1. wiet word niet sterker na mate dat je haar laat curen ... das onzin en dat kunnen we ook wegstrepen onder het kopje BULLSHIT!!! wiet gaat beter smaak
het is het zelfde als vlees eet jij een vers geschoten dier eet je die binnen een dag is het niet te eten of iig een stuk slechter eten .... eerst hangen ze het beestje op voor een week tot 2 weken daarna kan het gegeten worden ... het vlees is dan malser en lekkerder ...zo is het ook bij wiet...
minimaal moet een rookbaar wietje gedroogd worden voor 10 dagen onder perfecte omstandigheden ... maar lekkerder is wiet die iig 1 maand heeft liggen curen ... maar dan waar je het in doet is wel van LEVENSBELANG...
zo bewaarde ik mijn wiet een tijdje in een grote gebruikte wiet zak ... de wiet rook MUF

maar na de wiet goed te hebben latern ventileren en gestopt te hebben in een tupperware bakkie begon ze met de3 maand lekkereder te ruiken en te roken ... ze werd ook steeds zachgter ... het EFFECT BLEEF HETZELFDE!!
oww ja en wiet die in griep zakjes zit is NIET lucht dicht !!! dan zou je het moetne vacumeren !!
wiet is als je het donker en koel weg zet igg tot 2 jaar goed !!! invriezen is ook een goede optie ( wel eerst in een zak doen heah slimpie!!! hoelang het dan bewaard kan worden zal ik niet weten ... ik weet alleen dat de mogelijkheid er is om in te vriezen ... maar ik hou niet van diepvries producten ( behalve knipafval :P ) dus doe daar niet aan ...
en ook voor mij is het moeilijk wiet een maand lang te laten curen :P
greetzzz gtje
ps: happydude ??? ook lid van wf???