Huid gevoelloos na 2C-B/LSD?

3970

Wijs gebruiker
Als mijn vrouw XTC?MDMA heeft gebruikt, voelt haar huid geweldig aan, en vindt ze streling heerlijk. Als ze echter 2C-B of LSD heeft gebruikt, wordt haar huid volledig gevoelloos, wat voor haar zeer vervelend aanvoelt. Ze heeft echt het gevoel dat haar huid helemaal verdoofd is, en dat weerhoudt haar ervan om deze middelen te gebruiken.

Heeft er iemand anders ook wel eens deze ervaring gehad met 2C-B en/of LSD, of weet iemand wat het zou kunnen veroorzaken. Bij mijzelf wordt de huid juist lekker gevoelig met deze middelen, en volgens mij ervaren de meeste mensen dat zo?

Hemi

Um

Belezen gebruiker
meer gevoelig, bij elke drug bijna

vooral bij mdma, godver, wat voelde ik mij vant weekend weer geweldig, elke porie van je huid voelt dan goed aan

azgaza

Badass junkie
Mijn huid is bij LSD juist best gevoelig; alles voelt alsof het veel 'dieper' gaat, bijvoorbeeld als iemand een hand op mijn schouder legt krijg ik het gevoel dat ie er een stukje inzakt.
2c-b heb ik nooit gedaan trouwens, en xtc ook niet, dus veel vergelijksmatteriaal heb ik niet, maar als ik het vergelijk met nuchtere toestand is mijn huid juist gevoeliger met LSD.

3970

Wijs gebruiker
Supervlieg zei:
Bij LSD voelt je huid echt aan als rubber, de bescherming/buitenlaag van je lichaam (duh!) hehe

Nee, dat ik ervaar ik zo toch niet, ik vind mijn huid heerlijk aanvoelen op LSD. Ik word graag aangeraakt onder invloed van alledrie de drugs...

Agonist

Experimenterende gebruiker
Hee, dat is wel wezenlijk anders dan ik het ervaar. Op MDMA wordt m'n huid zeker erg gevoelig, maar op LSD en 2c-b misschien nog wel veel gevoeliger. Vreemd dat het bij haar juist het tegenovergestelde is.

jcp

Bewuste gebruiker
Ik denk dat de mogelijkheid ook bestaat, omdat we het over 2 tripmiddelen hebben dat het een mindsetting is, misschien heeft ze het een keer gehad en krijgt ze het nu elke keer als ze aan het trippen is?

Tussen de oren zeg maar, kan soms ook heel echt lijken...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Mijn huid wordt alleen maar gevoeliger .... heerlijk .

Zou geen idee hebben wat het zou kunnen zijn of waarom.

Stonie

Cls-X

Newbie
Het zal waarschijnlijk wel meer met de mindste te maken hebben als de genomen substantie, in ieder geval dat is wel mijn ervaring met 2-CB en LSD

De ene keer is elke aanraking net alsof ik er mee aan het versmelten ben den andere keer doet het me niets of is het soms zelfs ongemakkelijk.

3970

Wijs gebruiker
Ik twijfel of het de mindset is...haar huid is dan ook echt ongevoelig, ze bezeert zich wel eens op zo'n moment zonder dat ze het beseft, en heeft dan later pijn op die plek...Daar kwamen we achter nadat ik ontdekte dat haar tepels wat ongevoelig waren na 2C-B, ik kon knijpen wat ik wilde, maar geen reactie....tot de volgende dag dan :flushed:

Cls-X

Newbie
Ik zeg al dat is mijn ervaring, iedereens reactie of beleving kan varieren dus het kan best zo zijn dat het dat effect heeft of je vrouw.
Net zoals ik van pep ook gewoon kan slapen en eten terwijl veel mensen daar juist veel last van hebben.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
apart.. met alle drie de drugs is mijn huid een stuk gevoeliger.. naja 2c-b weet ik niet maar wel 2c-e.
maarja iedereen reageert weer anders maar toch vind ik het gek. Met LSD staan al je zintuigen op scherp, verwacht dan juist dat je eerder een aanraking voelt en het intenser aanvoelt dan.

flashkop

Bewuste gebruiker
Heb ik ook op het einde van men trip, heb dan ook dat ik percies met men handen door men lichaam kan echt weirde toestanden, vin,dt het allemaal niet zo erg.

Bengt

Bewuste gebruiker
Ik heb het gevoel dat mijn huid niet van mij is, alsof ik een vreemde huid aanraak met inderdaad weinig gevoel.

Op paddo's daarentegen is mijn huid enorm gevoelig.

Het zal van persoon tot persoon afhangen...

Bovenaan