How to trip a Remko

Chimera

Bewuste gebruiker
Wat ik al zei, was die ervaring van Salvia op de film niet echt megasterk. Ik heb net 20x geprobeerd en helaas... Ook dit geeft niet het "juiste" effect. Ik wordt er langzamerhand een beetje moedeloos van en vraag me af of ik 1: Een of ander unknown immuunstelsel heb of 2: Ik misschien niet klaar ben voor een dergelijke ervaring en dat dus "krachten" van buitenaf zoiets hebben van:"Ja rem... blijf jij maar lekker in je eigen wereldje kerel".

Ik verlies zo wel een beetje het vertrouwen in Salvia na alle mooie dingen die ik erover gehoord heb :(

boehoe

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
is idd wel spijtig :(
de eerste keer salvia (10x) had bij mij ook geen effect
maar na een paar keer proberen ging ik wel lekker :)

maar je rookt het toch door een pijpje en niet in een joint ofzo hoop ik?
en probeer je de rook zo lang mogelijk binnen te houden, want anders zal het ook niet lukken denk ik...

Boerke

Experimenterende gebruiker
Een vriend van mij had ook zo iets met paddo's, niemand geloofde hem eigelijk maar hij voelde er bijna niets van toen hij voor het eerst paddo's nam...
Beetje later heeft hij het opnieuw geprobeerd en het ging al veel beter... Nu tript hij "zoals het hoort" :)

mss bkijven proberen gwn dus... :wink:

spacekonijn

Badass junkie
hey remko

paar tips:
- je moet alles van deze wereld afsluiten ( denk aan : handje van nicole :wink: , camera's , AL HET LICHT MOET UIT!!! enz).
-ga zitten en leun achterover zo comfortable mogelijk
-gebruik een stormaansteker omdat de werkzame stof pas bij zeer hoge temperatuur op zn best verbrand.
-doe niet teveel je best om compleet deze wereld te verlaten , rook het gewoon en ga rustig zitten zorg dat je juist niks aan je hoofd hebt en verwacht er niet teveel van.
zodra je gefocused bent op 'wat gebeurd er precies' hou jejezelf op aarde.

gr spacekonijn

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
vergeet niet dat je je volledig moet overgeven aan de drugs om er het meeste van te voelen, das trouwens bij elke drugs zo...

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Chimera zei:
Wat ik al zei, was die ervaring van Salvia op de film niet echt megasterk. Ik heb net 20x geprobeerd en helaas... Ook dit geeft niet het "juiste" effect. Ik wordt er langzamerhand een beetje moedeloos van en vraag me af of ik 1: Een of ander unknown immuunstelsel heb of 2: Ik misschien niet klaar ben voor een dergelijke ervaring en dat dus "krachten" van buitenaf zoiets hebben van:"Ja rem... blijf jij maar lekker in je eigen wereldje kerel".

Ik verlies zo wel een beetje het vertrouwen in Salvia na alle mooie dingen die ik erover gehoord heb :(

boehoe
Is je manier van gebruiken wel de juiste dan?

pasquali

Bewuste gebruiker
Ja dat was prima manier...ik denk dat ie ook gewoon even moet oefenen , bovendien gebeurd het vaker dat het de eerste paar keren niet lukt.
Zelfs bij 20x was t vrij moeilijk maar goed , we hebben tijd en stash zat voor latere ervaring.

fun

Bewuste gebruiker
vreemd, ik had de eerste keer ook heel weinig effect, wel achteraf merkbaar, je zou kunnen zeggen stadium 1.

Dat was na 0.25gram 5x extract, via een puurpijpje.

Ik kon de rook maar moeilijk binnenhouden, omdat het erg sterk is, en ook was het eigenlijk te druk (4 man, paar zwakke lampjes/kaarsjes)

Dus eigenlijk nog veel te veel fout gedaan.
Ik ga vanavond met een vriend samen onze 2e keer salvia doen, we hebben ieder 0.5 gram 10x

Dit keer kiezen we voor een donkere, rustige plek, met 2, hoogstens 3 man en proberen stil te zijn.
Ook ga ik het dit keer niet via een puurpijpje roken maar via een bong.
Door de filtering en verkoeling van het water hoop ik de rook makkelijker in te houden.

