Hulp bij DMT

UnFyKilianZ

Experimenterende gebruiker
Hallo iedereen! :rock:

Ik ben van plan om binnenkort eens DMT te doen maar aangezien het mijn eerste keer is wil ik meer weten hoe je DMT neemt, ik weet dat je het in een pijpje moet doen en het moet laten verdampen en dan het inhaleert zolang als je maar kunt. Hoe verdamp je dit ? Als je zo een pijpje hebt als mij moet je dan het gaatje vanboven (zie foto) dicht houden met je vinger zodat de DMT kan verdampen en hoelang moet je gasbrander of wat dan ook eronder houden tot je de damp gaat inhaleren ? Extra tips zijn ook welkom.
mvg. Kilian :wave:
nd-161806s-1.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Met zo'n crackpijpje is de kans heel groot dat je DMT verbrand ipv verdampt. Dit komt omdat wanneer de DMT in direct contact staat met het glas de temperatuur te snel zal toenemen.

Ik zelf heb een pijp met een open kop en in die kop heb ik een soort van staalspons gepropt. Ik laat dan eerst heel voorzichtig mijn DMT vloeibaar worden zodat het in die staalspons kan trekken, op die manier verklein je de kans op verbranden. Zodra dat gebeurt is kun je de DMT laten verdampen en de rook inademen. Zie dit topic voor tips over hoe je je pijp kunt bouwen: https://drugsforum.nl/threads/hoe-rook-ik-de-dmt-en-in-wat-voor-pijp-het-handboek.13166/

Verder blijft DMT verdampen een kunst die je moet leren, dus ga er maar vanuit dat je de eerste keer niet bijzonder veel succes hebt. De eerste paar keer moet je dus echt als oefenen zien en gebruik dan ook niet te hoge doseringen want dat is zonde van je DMT.

UnFyKilianZ

Met zo'n crackpijpje is de kans heel groot dat je DMT verbrand ipv verdampt. Dit komt omdat wanneer de DMT in direct contact staat met het glas de temperatuur te snel zal toenemen.

Ik zelf heb een pijp met een open kop en in die kop heb ik een soort van staalspons gepropt. Ik laat dan eerst heel voorzichtig mijn DMT vloeibaar worden zodat het in die staalspons kan trekken, op die manier verklein je de kans op verbranden. Zodra dat gebeurt is kun je de DMT laten verdampen en de rook inademen. Zie dit topic voor tips over hoe je je pijp kunt bouwen: https://drugsforum.nl/threads/hoe-rook-ik-de-dmt-en-in-wat-voor-pijp-het-handboek.13166/

Verder blijft DMT verdampen een kunst die je moet leren, dus ga er maar vanuit dat je de eerste keer niet bijzonder veel succes hebt. De eerste paar keer moet je dus echt als oefenen zien en gebruik dan ook niet te hoge doseringen want dat is zonde van je DMT.
ik heb opzoekingswerk gedaan en het werkt met dat pijpje als je de lighter 2 cm ervan houd maar nu weet ik nie hoelang de lighter eronder moet houden, hoe zie je wnr je dmt allemaal is verdampt ? Het mislukken van de DMT zou zeer teleurstellent zijn :coldsweat:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ik heb opzoekingswerk gedaan en het werkt met dat pijpje als je de lighter 2 cm ervan houd maar nu weet ik nie hoelang de lighter eronder moet houden, hoe zie je wnr je dmt allemaal is verdampt ? Het mislukken van de DMT zou zeer teleurstellent zijn :coldsweat:
Het kan waarschijnlijk ook wel met zo'n crackpijpje, maar de kans dat je je DMT verbrand is wel veel groter. Als glas eenmaal opwarmt wordt het ook heel snel heet en dat is funest voor je DMT.

UnFyKilianZ

Het kan waarschijnlijk ook wel met zo'n crackpijpje, maar de kans dat je je DMT verbrand is wel veel groter. Als glas eenmaal opwarmt wordt het ook heel snel heet en dat is funest voor je DMT.
Ik ga testen doen voor dak de DMT doe, kga kijken hoe heet glas word als het tussen 50-70 graden is moet oké zijn

Yaizer

Bewuste gebruiker
Doe het met een kaars (zorg dat er iemand bij is ivm de kaars).

Hou hem inderdaad er wat onder, het beste is om draaiende bewegingen te maken met de pijp zodat niet één deel verhit wordt.

Neem je tijd om het langzaam om te warmen, kom steeds iets dichter bij met de kaars en blijven draaien.

Neem een flinke tuig en terwijl je die neemt, langzaam verder draaien. Kijk hoeveel rook er van die tuig komt. Genoeg rook? Doe de kaars dan iets naar beneden (minimaal) te weinig rook blijf je op die afstand (want hij gaat verder verwarmen) geen rook iets naar boven.

De dmt kristallen hoeven dus niet te roken voordat je een teug neemt, als de dmt kristallen roken ben je al te ver.

Lastig te zien wanneer ze smelten maar ze zijn echt snel op temperatuur. Dus vroegtijdig al beginnen met inhaleren.

Kan je vertellen dat de eerste 2 keren echt verschrikkelijk gaan. Bij mij waren ze dus volledig verbrandt.

Dr. Paddo!

Belezen gebruiker
Ik heb een machinepijpje gemaakt. Google op dmt+machine. Ik gebruik een miniflesje liquor 43. De kans dat je het verbrand is klein. Vlam vlak voor de ingang van het flesje houden en langzaam de vlam naar binnen zuigen. Drie hijsjes van 40/50mg en off you go!

Bovenaan