houdbaarheidstermijn????

gorgon

Newbie
Hallo,

ik vond zojuist in mijn kast een zwarte plastic zak, dichtgeknoopt en wel. na openen bleek er nogal wat lekkers in te zitten. Ik heb kennelijk bijna 2 jaar lang diverse kleine zakjes wiet en stuff bewaard. Dat spul ben ik na mijn verhuizing compleet vergeten.
Het zijn portie-verpakkingen, in een normaal dichtgesealed zakje. Dit zit weer in een grotere dichte sealzak en die weer in een derde sealzak. Luchtdicht zijn ze dus wel geweest. En ook donker weggelegd bijna 2 jaar lang.

kan ik ze nog gebruiken? Ze zijn kurkdroog, dus geen rot ofzo. Ik neem aan dat de wiet niet meer goed is, maar de stuff? Kan ik die bruine rakkers nog lekker oproken?

Wie kan me iets meer vertellen over de houdbaarheidtermijn?
thanks alvast!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Zolang er geen rot of schimmel in of op zit kun je alles nog gewoon roken.
Ook de wiet.

Het zal droog zijn, en ietswat scherper in de keel maar zeker nog te roken.
Zeker als het zo verpakt en bewaard is. ( hoewel een sealbag nooit luchtdicht is, ook meerdere over elkaar niet.)

Escoban

Bewuste gebruiker
Mijn beste ervaring ooit met wiet was met WW van zo'n jaar oud. Dus zolang het niet is gaan rotten ofzo, is het misschien zelfs beter dan voordat het in de zak ging :stoned:.

Oom Klaas

Badass junkie
Een tak van bijna 10 maanden oud uit een plastic doos halen die totaal niet luchtdicht is en die oproken, de toppen ervan uiteraard, gaat gewoon nog goed is mijn ervaring :grin:

gorgon

Newbie
ja, kijk, je kan alles roken als je wilt.
Maar werkt de shit nog? Doet de THC nog wat het moet doen?

heeft er iemand anders interesse om die shit over te nemen haha?

Bovenaan