Linda1979
Experimenterende gebruiker
Na zelfmoord poging nu al 6 maanden aan lorazepam. Werkt niet meer. Heb complexe chronische posttraumatische stress syndroom en depressie, suicidaliteit en angststoornis. Zeer complex. Oja ook nog vermijdingsstoornis. Of zoiets. Deze week besloten dat de eenzaamheid ,het gebrek aan hulp in Nederland en de verschrikkelijke ellende die ik iedere dag ervaar door flashbacks en angst, toch een einde aan mij leven ga maken. Levenseinde kliniek duurt te lang. Antidepresdiva helpt niet en elektrodem op mijn hoofd duurtv5 maanden voor ze me dat kunnen toedoen. Esketamine offlabel mag pas als ik echt ook lithium en die elektroden op mijn kop heb gehad, dus nee hulp komt te laat. Lithium neem ik niet gezien ik dat echt belachelijk vind dat ik zoiets slechtsxmoet nemen eer ik esketamine zou krijgen . Absurd. Heb al veel nare shit gebruikt in mijn leven maaar met alles gestopt.zelfs meet. Ik steeg liever dan verslaafd zijn. Dus de suicidaliteit gaat winnen.lorazepam lukt me niet te stoppen. Dat slik ik dooor door ggz nu al 6 maanden en ben afgebouwd van 6 van 2,5 mg per dag in opname na zelfmoordpoging naar 1 soms 2 pillen per dag.ik lig alleen nog op bebed.en wil niet meer. Chronische stress en angst zuigt je leeg en de lorazepammaakt me suïcidale. Iemand nog een hoopgevende tip
Heb jij hulp nodig?
Dan kun je contact opnemen met Stichting 113 Zelfmoordpreventie via 0900 0113 (24/7 bereikbaar) en 113.nl
Heb jij hulp nodig?
Dan kun je contact opnemen met Stichting 113 Zelfmoordpreventie via 0900 0113 (24/7 bereikbaar) en 113.nl
Laatst bewerkt door een moderator: