Hulp gevraagd ..

Hoi hoi,

Ik zou heel graag weer een normaal leven krijgen ,Wie kan helpen ??

Ongeveer 6 jaar geleden ben ik zwaar overspannen geworden en ben veel gaan drinken.
Doordat ik geen werk en thuis veel gezeik met mijn vriendin had ben ik nog meer gaan drinken (ongeveer 24 halfe liters bier per dag).
Op een gegeven moment merkte ik dat ik agresief werd en ben voor hulp naar de huisarts gegaan.
Die heeft mij oxazepam voorgeschreven en geadviseerd om me aan te melden bij vnn.
vnn zei eigenlijk alleen dat ik moest stoppen met drinken zonder me verder te helpen met de problemen waardoor ik veel ben gaan drinken.
Huisarts heeft me doorverwezen naar ggz die niet wisten wat ze met me moesten,dus hebben ze mij maar een label adhd / borderline gegeven.
Een jaar gaat zo voorbij ,gesprekje hier en een gesprekje daar.
Onder tussen werd ik steeds onhandelbaarder en agresiever en kwam de politie al regelmatig bij mij thuis.(soms tot vechtens toe).
Toen hebben ze mijn medicatie behoorlijk verhoogd naar 600mg oxazepam en 600mg seroquel per dag .
Doordat de situatie steeds erger werd hebben ze mij een paar keer opgenomen en in opvangs gestopt.
Uit eindelijk ben ik in een soort trance geraakt en het enige wat me heel de dag bezig hield was oorlog voeren tegen de maatschapij ,Ik was hard opweg om een gevaar te worden.
Toen kwam de reclasering en afpn erbij ,nog maar wat extra medicatie gekregen ,efexor en valium.
Vanaf toen was het bijna elke week knokken met politie ,ze kwamen al standaard met 8 man.
Heb zelfs momenten gehad dat ik echt van de wereld was en me niks meer kon herinderen.
Ik ben weggegaan bij mijn vriendin en op straat beland , ze hebben me op de telex geplaatst en uit eindelijk gearesteerd omdat ze me via stads camera's hebben gevolgd.
Ik kwam in de bajes en kreeg 0 medicatie en 0 alcohol ,was cold turkey dus.
Naar een paar dagen wel weer seroquel gekregen omdat ze toch bang waren dat het niet goed af zou lopen.
Na 4 maanden weer op straat met een paar kleren, 1 euro en compleet van de wereld.
Ben via leger des heils in een opvang van Zienn gekomen die me goed gesteund en geholpen hebben.
Ik had alleen nergens meer zin in en had behoorlijk last van straat vrees en was in mijn hoofd super verward en druk.
weer bij vnn aangemeld en volgde trainingen bij sinaeda want ik had mezelf op mijn 40 ste verjaardag beloofd of te stoppen met leven of te knokken en 40 goede jaren te leven.
Kreeg bij vnn te horen dat ze me seroquel wilden voorschrijven en was net 3 maanden clean van alle medicatie dus daar ben ik heftig tegen ingegaan.
Toen werd het onder zwaar protest van de psych ritalin.
Op zich ging dat wel redelijk had alleen meer last van de rebound dan dat ik voordeel had bij de ritalin.(waarschijnlijk te lage dosering).
Na een paar maanden kreeg ik van iemand speed.
Ik voelde me super relaxed ,ik ging weer op straat ,werd weer rustig in mijn hoofd ,sinds jaren voelde ik me weer fijn.
Nu heb ik weer een eigen huisje en mijn leven is redelijk stabiel maar gebruik wel regelmatig speed omdat ik daar goed mee kan funktioneren.
Eigenlijk zou ik graag de speed om willen ruilen voor concerta of dexamphetamine of liever nog hellemaal niks.
Graag zou ik een goed advies willen en ggz of vnn is geen optie want dat kan ik sinds dit jaar niet meer betalen.
Ik heb alles over om weer een normaal leven ,een leuke baan,leuke relatie te kunnen hebben.

ps.voor deze shitzooi in mijn leven had ik een leuke relatie,geen drugs of alcohol (alleen een biertje in het weekend) ,geen politie of justitie,geen agressie,een mooi huis,2 auto's voor de deur en een goede baan op hbo niveau.

Bovenaan