Hulp met het afkicken van GHB (voor alle newbie’s en andere leden)

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ieder 2 uur 2ml snachts niet. Ik heb baclofen, phenibut.oxa en temazepam10mg idd stabiel nu 3 mnd ik ben 37 en 67.kl

Ik wil eerst de goede afbouw of stop methode weten voordat ik stomweg wat ik al eerder gedaan heb en dus niet geholpen heb pillen ext in me mok te dowem
Goed dat je wilt stoppen 👍

Als ik het goed begrijp heb je baclofen, phenibut, oxazepam en temazepam in huis maar die gebruik je op dit moment allemaal niet, klopt dat?

Phenibut en baclofen hebben allebei hetzelfde doel dus laten we 1 van de 2 gebruiken: baclofen.

Nu komt het lastige gedeelte en jouw wilskracht is nodig. GHB afbouwen. Probeer de GHB langzaam op te rekken naar 2ml per 3 uur. Dit kan je stapsgewijs doen, morgen per 2:10, overmorgen per 2:20, die dag erna per 2:30 etc etc. Hier komen afkickverschijnselen bij kijken, dit hoort bij het proces en zorgt ervoor dat jij binnenkort clean bent! Als je het te zwaar vindt, dan blijf je gewoon even hangen een extra dagje of 2-3-4, hoelang jij nodig hebt. Bijvoorbeeld je doet iedere dag 10 minuten erbij maar 2:30 blijf je 3 dagen stabiel op. Geen probleem.

Je zit nu na 1 tot 2 weken op 2ml per 3 uur en de volgende stap is de GHB naar beneden. Voor je op baclofen overstapt is het handig om de GHB naar beneden te halen. Probeer de GHB langzaam af te bouwen, bijv 0.1ml per dag en als de afkick te heftig wordt dan blijf je even hangen op je dosering voor zolang jij nodig hebt, maar ga niet terug omhoog. Doe dit tot je op 1ml per 3 uur zit.

Als het goed is heeft dit je minimaal 10 dagen gekost maar gerust ook wat meer. Nu kan je compleet stoppen met GHB en starten met baclofen.

Je kan nu bijv 3x 15mg baclofen per dag nemen en snel afbouwen. Voorbeeld: dag 1 3x15, dag 2 3x 10, dag 3 2x 10 etc. Je kan weer een dagje blijven hangen als het te heftig wordt. Als je een goeie huisarts hebt, zou die je trouwens ook kunnen helpen met de juiste baclofen dosering.

Na ong 4-5 dagen kap je met baclofen en neem je temazepam (niet oxazepam, 1 vd 2 is genoeg) bijv 3 dagen en dan de eerste dag 2x 15 mg, tweede dag 2x 10mg en de derde dag 2x 5mg.

Je kunt nu stoppen met alles 🎉

Er zijn meerdere manieren om te stoppen en ik zeg niet dat dit de beste is, want dat verschilt per persoon. Dit is in ieder geval een manier om er veilig vanaf te komen. De dosering en dagen moet je zelf een beetje aanvoelen, probeer je eigen tempo te vinden.

Afkickverschijnselen horen er bij en zijn super f*cked met GHB, mentaal moet je er dus met veel wilskracht in staan, anders wordt het niets.

@GABA-B Bonanza nog iets toe te voegen?

Succes!

[EDIT]

Ohja, koppel graag even aan ons terug hoe je het gedaan hebt en hoe het ging :)

Laatst bewerkt:

nikeni

Newbie
Goed dat je wilt stoppen 👍

Als ik het goed begrijp heb je baclofen, phenibut, oxazepam en temazepam in huis maar die gebruik je op dit moment allemaal niet, klopt dat?

Phenibut en baclofen hebben allebei hetzelfde doel dus laten we 1 van de 2 gebruiken: baclofen.

Nu komt het lastige gedeelte en jouw wilskracht is nodig. GHB afbouwen. Probeer de GHB langzaam op te rekken naar 2ml per 3 uur. Dit kan je stapsgewijs doen, morgen per 2:10, overmorgen per 2:20, die dag erna per 2:30 etc etc. Hier komen afkickverschijnselen bij kijken, dit hoort bij het proces en zorgt ervoor dat jij binnenkort clean bent! Als je het te zwaar vindt, dan blijf je gewoon even hangen een extra dagje of 2-3-4, hoelang jij nodig hebt. Bijvoorbeeld je doet iedere dag 10 minuten erbij maar 2:30 blijf je 3 dagen stabiel op. Geen probleem.

