Anthony0183
Newbie
goededag,
Ik ben Anthony 25 jaar oud, en probeer voor het eerst paddo's te kweken.
ik heb hier 2 kits staan. ik heb de mckenaii paddo growkit staan(paddos zijn al boven)
en ik heb de golden teacher paddo 100% mycelium staan.
Ik ben dus helemaal nieuw in t kweken van paddo's.
nu heb ik een aantal vragen:.
- ik heb een warmte mat. maar de temperatuur blijft boven de 26 graden komen. (ook als ik er iets tussen maak)
- hoelang duurt het ongeveer voordat ik de mckenaii kan oogsten nadat de eerste paddestoelen al boven zijn.
- moet ik de zak nou wel of niet dicht houden. in de beschrijving van de mc kenaii staat dat die dicht moet. maar in de beschrijving van de golden teachers, daar staat dat de zak op een kiertje open moet staan.
-
moet ik ze nou wel of niet op de warmtemat houden of niet? het is doorgaan 21 graden in huis.
de mc kenaii staan nu ruim een week.(iets meer)
de golden teachers staan iets minder dan een week.
Ik ben Anthony 25 jaar oud, en probeer voor het eerst paddo's te kweken.
ik heb hier 2 kits staan. ik heb de mckenaii paddo growkit staan(paddos zijn al boven)
en ik heb de golden teacher paddo 100% mycelium staan.
Ik ben dus helemaal nieuw in t kweken van paddo's.
nu heb ik een aantal vragen:.
- ik heb een warmte mat. maar de temperatuur blijft boven de 26 graden komen. (ook als ik er iets tussen maak)
- hoelang duurt het ongeveer voordat ik de mckenaii kan oogsten nadat de eerste paddestoelen al boven zijn.
- moet ik de zak nou wel of niet dicht houden. in de beschrijving van de mc kenaii staat dat die dicht moet. maar in de beschrijving van de golden teachers, daar staat dat de zak op een kiertje open moet staan.
-
moet ik ze nou wel of niet op de warmtemat houden of niet? het is doorgaan 21 graden in huis.
de mc kenaii staan nu ruim een week.(iets meer)
de golden teachers staan iets minder dan een week.