reverb
Bewuste gebruiker
Geïnspireerd door een opmerking in een ander rapport, bedankt MeejheM (en VK magazine) denk, laat ik toch eens vragen of en hoe jullie reageren op je huisdier, dieren in het algemeen wanneer je tript (onder invloed bent)? Merkt je huisdier dat je tript?
Ik ben er zelf altijd verbaasd over hoe anders ik kijk naar onze kat in een trip. Prachtig en karaktervol dier overigens. Ik zie hoe hij reageert op zijn omgeving, ik zie hem alerter zijn. Alsof ik het katzijn kan begrijpen en aanvoelen. Onze kat houdt van menselijke aandacht en aanhalen (op zijn tijd!) en wanneer ik high ben of trip is het aanhalen anders, hij reageert anders. Op een of andere manier hebben wij dan een kat-verbinding
.
Die verbondenheid met alles wat leeft en bloeit past zowiezo goed in een trip.
Hoe beleven jullie dit?
Ik ben er zelf altijd verbaasd over hoe anders ik kijk naar onze kat in een trip. Prachtig en karaktervol dier overigens. Ik zie hoe hij reageert op zijn omgeving, ik zie hem alerter zijn. Alsof ik het katzijn kan begrijpen en aanvoelen. Onze kat houdt van menselijke aandacht en aanhalen (op zijn tijd!) en wanneer ik high ben of trip is het aanhalen anders, hij reageert anders. Op een of andere manier hebben wij dan een kat-verbinding
Die verbondenheid met alles wat leeft en bloeit past zowiezo goed in een trip.
Hoe beleven jullie dit?