Huilen van de GHB

Mindgamer

Badass junkie
He mensjes,

Net een dop GHB op, maar tyfus ik heb de hele tijd de neiging om te gaan huilen en hard ook, shit..Hoort dit bij GHB ofzo?

Soma

Bewuste gebruiker
Ik heb ooit eens wat G genomen bij de comedown van een lsd-trip en ik had toen ook wel de neiging om keihard te huilen. Heb dat ook gedaan als ik alleen was, maar als ik bij mensen was moest ik me keihard inhouden :grin:. Onder invloed van G kan ik sowieso wel sneller huilen van ontroering. Ik laat mijn emoties gewoon sneller de vrije loop.

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker

Hier, een schouder om op te huilen.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Huilen op GHB kan zo bevrijdend zijn. Het heeft op mij soms bijna een therapeutische werking gehad. Dat ik ineens verdriet voelde over iets wat ik normaal zou wegstoppen en daar dan ontzettend om moest janken. Je komt dichter bij je gevoel te staan, dus ja het is niet zo gek..

Dat mis ik er soms wel aan. De intensiteit die het aan alles geeft. Je bent net een kind. Verrukt van de dingen die je mooi vind, muziek, films, mensen, intens verdrietig om dingen die je echt raken.. je ineens bewust van wat je nou echt ergens bij voelt. Gebruik het.. die muur die omlaag gaat. Je kan er nuttige inzichten van krijgen over wat er diep van binnen bij je speelt.

Dopezilla

Badass junkie
Kan je van alcohol dan niet emotioneel worden? Op alcohol kan ik ook ontzettend janken als het akelig valt.

Olle

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb nog nooit iets dergelijks mee gemaakt op G. Ik kan dan alleen maar vrolijk zijn en chill. :grin:

aXXis

Experimenterende gebruiker
Heb dat ook 1 keer gehad hoor met GHB. Zat ergens mee en had eindelijk de oplossing gevonden. Kan gebeuren en werkt heel bevrijdend!

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik ben er emotioneel incidenteel echt van m'n stuk door geweest, gewoon echt een soort gevoel dat je laat gaan als je de schoonheid en magie van het leven of de muziek heel diep voelt, vaak kwamen dan ook herinneringen boven. Het is een soort dankbaarheid. Tranen op de wangen voelen dan fijn aan.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Atropa zei:
Ik ben er emotioneel incidenteel echt van m'n stuk door geweest, gewoon echt een soort gevoel dat je laat gaan als je de schoonheid en magie van het leven of de muziek heel diep voelt, vaak kwamen dan ook herinneringen boven. Het is een soort dankbaarheid. Tranen op de wangen voelen dan fijn aan.

Dat herken ik ook. Beetje te vergelijken met het gevoel wat XTC je geeft. Je beseft ineens hoeveel je van de mensen om je heen houdt en ziet hoe mooi dingen eigenlijk zijn, terwijl je daar normaal afgestompt voor lijkt te zijn.. Die magie.. die schoonheid zien en dat gebruiken, liefde geven, kansen zien, het enthousiasme van een kind, dat mis ik er wel aan. Sinds ik met GHB ben gestopt, kan ik dat ook niet in mezelf vinden. De gevoelens die ik nu voel, voelen zoveel minder intens, de wereld lijkt zoveel grauwer. Ik snap wel dat sommige mensen die G hebben gebruikt zeggen: it leaves a hole in your soul.

Prinz

Ik heb het ook meerdere malen meegemaakt en kan beamen dat het heerlijk aanvoelt, zowel tijdens als achteraf. Een absolute bevrijding van weggestopte/onverwerkte gevoelens. Niks mis mee! :mrgreen:

azerty1987

Belezen gebruiker
it leaves a hole in your soul.. wat een bullshit zeg.. je krijgt meer emhatie als je onder invloed van ghb bent.. thats it

Soma

Bewuste gebruiker
Ja, als je onder invloed bent, maar niet als het uitgewerkt is he. Dat is wat Elfquest probeerde zeggen denk ik.

W.F.L.

Badass junkie
Normaal gezien word ik van GHB dus ook alleen maar vrolijk en wazig, maar goed deze middag/namiddag ergens (had ook speed op maar die was al uitgewerkt/aan het uitwerken, zal er ook wel voor iets tussen zitten) zat ik alleen op een bankje naar het water te kijken, rustig muziekje erbij enzo en toen moest ik ook opeens keihard gaan huilen, heeft echt een uur aangehouden. Heel erg apart. :P Ik huil zelden, maar het is echt niet tegen te houden ofzo. Maar ja, het is eens wat anders dan geil worden ofzo. :grin: Combinatie van een kutmood, muziek, GHB en pep die begon uit te werken denk ik. Op een feest heb ik nog nooit moeten huilen van de G.

Verbaast me eigenlijk niet zo, met alcohol heb ik ook dat ik best wel melancholisch en ontroerd kan worden als ik alleen ben.

