Ja precies zei:ps; je riep jongens aan, maar ik als meisje mag ook wel reageren toch?!

Waarom dan dit topic?? Was je bang dat het binnen 24 uur op moest ofzo?cropp zei:.......binnen 2 weken uiterlijk wel op hebJa precies zei:ps; je riep jongens aan, maar ik als meisje mag ook wel reageren toch?!
cropp zei:hee jongens hoelang kan ik natte pep met dit weer buiten in de kou in de schuur of zo bewaren?
Antigone zei:Waarom dan dit topic?? Was je bang dat het binnen 24 uur op moest ofzo?cropp zei:.......binnen 2 weken uiterlijk wel op hebJa precies zei:ps; je riep jongens aan, maar ik als meisje mag ook wel reageren toch?!![]()
Taat zei:Ik had in de zomervakantie een keer een dikke lijn op een cd hoes gelegd en die ben ik toen vergeten (we gingen er allemaal vandoor en ik moest even meekomen van iemand waardoor ik in alle haast die lijn ben vergeten)
Pas 4 dagen erna kwam ik hem weer tegen, opgesnoven en ik merkte nauwelijks kwaliteitsverschil, terwijl hij gewoon open en bloot op een cd hoesje lag in een donker, maar toch vrij warm (15-20 graden) laatje in de kast