Je zit nu na 1 tot 2 weken op 2ml per 3 uur en de volgende stap is de GHB naar beneden. Voor je op baclofen overstapt is het handig om de GHB naar beneden te halen. Probeer de GHB langzaam af te bouwen, bijv 0.1ml per dag en als de afkick te heftig wordt dan blijf je even hangen op je dosering voor zolang jij nodig hebt, maar ga niet terug omhoog. Doe dit tot je op 1ml per 3 uur zit.

Als het goed is heeft dit je minimaal 10 dagen gekost maar gerust ook wat meer. Nu kan je compleet stoppen met GHB en starten met baclofen.

Je kan nu bijv 3x 15mg baclofen per dag nemen en snel afbouwen. Voorbeeld: dag 1 3x15, dag 2 3x 10, dag 3 2x 10 etc. Je kan weer een dagje blijven hangen als het te heftig wordt. Als je een goeie huisarts hebt, zou die je trouwens ook kunnen helpen met de juiste baclofen dosering.

Na ong 4-5 dagen kap je met baclofen en neem je temazepam (niet oxazepam, 1 vd 2 is genoeg) bijv 3 dagen en dan de eerste dag 2x 15 mg, tweede dag 2x 10mg en de derde dag 2x 5mg.

Je kunt nu stoppen met alles 🎉

Er zijn meerdere manieren om te stoppen en ik zeg niet dat dit de beste is, want dat verschilt per persoon. Dit is in ieder geval een manier om er veilig vanaf te komen. De dosering en dagen moet je zelf een beetje aanvoelen, probeer je eigen tempo te vinden.

Afkickverschijnselen horen er bij en zijn super f*cked met GHB, mentaal moet je er dus met veel wilskracht in staan, anders wordt het niets.

@GABA-B Bonanza nog iets toe te voegen?

Succes!

[EDIT]

Ohja, koppel graag even aan ons terug hoe je het gedaan hebt en hoe het ging :)
En hoe zit het met de phenibut dosering..

Jaaa dat ga ik zeker doen...

nikeni

Newbie
Ik gebruikte t wel maar omdat ik het goed wil aan pakken ben ik nou 3 weken overal mee gestopt.was pas 2 weken er aan begonnen en dacht ik kan vanalles zelf gaan lopen kloten,maar niet weer.vorig jaar goed gelukt met de phenibut.maar mss te kort of te laag gedoseerd.

Mijn idee was eerst de phenibut en erna als onderhoud dose baclofen

nikeni

Newbie
Ik gebruikte t wel maar omdat ik het goed wil aan pakken ben ik nou 3 weken overal mee gestopt.was pas 2 weken er aan begonnen en dacht ik kan vanalles zelf gaan lopen kloten,maar niet weer.vorig jaar goed gelukt met de phenibut.maar mss te kort of te laag gedoseerd.

Mijn idee was eerst de phenibut en erna als onderhoud dose

Danny46

Bewuste gebruiker
Beste DF-ers,

Dagelijks blijven er topics aangemaakt worden met mensen die in de problemen zijn gekomen met hun GHB gebruik en daar volop alle topics voor aan het bumpen zijn in wanhoop.

Vandaar dat ik nu de keuze maak op er één topic aan te wijden, zodat iedereen die echt wil stoppen hier terecht kan.

Zojuist heb ik dit bericht in een ander topic geplaatst.

“Ik wil even een shout-out en schouderklopje geven naar alle mensen met geduld en begrip dat ik geen robot ben, en (zogenaamd) alle tijd van de wereld heb, om maar alle DM’s en berichten direct te beantwoorden.

Op dit forum heb ik heb tientallen, als het niet meer is, mensen geholpen met hun GHB probleem. Afkicken is mogelijk!

Ik merk dat veel mensen mij opzoeken omdat het redelijk bekend is op het forum dat ik graag mensen help met deze problemen.

Ooit was ik één zoals jullie. Totaal in paniek, door de bomen het bos niet meer zien. Maar ik ben zelf gaan strijden voor een plan, wat mij en inmiddels andere goed geholpen heeft.

