het begon allemaal 5jaar geleden toen ik voor het eerst speed gebruikte enkel in het weekend om langer te kunnen feesten,
paar maanden later gebruikte ik eens wa meer ze zo'n 2 x in de week bij en ik begon te vermageren, ik was mollig en mochten der wa kilo'tjes af,
toen verdeelde ik een gram in 7 bommekes, zodat ik geen eetlust meer zou hebben,
op 2 maanden verloor ik 17 kilo, maar op den den duur als ik mijn gewicht had, pakte ik speed voor meer energie te hebben, want ik ben iemand dat nogal heel graag en lang slaapt,
als ik dan 5min wakker was , snuifde ik een lijn om nie meer moe te lopen en direct klaarwakker zijn, da begon dan al met 3 grammen in de week,
mijn kameraad dealde in de speed en kwam dagelijks langs..
ik kon dus altijd lijnen snuiven zonder dat het mij geld koste,
ik had een relatie van 2jaar toen ik eigelijk al teveel gebruikte, ik snuifde een lijn as ik 5min wakker was en snuifde heel de dag en voor ik ging slapen snuifde ik nog één, mijn doosje met speed lag onder mijn bed, direct bij handbereik..
ik en mijn vriend zijn dan uit elkaar gegaan , want hij had voor een ander meiske (evelien) gekoze,achter 2maand had hij haar laten zitten omdat hij terug bij mij kwam,
en toen is het eigelijk allemaal een beetje begonnen..
normaal slaap ik elke nacht of bleef ik max ik nacht wakker, maar heb eens 3 dagen en 3 nachten wakker geweest
mijn vriend twas die avond op cafe, toen ik hem zag zitten in een auto vlak aan de deur met die (evelien) , een uur later hoorde ik em een paar huizen verder op straat met haar praten, normale mens zou de deur open doen en kijken, maar ik durfde niet omdat ik bang was dat ik ze zou echt zien staan, ik heb toen 5 uren op mijn tenen aan het kijkgat met een mes staan gleuren, toen hij thuis kwam , vroeg ik hem of hij daar gestaan had, en hij andwoorde mij direct da ik mij serieus vergist had, 2 Maanden later gingen we gaan samenwonen in een appartement, en toe is het helemaal mis gelopen,
ik gebruikte toe dagelijks speed, heb zelfs mijn kameraad nog bestolen van speed , zo erg was het toen ,
wij vriend zijn kameraad woonde op de gelijksvloers en wij op het 1e
toen mijn vriend op een avond bij zijn kameraad ging, hoorde ik zijn stem en hoorde ik em over zijn ex(evelien) en hoorde ik mijn naam vallen,
ik legde mij op den duur op de grond omdat ik dacht dat ik het zo misschien beter ging horen,
k'hoorde dat hij terug bij zijn ex(evelien) wou terug keren enz..
toen hij terug naar boven kwam vroeg ik hem of hij dat allemaal gezegd had,
waarop hij andwoorde;gij hoort dingen die er niet zijn!! ge zou beter eens een paar dagen van diene speed blijven!
op den duur telkens als hij naar beneden ging, deed ik het geluid van mijn tv af en legde ik mij terug op de vloer, heb zelfs geweest dat ik daar een uur lag,
op een dag kwam mijn vriend met 25 gram naar huis, mijn vriend gebruikte niet dagelijks , enkel als hij eens wegging, dan nog niet altijd,
toen die 25 gram der lag, voelde ik mij gelukkig, ik kon mijn gang gaan,
normaal is de speed , zuiver wit, maar deze was anders, knalgeel, stonk ongeloofelijk en erg slecht van smaak,
twaren zelfs momenten als ik snuifde dat ik braaknijgingen had of zelfs braakte,
ik had die 25gram op 3 weken op mijn eentje opgebruikt,
en die periode ging het helemaal scheef,
ik hoorde nie enkel mijn vriend beneden , maar begon mijn bovengeburen ook al praten,
heb zo 2 weken liggen op vanalles wat ik hoorde zitten luisteren,
tot op een dag dat ik mijn bovengburen dingen hoorde zeggen dat niet klopte zoals;
kijkt goed eh, ze gaat haar een bad pakken straks, tot ik zo vele dingen hoorde dat ze enkel konden vertellen als ze het hadden gezien,
op een avond sprong uit mijn bed en schreewde ik tegen mijn vriend;GE MOET NU MEE NAAR BOVEN , ZE ZIJN ONS AAN HET BESPIONEREN!!
