie echt :confused: :confused:

dat hij het nu in de vriezer legt en het spul over een jaar of 40 er uit haalt om het vervolgens aan zn kleinkinderen te laten zien :grin: goeiemorgen schrans, slaap tekort :wink:
ja idd toen had ik slaap tekort
als ik het nu lees begrijp ik zelf nie hoe the fuck ik da nie kon begrijpen

Carlitos

Badass junkie
Wil ff geen nieuw topic maken.
Maar hoelang is houdbaar gewoon op kamertempratuur in sealtje ?

Zonder dat kwaliteit verloeren gaat

Frisko

Badass junkie
Japi-10 zei:
Wil ff geen nieuw topic maken.
Maar hoelang is houdbaar gewoon op kamertempratuur in sealtje ?

Zonder dat kwaliteit verloeren gaat
2 a 3 weken,miss langer.
probeer en gij zult ondervinden!!
zo duur is speed ook niet dus boeit het iets??? :P

DreamWeaver

Badass junkie
Het boeit eigenlijk alleen als je voor jezelf een voorraadje in wil slaan ivm kwantumkorting. Eigenlijk zouden we allemaal een aparte vriezer neer moeten zetten voor de drugs. Die maak je tenminste niet elke los voor een pak kipnuggets enzo, dan blijft de temperatuur lekker constant undsoweiter.

Aking

Wijs gebruiker
*ziet een gat in de markt*

na de minikoelkast (voor 2 flesjes drinken) nu de minivriezer :mrgreen:
(voor euhm... :flushed: 2 ijsjes)

boy zei:
Enkele maanden tot jaren, het is redelijk stabiel spul. Je moet de bewaringsomstandigheden wel constant houden als je het echt om het bewaren doet.

Dus in de vriezer kan helemaal geen kwaad?
Mij hebben ze wijsgemaakt dat dat niet goed is omdat het dan gaat kristaliseren.. Ma da is dus net wél goed, ofwa :confused:

eddy666

Newbie
in de vriezer is het wel te doen daarbuiten zou ik het niet langer dan een paar weken doen aangezien in de pasta toch altijd nog wat zuur resten zitten die zorgen voor oxidatie..

Bovenaan