Wel wil ik hierbij vermelden dat ik geen dokter ben en alleen een flinke ervaringsdeskundige op dit gebied. Mocht je twijfelen, raadpleeg altijd een arts!

De laatste tijd stromen de GHB problemen binnen, mede doordat de grondstoffen schaars zijn en mensen noodgewongen moeten stoppen.

Ik wil graag een ieder helpen maar ik verwacht wel wederzijds respect hierin. Stuur mij een DM met je situatie, zo uitgebreid mogelijk. Wees niet gepikeerd als mijn antwoorden niet altijd even snel zijn.

Ik werk hier naast ook nog gewoon fulltime en heb een leven buiten DF.

Het kost mij persoonlijk best wat energie om iedereen de hele dag te woord te staan en zie soms door de bomen het bos niet meer, daarom heb ik gekozen voor DM om misverstanden in conversaties te voorkomen.

Ik doe dit dus met liefde omdat er destijds voor mij geen bron of persoon was waar ik mijn ei kwijt kon.”

Wees lief voor jezelf en morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen! En heb geduld. Ik ben er voor iedereen.

Kusje, Spyro
je bent een topper

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Mijn idee was eerst de phenibut en erna als onderhoud dose baclofen
Zelf zou ik het niet te ingewikkeld maken en gewoon 1 van de 2 stoffen kiezen. Ze hebben dezelfde functie.

En hoe zit het met de phenibut dosering..
Stel je bouwt GHB af naar 1ml/3 uur dan neem je gelijk na je laatste dosis GHB iets van 2.5 gram phenibut. Probeer 1x per dag phenibut te nemen of evt een redose van 1-1.5 gram in de avond nog. Als je 2-3 dagen phenibut gebruikt stop je daar ook mee en dan ben je veilig van de GHB af gekomen.

Ik zou beginnen op 2.5 gram maar het is ff aanvoelen, als het echt te heftig wordt neem je wat bij maar onthoudt dat het met phenibut wel 4 uur duurt voordat het goed werkt.

Check ook dit topic ff, staat veel info in: Onderwerp 'Phenibut als afsluiter van mijn ghb gebruik' https://drugsforum.nl/threads/phenibut-als-afsluiter-van-mijn-ghb-gebruik.69950/

Pleuny

Bewuste gebruiker
Ik heb baclofen liggen ,hoeveel mg zou ik moeten nemen ?Is wel wat over datum.Is van mijn overleden moeder die 1 fles jenever per dag dronk .Niets meer dan goeds over de doden .Kan ik dan slapen ?Kan ook prima zonder slapen ben het gewend.Ook na 5 dagen niet slapen hou je er weinig aan over.maar leuk is wel anders.
Overdatum maakt niet heel veel uit alleen na lange tijd de sterkte af kan nemen geloof ik. Je kunt met de juiste dosis baclofen gewoon overstappen . Baclofen is veiliger dan phenibut omdat baclofen nauwelijks tolerantie en afhankelijkheid vormt. Ik ben 10 maanden op en neer gegaan met ghb . Bingen , dan weer baclofen en lyrica , bingen enzovoorts . Doe je dit met phenibut naai je jezelf heel hard . Als je hoge tolerantie hebt moet je de hoeveelheid baclofen compenseren kwa hoeveelheid ghb op je gaba b receptor . Dit wordt al snel 40/50mg per 4 uur als je erg afhankelijk bent .

nikeni

Newbie
Zelf zou ik het niet te ingewikkeld maken en gewoon 1 van de 2 stoffen kiezen. Ze hebben dezelfde functie.

Stel je bouwt GHB af naar 1ml/3 uur dan neem je gelijk na je laatste dosis GHB iets van 2.5 gram phenibut. Probeer 1x per dag phenibut te nemen of evt een redose van 1-1.5 gram in de avond nog. Als je 2-3 dagen phenibut gebruikt stop je daar ook mee en dan ben je veilig van de GHB af gekomen.

Ik zou beginnen op 2.5 gram maar het is ff aanvoelen, als het echt te heftig wordt neem je wat bij maar onthoudt dat het met phenibut wel 4 uur duurt voordat het goed werkt.

Check ook dit topic ff, staat veel info in: Onderwerp 'Phenibut als afsluiter van mijn ghb gebruik' https://drugsforum.nl/threads/phenibut-als-afsluiter-van-mijn-ghb-gebruik.69950/
Ik stuur je even een pb

nikeni

Newbie

Dus moet ik 10 pillen van 200 mg in 1x opvreten 😂?

Lizzy.simpson

Experimenterende gebruiker
Ik neem een tijdje afstand van DF en alle GHB gebruikers.

Dag en nacht bezig. Doe het graag maar ik ga voorlopig meer met mezelf bezig zijn.

Sorry, wie weet tot snel.

Er is genoeg info te vinden om af te kicken. Zo lang je er maar moeite en energie in steekt.

You can do it.

Spyro is out, voor nu. Wie weet tot over een tijdje.
Je hebt mij en vele erg geholpen!! Ik was / ben blij met je steun. Als we iets voor je kunnen betekenen of je wilt je eigen verhaal kwijt, zijn er voor je!!

Take care, wish you all the best!!!

nikeni

Newbie

Ik neem 5 schepjes van 450 mg phenibut..maar helpt helaas niet echt en nu?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik neem 5 schepjes van 450 mg phenibut..maar helpt helaas niet echt en nu?
Je geeft te weinig informatie om voor mij hier iets mee te kunnen, sorry. Her helpt niet voor wat? Lichamelijk afkickverschijnselen van GHB? Vertel even wat je gebruikt hebt de afgelopen tijd en wat je doel is met phenibut. Als je afkickverschijnselen hebt, probeer die dan ook even uit te leggen

Ze Herbs Mang

Badass junkie
Gewoon 25mg baclofen erin, moet makkelijk gaan. Je voelt je hooguit wat ongemakkelijk maar dat hoort erbij. Des te langer je blijft doorgebruiken des te zwaarder je afkick wordt.it. GHB en Pheni niet combineren met baclofen, evenals met pammetjes, want dan kan je ademdepressie krijgen. Baclofen 3 x 25 per dag zonodig 4x Dag of twee slaap je misschien slechter maar dat zou daarna beter moeten worden.

Bowserman

Ik heb een vraag omtrent afkicken van ghb met phenibut. Ik heb zoveel mogelijk topics gelezen hierover op dit forum.

Ook ik heb weer een tijdje te diep in het GHB glaasje gekeken en ongeveer 1.5mnd gebinged. Ik ben meerdere keren afgekicked van de G in het verleden, door langzaam af te bouwen met G en een keer door 3 dagen de G te vervangen door (grote) hoeveelheden alcohol (werkte wel voor mij, niet bepaald aan te raden).

Ik zit nu echter een beetje in tijdnood (wegens privé omstandigheden) dus langzaam de G afbouwen is geen optie. Ik lees dat afkicken van G met phenibut één van de snelste en makkelijkste manieren is. Ik heb al ervaring met Phenibut en ken m'n persoonlijke doseringen.

Ik zat op 5ml ghb / 2 uur en heb dit in 2 dagen rap afgebouwd naar 3.5ml / 2 uur, met ter ondersteuning een paar diazepam. Ik heb constant tintelingen in mijn linkerhand (pins and needles) en bij deze dosering kreeg ik zo'n 1.5 uur na doseren steeds koude en klamme handen, de eerste tekenen van ontwenning bij mij). Dit leek mij een goed moment om over te schakelen op phenibut en het afbouwen met de G te staken.

De overschakeling naar phenibut doe ik als volgt:

Dag 1. Om 20:30 heb ik 4 gram phenibut genomen (let op dit is een hoge dosering voor de meesten, voor mij persoonlijk een prima dosis) en om 21:00 de laatste dosis G van 3.5ml. Om 23:00 gaan slapen en voor het eerst in tijden 7 uur achter elkaar doorgeslapen zonder wakker te worden en daarna nog een keer ingedommeld. Top! Werd wel met een enorm duf hoofd wakker maar ja dit was te verwachten. De pheni werkte duidelijk nog door. Geen G cravings of ontwenningsverschijnselen.

Dag 2. Rond 12:00 begin ik weer koude, klamme handen te krijgen en merk ik een verhoging in mijn hartslag. De pheni lijkt aardig uit te werken dus en om 13:00 heb ik 2 gram phenibut genomen. Vervolgens vanavond nog een dosis voor het slapen gaan van max 2gr, maar als minder goed voelt dan minder.

Dag 3. Op dezelfde manier als dag 2 en dan volledig stoppen met de phenibut.

En dan hier mijn vraag: Ben je na 2 a 3 dagen phenibut gebruik echt fysiek ontwend van de GHB? Of vervang ik simpelweg de GHB door phenibut en krijg ik bij het stoppen van de pheni alsnog de rekening gepresenteerd? Van wat ik in de meeste posts lees zou ik echt lichamelijk afgekickt moeten zijn van de G maar las ook een post van iemand die de pheni langer door gebruikte en die weer ging afbouwen nog.

Na 3 dagen alcohol was ik ook fysiek niet meer afhankelijk van de G, maar weet niet of dit ook opgaat voor phenibut vanwege een ander werkingsmechanisme of omdat het dezelfde receptoren als GHB kietelt?

Beetje lange post voor een eenvoudige vraag maar even wat context en misschien hebben anderen nog iets aan mijn verhaal :)

Laatst bewerkt:

Lizzy.simpson

Hoi hoi,

Als ik ffe er weer te diep in zat pakte ik 2g pheni. Mijn gebruik van g was ook lagere dosering meestal 2,2ml op 2u1.

2g pheni pakte ik ongeveer 2u voor slapen gaan. Tot die tijd pakte ik nog 2x 1ml g. + 1 slaap pil soms. Slapen is dan weer heerlijk uren lang 8u of 13u lang kon ik slapen.
Ik zet altijd een timer wanneer ik de eerste pheni heb gepakt.
Ongeveer 23u later, voor mijn volgende nacht pakte ik 1,8 g pheni.
Volgende dag/nacht 1,2g
Nacht erop 0,8g
Nacht erop 0,4g

En erna mee gestopt. Waarom ik zo langzaam afbouwde had er alles mee te maken dat ik overdag moest werken en ik zeker wou voorkomen paniek van onwennig. Als je paniek daarvan in mijn hoofd krijg dan word het alleen maar erger en creëer je juist versterking van eventuele onwennig.

Na al die dagen zijn de ontwenning verschijselen g echt wel weg hoor!!

Maar adviseer zeker niet langer dan dit aantal dagen aan de pheni te zitten. Anders ga je daar ontwenning in creëren.

Weet niet of je hier wat aan hebt. Maar iig succes!

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
Aan allen: jullie kunnen eens Fluoro Phenibut = F-Phenibut (niet FA-Phenibut) bekijken. F-Pheni heeft nog een betere (lees: vele malen hogere) selectiviteit tot de GABA B receptor, en je hebt er minder van nodig. + het duurt minder lang dus je kan het beter taperen.

Is eigenlijk gewoon baclofen maar Clooratoom is vervangen door een fluor atoom.

Afkicken met Phenibut alleen is niet eenvoudig.

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
En dan hier mijn vraag: Ben je na 2 a 3 dagen phenibut gebruik echt fysiek ontwend van de GHB? Of vervang ik simpelweg de GHB door phenibut en krijg ik bij het stoppen van de pheni alsnog de rekening gepresenteerd? Van wat ik in de meeste posts lees zou ik echt lichamelijk afgekickt moeten zijn van de G maar las ook een post van iemand die de pheni langer door gebruikte en die weer ging afbouwen nog.

Neen je gaat nog een aantal dagen fysiek leed ondervinden. en absolute max pheni gebruik is indd 3 dagen.

Spyro

DF-koning
Voor de mensen die nog hulp nodig hebben met het afkicken van GHB, voor een ieder staat mijn DM voor jullie allemaal open.

Enige eis, je moet het wel echt willen. In help jullie super graag, ik ben inmiddels flink drugs vrij, en ik wil lotgenoten nog steeds graag helpen.

Ik ben er mentaal weer klaar voor om een ieder advies te geven, mits de wilskracht er is.

Ik denk graag met jullie mee om een plan te bedenken.

Zorgwekkend genoeg krijg ik dagelijks nog steeds berichten, in een schreeuw om hulp.

Ik weet hoe jullie je voelen, en mijn DM staat voor een ieder open voor eerlijk advies.

❤️

N1987

Komt ongeveer op 6-8 uur na laatste inname. Dat je in een delier zit merk je op zich niets van. Je voelt je die 2 uur daarvoor mentaal heel vaag worden en dan ineens ben je weg, je hebt grotendeels gewoon geen besef meer en geen herinneringen.. mijn hart ging tekeer 147 in rust en een bloeddruk niet normaal. Gelukkig toen een beta blokker gekregen en na 20 min terug normale hartslag. Cold turkey slechtste idee ooit.

Nu grote voorstander van 3 dagen: baclofen + diazepam + Pregabaline en meteen afbouwen!
Phenibut is te verslavend.. maar werkt op zich wel heeeel goed.
Kan je cold turkey stoppen met g en dat 3 dagen vervangen met baclo en dia?

De Zandman

DF-koning
Dat hangt onder meer af van hoe hoog je dosering is die je neemt.
Bij een hoge dosering is afkick cold Turkey ronduit levensgevaarlijk.
Ik zou hier altijd een arts in betrekken.

Polygebruiker

Ik ben gister in het ziekenhuis wakker geworden na teveel ghb. Verder heb ik normaal geen moeite mee om af te blijven verder maar had per ongeluk overgedoseerd dit keer. Had dus 3 epilepsie attacks. Ben zelfde avond nog naar huis gegaan. Ik wil geen ghb meer! Nu is mn vraag. Wat ik nu moet doen, mentaal trek ik het wel. Alleen vertrouw mn eigen lichaam nu even niet. Ik laat me nu vannacht om hde 2 uur opbellen door vrienden om me te checken om eerste nacht door te komen. Ik heb nog ongeveer 50 phenibutcapsules liggen van 200mg. Kunnen deze wat voor mij betekenen ivm met f#cked up gaba receptoren nu? Uiteindelijk werkt de medicatie tegen de epilepsie ook niet meer straks.

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
Ik ben gister in het ziekenhuis wakker geworden na teveel ghb. Verder heb ik normaal geen moeite mee om af te blijven verder maar had per ongeluk overgedoseerd dit keer. Had dus 3 epilepsie attacks. Ben zelfde avond nog naar huis gegaan. Ik wil geen ghb meer! Nu is mn vraag. Wat ik nu moet doen, mentaal trek ik het wel. Alleen vertrouw mn eigen lichaam nu even niet. Ik laat me nu vannacht om hde 2 uur opbellen door vrienden om me te checken om eerste nacht door te komen. Ik heb nog ongeveer 50 phenibutcapsules liggen van 200mg. Kunnen deze wat voor mij betekenen ivm met f#cked up gaba receptoren nu? Uiteindelijk werkt de medicatie tegen de epilepsie ook niet meer straks.
Dank belangrijke vraag in de GHB Galaxy!

Toch al een heel salvo vragen:
  1. Hoelang neem je al G?
  2. Waarom heb je epilepsie?
  3. Welke medicatie van epilepsie gebruik je? hoelang al?

Polygebruiker

ZeeuwseDJ

Experimenterende gebruiker​

1. Anderhalf jaar af en aan laatste half jaar was eerst 4 maanden bijna dagelijks niet snachts behalve laatste week. Toen ruim 3 weken niks en nu sinds afgelopen week weer wel ook dagelijks en snachts.
2. Werd wakker in ziekenhuis, arts zei dat ik 3 epilepsieaanvallenbhebbgehad. Ik weet dat ik er 1 heb gehad paar maanden terug. Toen geen medische hulp gehad.
3. Ik gebruik normaal niks van medicatie voor dat. Is ook geen standaard ding nooit geweest.

Polygebruiker

Maak me beetje zorgen m mn rikketik en hoge bloeddruk. Ik heb nog een oxazepam een oxycodon en 3 Xanax liggen. Kan ik daar wat mee?

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
1. Anderhalf jaar af en aan laatste half jaar was eerst 4 maanden bijna dagelijks niet snachts behalve laatste week. Toen ruim 3 weken niks en nu sinds afgelopen week weer wel ook dagelijks en snachts.
2. Werd wakker in ziekenhuis, arts zei dat ik 3 epilepsieaanvallenbhebbgehad. Ik weet dat ik er 1 heb gehad paar maanden terug. Toen geen medische hulp gehad.
3. Ik gebruik normaal niks van medicatie voor dat. Is ook geen standaard ding nooit geweest.
  1. Type voorbeeld van een GHB verslaving. Waarom had je dit niet door?
    Wat probeerde je te onderdrukken?
  2. Dus je bent recent aanvallen beginnen doen?
  3. Heb je iets van medische achtergrond, die iets van verklaring zou hebben?

Bovenaan