waarop mijn vriend andwoorden;GIJ BEGINT ZOT TE WORDEN, GE MOET EEN TIJDJE VAN DIENE SPEED BLIJVEN WANT GE ZIJT AAN HET DOORSLAAN!
ik keerde terug naar mijn bed om ik dan begon te twijfelen of ik wel juist was,
paar dagen later bleef ik vanalles horen, zoals; hoe kookt de die jong? als ik mij aan het wassen was;wa voor een lijf heeft de die jong?
op den duur begon ik als mijn vriend nie thuis was luidop daarop te reageren terwijl ik naar het plafond keek, en vroeg ik; hoe kunnen jullie da nu allemaal weten?
waarop ze andwoorde;dat evelien was en haar vrienden en dat ze weerwraak zochten omdat ze dachten ik kurt had opgestookt en had afgepakt van haar,en dat ze camera's gehangen dat je niet met het blote oog kan zien,
ik geloofde dat! maar kon het niet tegen mijn vriend vertellen want hij geloofde mij toch niet, ik moest eerst bewijzen hebben voor ik het hem kon zeggen,
na een paar weken als mijn vriend niet thuis was, ging ik aan de deur bij de bovengeburen en klopte ik eerst, niemand deed open en toch hoorde ik ze praten, heb toen een paar keren proberen inbreken, maar ik geraakte nie binnen, ik wou binnen geraken en zelf kunnen zien of dat er daar wel degelijk personen zaten,want toch wou ik niet geloven dat ik zot geworden was!
durfde me niet meer wassen thuis, had 3 keer zelfmoord proberen plegen,
mijn vriend had dan de dokter opgebeld, als die langskwam vertelde ik mijn verhaal over wrat ik allemaal hoor en dacht, maar had wel niet gezegt dat ik speed gebruikte, k'durfde nie denk ik..
de dokter zei; ge hebt u dat allemaal voorgesteld en daarom blijft ge dat horen en denken dat dat waar is,
maar ik wou echt niet geloven dat ik gewoon zot geworden was! toch nie van speed,
maar ale.. moest dan zyprexa pakken, en da zou daarmee over gaan zei de dokter,
k'slikte die pillen al een jaar en der was nog geen enkele verandering ingekomen,
op een dag kreeg ik een brief van eigen dak dat er woonst was voor mij, ik kon nie rap genoeg gaan kijken en toezeggen dak ik rap mogelijk uit da appartement zou zijn,
ik kon achter 2 weken al intrekken in da ander appartement,
ik was echt blij dat ik kon verhuizen, omdat ik dacht;de dag dat ik daar slaap ben ik der eindelijk van verlost! want kon daar hoe dan ook geen bewijzen vinden,
de dag dat ik in mijn nieuw appartement sliep hoorde ik s'avonds opnieuw die zelfde stemmen,
ik dacht direct; da meende nie eh, nie weer e!!!
mijn nieuwe onder gebuur was dan weer toevallig familie van iemand dat daar in da ander appartement boven zat, ze waren die zelfde dag ook verhuist naar mijn nieuwe onder gebuur,
hun bedoeling was dat ik of zelfmoord zou plegen, of dat ik naar het zothuis ging, zodat ze vrij spel hadden met kurt.
maar op mijn nieuw adres hoorde ik het niet door de vloer maar in de Tv, wij hadden diene tv op da oud adres 2 dagen laten alleen staan, en ze zouden iets in de tv gestoken hebben dan, zoda ik ze langst de tv zou horen, en omdat familie was, dacht ik direct dat waar was, maar ging er wel anders mee om,
al weet ik niet van mezelf hoe ik daar op gekomen ben om zo anders te doen,
ik liet me niet meer doen,ik lachte ze constant uit, al dat ik het wel dikwijls moest wegsteken dat ik het er moeilijk mee had,
uiteindelijk heeft op 9 december die ex (evelien) zelfmoord gepleegd, ik hoorde haar dan ook vanaf die dag niet meer, daarom dat het dan ook echter en echter leek, want waren het stemmekes zou ik haar wel nog gehoord hebben,
toen telkens ik iets in mijn eigen vertelde, andwoorde ze daarop, ik vond dat raar hoe ze dat deden, dan vertelde ze me dat ze een machine hadden dat mij kon horen nadenken,
daar twijfelde ik dan wel eens aan, ik had het aan de doktr gevraagt en die gaf mij nog een extra pil omdat hij het zo raar vond,
ik moest dan via het ocmw naar geestelijke gezondheid(verplicht en tegen mijn zin) of ik kon mijn inkomen verliezen,
de dag dat ik er voor de eerste keer ging, dacht ik eerst
nie wenen!!! of ze hebben er hun plezier in, maar als ik mijn verhaal vertelde tegen diene vent, kon ik mij niet inhouden.
ik vroeg die man dan ook of zo een machine bestond en die zei; dat ik het uit mijn hoofd moest zetten!en kreeg dan zwaardere medicatie seroquel 300mg , het zijn de beste die er zijn zei hij, maar toch maanden later was er nog geen verandering,
al had ik van 2 dokters een andwoord daarop gekregen, toch heb ik dagen getwijfeld,
ik heb zelfs dagen ruzie en verwijten naar mijn hoofd gekregen van mijne vriend; dat ik zot was, en gij mee u stemmekes!! en ge ligt gvd te zuchten as ge slaapt van u pillen.
op een dag dacht ik; als dit nu wel allemaal echt is, slik ik die zware medicatie voor niets! ik was er meer of 10kg van verdikt. dus besloot ik zelf om te stoppen met die pillen en der zo over probeer te geraken, de eerste weken voelde ik me goed, ik hoorde ze nog, ma wist zeker, ik geraak der vanaf!! heb zelfs speciaal voor die stemmekes aan mijn onder gebuur zijn deur geweest met een smoesje omdat ik zou binnen geraken en kunnen kijken of er iemand zat,
vanaf dan zijn er bewijzen beginnen komen, ik hoorde ze duidelijk praten en toe opende hij zijn deur , ik hoorde ze nog praten, en er zat niemand in da huis,
ik was echt nijg opgelucht, aloewel dat ik nog een beetje mijn twijfels had of ze niet in de slaapkamer zaten. toen was ik met leugens afgekomen en beelden laten zien van zogezegd zijn slaapkamers en kaders, da ze zeiden;zo nen blageur jong, hoe voelde u nu ale.. aloewel dak de slaapkamer nie gezien had, nog een bewijs!
ik gebruikte niet meer dagelijks speed, maar had het wel soms nodig en overdreef (niet om op te vallen) TEveel in ene keer.
toch nog altijd twijfels of ze onder mij zaten, van het vorige adres was ik 100 procent zeker dat ze me aan het bespioneren waren.
maar van mijn nieuw adres met da machine enz.. had ik mijn twijfels
ik begon dan eens een jointje te smoren omdat ik dacht dat ik direct zou in slaap vallen,
maar het bleek erger te zijn, maar wel plezanter, (raar) maar had er echt mijn plezier in,
na een paar keren smoren , was het op een avond helemaal anders..
ik begon helemaal door te flippen!!! al deed ik het wel eigelijk mijn eigen aan, in plaats van te stoppen , deed ik verder
was ik er niet goed van en heb ik de dokter opnieuw gebeld dat ik er weer last van had en dat ik met de medicatie gestopt was al 2 maanden,
wat bleek nu.. dat ik een depressie bij had,
ik had dan opeens in mijn gedachten; moest ik die tv nu vervangen, en een andere zetten, zou ik het niet meer mogen horen
Wat bleek ; ik hoorde het nog steeds!
vanaf die dag had ik geen twijfels meer en wist ik zeker dat ik dus eigelijk ZOT geworden was!
als ik niets van drugs neem, hoor ik ze bijna niet meer,
smoor ik; dan ist dubbel zo nijg, en pak ik speed; hoor ik ze ook nog ,
ale.. we weten nu als we met alles stoppen dat we er definitief vanaf geraken , maar hoelang het nog duurd ?????? en de medicatie moeten we nog lang slikken want ge moet die afbouwen,
ben wel superblij dat ik eindelijk GEEN TWIJFELS meer heb!
maar zal toch moeten geholpen worden om van de speed te blijven.
Dus ben ik van plan om deze week tbellen naar de dokter en hem eindelijk de waarheid eens te vertellen,
maar zit nog met 2 twijfels; ben ik stemmekes beginnen horen door jaloezie en schrik en er constant mee bezig lopen dat kurt me mss terug zou laten vallen?
of is het van de speed?
nu 3 jaar verder.. slik ik die fucking pillen nog!! maar ze gaan WERKEN!!!