hmmm...
In dat verhaal ga ik eigenlijk toch wel enigszins in mee.
En ik heb daarop wel een aanvulling. Even een klein verhaal van mijn kant. Dit is echt gebeurd. Ik lieg niet. Dit is +/- anderhalf jaar geleden gebeurt.
Toen ik ook de realiteit niet meer echt goed zag en de verslaving de overhand nam, heb ik mezelf opgenomen met de webcam.
De beelden heb ik in nuchtere toestand terug gezien.
Toen ik beelden van mezelf zag en dat ik mijzelf door de kamer zag lopen, opgefokt en doen alsof er anderen in de kamer waren. Ik had hallucinaties.
Toen ben ik enorm geschrokken. En mede door het commentaar van mijn buurvrouw die ook gebruikt "dat het mijn dood had kunnen zijn" ben ik gaan nadenken. Ik had die dag niet meer moeten hebben want anders zat ik dit nu niet te typen. Er waren, en ik heb het nageteld, 10 xtc pillen doorgegaan die ik per 2 pillen en per uur/anderhalf uur in een halve liter water oplosde en opdronk. Achteraf zeg ik ook dat ik enorm stom ben geweest. Maar ja, das achteraf.
Ik ben toen op eigen kracht gestopt door iedere keer als ik zin had om te gebruiken naar dat filmpje te kijken. En mijn god... wat was het eng om jezelf zo terug te zien. Helemaal trippend en flippend.
Ik heb toen mijn voorraad wat ik nog had liggen weggegooid. Had het achteraf beter kunnen verkopen want het was klasse shit, maar goed.
En ik heb vanaf dat moment XTC helemaal afgezworen. Tot op vandaag doe ik nog steeds niet met XTC. Wel met andere dingen zoals Pep en Yeyo. Maar dat is weer begonnen nadat mijn zogenaamde Serotonine gehalte weer was bijgevuld. Ben nu sinds +/- 3/4 jaar weer langzaam begonnen. En ik gebruik nu weer redelijk wat en ik experimenteer met dingen. Maar altijd met gezond verstand en eerst van te voren nadenken.
Ik hoop dat je hier ook wat aan hebt.
Je mag me alles vragen, maar niet waar ik mijn spul weghaal of vragen dat ik je iets lever.
Ik lever aan niemand op dit forum die me het vragen via PB!!!
Is me te riskant. Snappie?