Drientje

DF-koning
W.F.L. zei:
Normaal gezien word ik van GHB dus ook alleen maar vrolijk en wazig, maar goed deze middag/namiddag ergens (had ook speed op maar die was al uitgewerkt/aan het uitwerken, zal er ook wel voor iets tussen zitten) zat ik alleen op een bankje naar het water te kijken, rustig muziekje erbij enzo en toen moest ik ook opeens keihard gaan huilen, heeft echt een uur aangehouden. Heel erg apart. :P Ik huil zelden, maar het is echt niet tegen te houden ofzo. Maar ja, het is eens wat anders dan geil worden ofzo. :grin: Combinatie van een kutmood, muziek, GHB en pep die begon uit te werken denk ik. Op een feest heb ik nog nooit moeten huilen van de G.

Verbaast me eigenlijk niet zo, met alcohol heb ik ook dat ik best wel melancholisch en ontroerd kan worden als ik alleen ben.
Awww.

Was toch niet omdat ik je eruit schopte he?

W.F.L.

Badass junkie
Drientje zei:
Normaal gezien word ik van GHB dus ook alleen maar vrolijk en wazig, maar Was toch niet omdat ik je eruit schopte he?

Nee, was omdat ik weeral eens mijn regenjas vergeten ben.. :( :grin:

alex0303

ik had het ook een keer. ik zat in de auto met een vriend van mij ik had al een uur van tevoren een potje gepakt en nog een halfje bij gepakt. dus wij lopen over een beetje onzin te prate.
en toen begon hij er over ''dat het niet eerlijk is'' ik vroeg toen aan hem: wat is er niet eerlijk :confused:

hij zei: mensen met messen. ik met een hele late reactie :ja dat klopt xD en ik werd in eens heel er emotioneel en ik liet een paar tranen lopen xD

weten jullie waar het vandaan komt dat spontaan emotionelen???? want het is egt al heel lang geleden dat dat was gebeurt en ik wil egt weten hoe zo iets gebeurt en waar het vandaan komt

SjitHeppens

Belezen gebruiker
Tja, GHB is een ontremmer én een stemmingversterker. Wat dat betreft lijkt het op alcohol. Als je normaal de effecten van stress, verdriet, ontroering etc. op veilige afstand houdt, kan er door alcohol of GHB soms ineens geen houden meer aan zijn.

alex0303

SjitHeppens zei:
Tja, GHB is een ontremmer én een stemmingversterker. Wat dat betreft lijkt het op alcohol. Als je normaal de effecten van stress, verdriet, ontroering etc. op veilige afstand houdt, kan er door alcohol of GHB soms ineens geen houden meer aan zijn.

ja dat klopt maar jij zegt ontremming en dat klopt het haalt iets weg waardoor je het makkelijker zegt of doet
maar waarom zou ik dan begginnen te huilen over mensen met messen xD

SjitHeppens

Belezen gebruiker
waarom zou ik dan beginnen te huilen over mensen met messen?
Ik waag me nu aan psychologie-van-de-koude-grond, maar volgens mij hoeft het helemaal niets met de inhoud van die opmerking te maken te hebben. Het kan gewoon een uitlaatklep zijn voor iets heel anders. Misschien ontroerde de "ontboezeming" van je vriend jou, omdat je die zo "eerlijk" en "openhartig" vond. Of misschien associeerde je die messen met weerloze slachtoffers van geweld. Maar waarschijnlijk is het dus niets van dat alles, en was er gewoonweg een verdrongen emotie die al lang een weg naar buiten zocht.

Frank123

Wijs gebruiker
Mindgamer zei:
He mensjes,

Net een dop GHB op, maar tyfus ik heb de hele tijd de neiging om te gaan huilen en hard ook, shit..Hoort dit bij GHB ofzo?
Ik weet het , de kwaliteit is soms om te janken ja

Hashja

Bewuste gebruiker
Ik had op vakantie met 7 van mijn beste vrienden ook GHB gedaan.
Setting, muziek en gemoedstoestand waren perfect.
Toen de GHB eenmaal goed werkte moest ik ook bijna huilen, ik vond het zo extreem relaxed dat ik kon zeggen, denken en doen wat ik wou bij die jongens dat ik er emotioneel van werd, en het voelde echt geweldig!

Tot nu toe 1 keer gebruikt, maar ik vind het echt een geniaal middel, ik kijk uit naar de volgende keer!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
GHB is inderdaad in staat om je zeer emotioneel te maken, waardoor je zelfs veel kunt gaan praten. En huilen, in jouw geval dan.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
ik ken het gevoel zeker,zeker na een paar maanden 24/7 gebruik....en soms zoek ik het ook gewoon op,voorbeeldje: mijn vriendin is vorig jaar overleden na een mislukte operatie,soms heb ik zo'n dag dat ik lekker om haar wil rouwen....dan ga ik naar haar hyves(die is er nog)...en dan laat ik me effe helemaal gaan....ik wil ghb niet goedpraten maar het heeft mij wel geholpen door een moeilijke tijd heen te komen(ik kan normaal gesproken mezelf niet zo goed uiten en emoties tonen)

Bovenaan