Geneesmiddel
Wijs gebruiker
Goed dat je wilt stoppen 👍Ieder 2 uur 2ml snachts niet. Ik heb baclofen, phenibut.oxa en temazepam10mg idd stabiel nu 3 mnd ik ben 37 en 67.kl
Ik wil eerst de goede afbouw of stop methode weten voordat ik stomweg wat ik al eerder gedaan heb en dus niet geholpen heb pillen ext in me mok te dowem
Als ik het goed begrijp heb je baclofen, phenibut, oxazepam en temazepam in huis maar die gebruik je op dit moment allemaal niet, klopt dat?
Phenibut en baclofen hebben allebei hetzelfde doel dus laten we 1 van de 2 gebruiken: baclofen.
Nu komt het lastige gedeelte en jouw wilskracht is nodig. GHB afbouwen. Probeer de GHB langzaam op te rekken naar 2ml per 3 uur. Dit kan je stapsgewijs doen, morgen per 2:10, overmorgen per 2:20, die dag erna per 2:30 etc etc. Hier komen afkickverschijnselen bij kijken, dit hoort bij het proces en zorgt ervoor dat jij binnenkort clean bent! Als je het te zwaar vindt, dan blijf je gewoon even hangen een extra dagje of 2-3-4, hoelang jij nodig hebt. Bijvoorbeeld je doet iedere dag 10 minuten erbij maar 2:30 blijf je 3 dagen stabiel op. Geen probleem.
Je zit nu na 1 tot 2 weken op 2ml per 3 uur en de volgende stap is de GHB naar beneden. Voor je op baclofen overstapt is het handig om de GHB naar beneden te halen. Probeer de GHB langzaam af te bouwen, bijv 0.1ml per dag en als de afkick te heftig wordt dan blijf je even hangen op je dosering voor zolang jij nodig hebt, maar ga niet terug omhoog. Doe dit tot je op 1ml per 3 uur zit.
Als het goed is heeft dit je minimaal 10 dagen gekost maar gerust ook wat meer. Nu kan je compleet stoppen met GHB en starten met baclofen.
Je kan nu bijv 3x 15mg baclofen per dag nemen en snel afbouwen. Voorbeeld: dag 1 3x15, dag 2 3x 10, dag 3 2x 10 etc. Je kan weer een dagje blijven hangen als het te heftig wordt. Als je een goeie huisarts hebt, zou die je trouwens ook kunnen helpen met de juiste baclofen dosering.
Na ong 4-5 dagen kap je met baclofen en neem je temazepam (niet oxazepam, 1 vd 2 is genoeg) bijv 3 dagen en dan de eerste dag 2x 15 mg, tweede dag 2x 10mg en de derde dag 2x 5mg.
Je kunt nu stoppen met alles 🎉
Er zijn meerdere manieren om te stoppen en ik zeg niet dat dit de beste is, want dat verschilt per persoon. Dit is in ieder geval een manier om er veilig vanaf te komen. De dosering en dagen moet je zelf een beetje aanvoelen, probeer je eigen tempo te vinden.
Afkickverschijnselen horen er bij en zijn super f*cked met GHB, mentaal moet je er dus met veel wilskracht in staan, anders wordt het niets.
@GABA-B Bonanza nog iets toe te voegen?
Succes!
[EDIT]
Ohja, koppel graag even aan ons terug hoe je het gedaan hebt en hoe het ging
Laatst bewerkt: