Hppd na 2x xtc

ik heb voor het eerst een pilletje genomen op een feestje dit was ongeveer 240 mg ik ben 22 jaar 86 kilo. Heb spijt dat ik drugs heb genomen moeilijke situatie.het blijft wel altijd mijn eigen keuze. Het feestje beviel zo goed dat ik het graag nog een keer wilde proberen op een festival alleen de week eena had ik een paar baco's op en een hijsje gedaan van een blow stelt niet veel
Voor. De week erna was het zover. Ik kwam op het festival alles was goed alleen wat minder geslapen door de spanning. Alles ging goed heel de dag. Had alleen 1 momentje beetje angst toen me ogen dichtvielen geen stress gehad dat ik weet. Heb 4 kwartjes genomen totaal 240 mg op 10 uur. Natuurlijk niet slim 2 x in 3 weken voor het eerst. Toen ik thusikwam ging alles goed lekker geslapen niks aan de hand. Paar dagen later kreeg ik een beetje ligt gevoel im me hoofd van de xtc dip. Ik had nachtdiensten en was best moe. Dat weekend leek ik meer moe te worden dus veel uitgerust. Die zondag ging ik naar festival Niks gedronken of genomen. Ik wist niet wat er was maar ik zag wat minder en het werd me teveel. Toen ik thuiskwam wilde ik slapen maar kreeg schokjes door me hoofd. 2 dagen later kon ik helemaal niet slapen en werd de angst heel erg 8 dagen heel slecht geslapen van de huisarts ozazepam en tempazepam gekregen wat ik niet meer gebruik. Ivm verslaving ervoor. Het slapen gaat veel beter nu. Ik ben naar de psycholoog geweest en die heeft gezegd dat ik een angstoornis heb die wel te verhelpen is maar erger is geworden door het drugsgebruik. Ik ben ook nog heel moe heb last van beetje ruis licht gevoel in me hoofd. Na 7 weken gaat het stukken beter. Ik sport nog wel elke dag kracht training maar blijf wel moe. ik werk momenteel niet. Ik heb het idee dat ik nog wat verschijselen heb van de drugs maar dit komt vooral door vermoeidheid en hoofdpijn.soms een beetje oorSuis als ik ga slapen niet veel aanweZig.(licht gevoel in hoofd) duizeligheid veel aanwezig door alle omstandigheden.. Ik neem nooit meer drugs en doe momenteel veel om alles weer op orde te krijgen het idee is mis dat ik adhd heb omdat ik niet veel kan rusten altijd al last van gehad. dronk ook wel veel alchol in het verleden. Waarmee ik ook ben gestopt. Nu 7 weken niks gedronken. Ik maak me wel een beetje zorgen. Een angstoornis en nu dit ik heb dat de vermoeid een grote rol speet. Momenteel doe ik veel cardio krachttraining en ademhalings oefeningen. ( ivm hartkloppingen).De stress en angst zijn ook aanwezig natuurlijk. Overal wordt aan gewerkt zit ook bij de psycholoog hebben mensen goede tips voor mij. Ik eet heel gezond. Het gaat al stukken beter ik denk ook dat het gewoon tijd nodig heeft om te herstllen ze zeggen 3 maanden rust houden voor 1 keer. Ben best bang denk afentoe dat ik in een trip zit dan ga ik heel de tijd naar me pupillen kijken. Of iets anders....dat ik een trip zit ofsow. Ik hoor ook veel verhalen als mensen niet meer zo moe zijn en 6 maanden veder zijn nergens meer last van hebben. Hebben mensen goede tips voor mij?

Laatst bewerkt:
Bovenaan