Ik hoor aan de ene kant dat mensen zweren bij het puurpijpje, en anderen de bong/waterpijp afzweren (omdat dit te sterk zou zijn) maar dit is toch de manier die ik vanavond ga proberen.
Ik hoop morgen een leuk tripreport te kunnen plaatsen :stoned:

fun

Bewuste gebruiker
inmiddels een tripreport geplaatst.

wel duidelijk wat effect gevoeld, maar niet genoeg om de kosten te rechtvaardigen.

Volgende keer moet het heftiger.

Florian01

Belezen gebruiker
Maybe heb je hier wat aan..

ik pak mijn speciale Salvia pijpje en doe er 4 schepjes 10x extract in. Dan laat ik de rook ongeveer 1 minuut in en uit mijn longen stromen. Gewoon een hele diepe haal nemen, daarna laat je de rook +- 20 seconden stil in je longen zweven. Daarna laat je een heel erg klein beetje lucht uit je longen, waarna je direct je longen weer vol nieuw lucht zuigt. Dit spel van klein beetje in en klein beetje uit kan ik heel erg lang volhouden. Als ik dat +-1 minuut doe dan begin ik de Salvia Divinorum al te voelen

Maar natuurlijk met als hoofd reden dat de Salvia rook zo diep mogelijk mijn longen in zou gaan. Hiervoor heb ik nog een tweede truuk die ik hier wil uitleggen. Net voordat mijn longen vol zitten stop ik met zuigen, de pijp is al lang leeg en hier begint het spel om de rook zo lang mogelijk binnen te houden. Nu mijn longen net nog niet helemaal vol zitten houd ik mijn adem zo lang mogelijk in, als ik het idee krijg dat het te moeilijk gaat worden neem ik nog een laatste teug verse lucht, mijn longen zaten namelijk nog niet helemaal vol. Nu met verse lucht in mijn longen kan ik het weer heel even uithouden. Dan weer vlak voordat ik niet anders meer kan laat ik langzaam een gedeelte van de rook uit mijn longen ontsnappen, om dan direct weer een beetje verse lucht naar binnen te zuigen. Dit heen en weer van een klein beetje inademen, uitademen, inademen en weer uitademen kan ik lang volhouden. Zo ook deze keer, ik kreeg al duidelijke trip gevoelens, voordat alle rook uit mijn longen was verdwenen.

http://salvia.drugsinfo.net

Ellesdee

Badass junkie
Ellesdee zei:
misschien heb je wat aan deze site :

http://salvia.drugsinfo.net/

Florian01 zei:

ik pak mijn speciale Salvia pijpje en doe er 4 schepjes 10x extract in. Dan laat ik de rook ongeveer 1 minuut in en uit mijn longen stromen. Gewoon een hele diepe haal nemen, daarna laat je de rook +- 20 seconden stil in je longen zweven. Daarna laat je een heel erg klein beetje lucht uit je longen, waarna je direct je longen weer vol nieuw lucht zuigt. Dit spel van klein beetje in en klein beetje uit kan ik heel erg lang volhouden. Als ik dat +-1 minuut doe dan begin ik de Salvia Divinorum al te voelen

***kuch kuch***

Florian01

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
Ellesdee zei:
misschien heb je wat aan deze site :

http://salvia.drugsinfo.net/

Florian01 zei:

***kuch kuch***

Jaa die site heb ik van jou, maar ik zet ff nadruk op die stukje omdat daar een boel teks op die site staat

spacekonijn

Badass junkie
spacekonijn zei:
hey remko

paar tips:
- je moet alles van deze wereld afsluiten ( denk aan : handje van nicole :wink: , camera's , AL HET LICHT MOET UIT!!! enz).
-ga zitten en leun achterover zo comfortable mogelijk
-gebruik een stormaansteker omdat de werkzame stof pas bij zeer hoge temperatuur op zn best verbrand.
-doe niet teveel je best om compleet deze wereld te verlaten , rook het gewoon en ga rustig zitten zorg dat je juist niks aan je hoofd hebt en verwacht er niet teveel van.
zodra je gefocused bent op 'wat gebeurd er precies' hou jejezelf op aarde.

gr spacekonijn

remko , heb je het nog eens geprobeerd en dit keer mijn tips opgevolgd?

pasquali

Bewuste gebruiker
Voorlopig even klaar met salvia, maar binnenkort komt er een acacia smoking mix op de markt die we snel mogen uitproberen.

pasquali

Bewuste gebruiker
Staat een prachtig rapport van op Dhp...het is nieuw in de winkel...ook onder naam changa een australische mix van psyhoactieve kruiden.
Dmt achtig.

Bovenaan