I failed.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
lol
Ik denk dat je m'n signature verkeerd begrijpt. Dat kan ik eigenlijk wel met grote zekerheid zeggen. Er zit een vrij diepe gedachtengang achter die ik nog niet heb uitgelegd. Voorts vind ik het gewoon een 'grappige' uitspraak, en deze sig is - letterlijk opgevat - uiteraard weinig realistisch: het leek me wel vanzelfsprekend, dat mensen het niet letterlijk zouden nemen.

Mensen, even serieus... Deze thread is zo geëvolueerd dat het totaal niet meer aansluit op de OP... Kom op zeg, topicverneukers :tongueout:

Boner

Belezen gebruiker
Damn, das kut voor je...
Probeer aftekicken, als het niet lukt probeer een vriend te raadplegen en in het ergste geval een speciaal opvangcentrum.

stuikerken

Belezen gebruiker
Hey fnea, ik begrijp je verhaal maar al te goed, mij is het namelijk ook mislukt om heroine enkel in het weekend te gebruiken. Ik gebruik nu ook ongeveer 4 dagen per week heroine. Ik heb het ook soms dat ik me zonder hero precies niet meer normaal voel. :(

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
You only need to worry about the money...

Dat vind ik één van de (weinige) goede dingen uit Trainspotting, dat Renton opnoemt waar je allemaal wel niet aan moet denken als je clean leeft (..., bills, food, some fucking football team that never wins, ...).

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
jaja zei:
fneawognfkgln zei:
Ik ben het zat, ik ga overstappen op methadon oraal. Daarna maak ik wel een afbouw plan.

?

Deze post is imho moeilijk te combineren met al je vorige.

Ik ben ook een moeilijke jongen :tongueout:

Nee, het zit zo.

Ik heb in deze thread enkel gezegd dat het me niet gelukt is om weekendmorfinist te worden, dat ik vaker gebruik, laatste weken dagelijks.

Verder heb ik niet gezegd of ik hierom wou stoppen (of toch doorgaan met of zonder proberen beperken tot het weekend).

Wat ik met mijn laatste post bedoelde, was dat ik het zat was dat ik al dat geld moest uitgeven eraan. Toch zo'n tien euro per dag.

Dat betekent niet, dat ik niet bij mijn stellingen blijf.

Excuses voor de verwarring, mijn post was niet helemaal duidelijk. Niet de eerste keer deze thread :rolleyes: Ach, het is ook een beladen onderwerp dat iedereen anders kan (en wil) opvatten...

Groet,
fnea.

cunt

Wijs gebruiker
ff vraagje tussendoor.
in hoeverre weet je vriend hiervan en gebruikt hij zelf ook (iets)?

Solidius

Badass junkie
Op het moment dat je geld, goederen, of wat dan ook moet gaan stelen om je verslavingsdrang te kunnen bevredigen mag je wel 2x na gaan denken waar je mee bezig bent.

Ben je nooit gelukkig geweest zonder paard? Dude, je hebt het allemaal niet 'nodig'! Je gelooft er hoogstwaarschijnlijk in dat je het nodig hebt, én dat je ongelukkig bent zonder dope. Daarom ga je zo ver om eraan te komen. Ik ken jou natuurlijk niet of nauwelijks maar dat is de basis van iedere verslaving. Je wordt langzaam maar zeker steeds verder meegesleurd in doolhof waar in het begin de uitgang nog makkelijk van te vinden is, maar hoe verder je doorloopt hoe moeilijker de weg terug wordt. Hou het alsjeblieft bij recreatief gebruik, there's more than enough failures out on the streets already.

USE THE DRUGS, DON'T LET THE DRUGS USE YOU!

Bovenaan