houdbare pep

cropp

Badass junkie
hee jongens hoelang kan ik natte pep met dit weer buiten in de kou in de schuur of zo bewaren?

Immo

Badass junkie
Lang, de kwaliteit zou wel een half jaar goed moeten blijven als je het koel bewaard.

Antigone

Belezen gebruiker
Net zolang tot het op is

Waar staat die schuur van jou trouwens? :grin:

de_psychonaut

Experimenterende gebruiker
luchtdicht! dus even goede sealzakjes/strijkzakjes scoren en het daar in bewaren.

Op koude temperatuur is ook goed, maar ook een constante temperatuur is gewenst. Of de diepvries beter is durf ik niet te zeggen, weet niet wat de kwaliteitsverandering is als het water in de pep gaat kristalliseren door bevriezing.

Taat

Bewuste gebruiker
gewoon koel en luchtdicht bewaren..
De kwaliteit zal dan wel ff goed blijven, maar ga het geen jaren bewaren..
Bewaar het liever in je neus

Ja precies

Bewuste gebruiker
handige tip: bewaar het tevens in een weckpotje, oa te koop bij Xenos voor 1 euro. Het blijft dan super vers en nat.

cropp

Badass junkie
Ja precies zei:
ps; je riep jongens aan, maar ik als meisje mag ook wel reageren toch?!

graag zelfs mag ik je nummer??

neej even zonder grappen en grollen, ik leg hem in de schuur vanwege de kou en ik woon nog thuis, dus ik kan het niet tussen de melk in de koelkast leggen, het is niet zo veel en ik denk dat ik het binnen 2 weken uiterlijk wel op heb

Taat

Bewuste gebruiker
Ik had in de zomervakantie een keer een dikke lijn op een cd hoes gelegd en die ben ik toen vergeten (we gingen er allemaal vandoor en ik moest even meekomen van iemand waardoor ik in alle haast die lijn ben vergeten)

Pas 4 dagen erna kwam ik hem weer tegen, opgesnoven en ik merkte nauwelijks kwaliteitsverschil, terwijl hij gewoon open en bloot op een cd hoesje lag in een donker, maar toch vrij warm (15-20 graden) laatje in de kast

cropp

Badass junkie
Taat zei:
Ik had in de zomervakantie een keer een dikke lijn op een cd hoes gelegd en die ben ik toen vergeten (we gingen er allemaal vandoor en ik moest even meekomen van iemand waardoor ik in alle haast die lijn ben vergeten)

Pas 4 dagen erna kwam ik hem weer tegen, opgesnoven en ik merkte nauwelijks kwaliteitsverschil, terwijl hij gewoon open en bloot op een cd hoesje lag in een donker, maar toch vrij warm (15-20 graden) laatje in de kast

kijk, heb ik wat aan

tnx everyone

Bovenaan