Hulp bij het roken van hasj

hey,

ik ga straks een blokje marrokaanse halen :smoke:

nu vroeg ik mij toch af: welke manier vinden jullie de beste om hasj te roken?

wat ik meestal doe, is gewoon het spul opwarmen en dan in de grinder fijnmalen.

daar rol ik dan een joint van.. ik las onlangs echter dat je zo thc verspilt met het opwarmen met behulp van een vlam :confused:

klopt dit?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ja meestal word je hasj met een vlam te heet waardoor je inderdaad een deel kwijtraakt. Ik zorg altijd dat m'n duimnagel net niet helemaal zo kort mogelijk is, dan kan je het gewoon met je nagel brokkelen. Grinder vind ik ook zonde, deed ik vroeger ook altijd maar uiteindelijk zit je hele grinder vol met hasj wat je er niet meer uitkrijgt. Ik heb al twee knappe grinders verneukt op die manier.

Betere manieren zijn er niet echt. Misschien met een scherp mes maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Verschilt heel erg per hasj-soort hoor! Sommigen zijn zo hard dat je makkelijker kunt brokkelen en sommigen kun je gewoon balletjes van draaien, da's net kauwgum.

Daniel-slang

Experimenterende gebruiker
Je kan ook met een nagelschaartje in een klein bakje of shot glaasje in hele kleine stukjes knippen, het is wel een een rotwerkje en het kost een hoop tijd.
Of gewoon lekker met je nagel afbrokkelen, al krijg je daar wel een hasjnagel van.

Bovenaan