I love techno 2007

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Hadden jullie veel mee?

Pff lijkt me wel héél spannend, ik freak al als ik hier de plaatselijke discotheek in moet met een gram op zak haha.

flashkop

Bewuste gebruiker
Was goed feesje!!! had voor mezelf wat pilletjes en geen controle gehad, in het station mochten we niet langs de honden lopen, was chill want andere hadden wel veel bij :)

El Retro

Wijs gebruiker
Midway zei:
Ben Sims, Adam Beyer en Technasia waren dik in orde

Wel veel te veel volk, en het heeft lang geduurd eer ik kon beginnen feesten.

OMG dat zijn juist de 3 waar ik ook altijd heb gestaan. Vooral Ben Sims vond ik beestig. Maar voor de rest veel te druk en zen 45 euro toch niet waard vond ik.

DreamWeaver

Badass junkie
El Retro zei:
Midway zei:

OMG dat zijn juist de 3 waar ik ook altijd heb gestaan. Vooral Ben Sims vond ik beestig. Maar voor de rest veel te druk en zen 45 euro toch niet waard vond ik.

En de mystery meet? :P

El Retro

Wijs gebruiker
Haar beste vriendin had me een sms gestuurd dat ze net voor ze binnenkwam onwel werd. Ze ligt nu spijtig genoeg weer in het ziekenhuis :(.

Deranged

Badass junkie
Is ze helemaal zelf voor verantwoordelijk. Vergelijkbaar met de keren dat ze mensen aanzette tot zelfmoord.

Midway

Wijs gebruiker
El Retro zei:
Midway zei:

idd stond ek ook altijd, ben sims was zalig hard :)

De prijs is idd te duur, maar het zal er niet op beteren, en dat is bij alles zo (kijk maar naar de festivals hier) En ze zouden het aantal tickets idd mogen terugschroeven :). Was gewoon niet te doen

Ik heb aan de vestiaire een meisje zien braken in het begin van de avond, was dat Saivy? Wens haar stertke alvast

Deranged

Badass junkie
Ik lijk hard nu ja. Maar ik weet wel dat ik nooit eerder door iemand zo smerig en vooral meedogenloos ben behandeld en dat ik dit zelf nooit bij iemand zo zou kunnen doen, dan zou ik namelijk last van mijn geweten krijgen. Mocht het doorgaan tussen jullie dan zal je ooit begrijpen wat ik bedoel. Ik gun het je van harte.

Deranged

Badass junkie
Voor de mensen die zich afvragen waarom dit publiekelijk staat. Dat vroeg ik me eerst ook af, maar ga er maar in mee dan.

Deranged

Badass junkie
Haha kneus. Je loopt mij al maanden uit te dagen kom je hiermee. Qua achterlijke uitspraken passen jullie wel in ieder geval.

teonanacatl

Belezen gebruiker
i love techno was vet >>> in de greenroom was wittekind rush en remus hebben goed op elkaar ingespeeld ben sims was echt pounding en british murder boys vond ik ook echt goed draaien

veel op die avond lol paar paddo's wat mdma en lsd :hearteyes:

El Retro

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Haha kneus. Je loopt mij al maanden uit te dagen kom je hiermee. Qua achterlijke uitspraken passen jullie wel in ieder geval.

Ale vooruit, je houdt wel van de rollen om draaien he schizo. Jij doet nooit niks he?

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Anyone seen Gui Boratto? Goddamnn wat draaide die gast goed!! :hearteyes: laatste uurtje Technasia was ook echt te vet!!

Mindless1985

Badass junkie
Ik was aanwezig. Wat een vet feestje. Ik heb wel voor het eerst in meer dan een half jaar tijd gezondigd met drugs, maarja, dit was er ook wel de occasion voor :P

teonanacatl

Belezen gebruiker
het was het zeker waard.
ik heb i love techno dan ook gekozen als afsluiter.
ik ga zeker al niets meer gebruiken (buiten weed en alcohol dan :P )
tot ik er weer echt echt eens zin in heb

Everio

Bewuste gebruiker
heb er toch niet bij kunnen zijn :(

vrienden van me zijn wel gegaan en meningen achteraf waren verdeeld...

sommige vonden et geweldig, andere echt niet de moeite waard...

hmm... heb ik dan wat gemist of niet? :wink:

teonanacatl

Belezen gebruiker
hehe hangt er vanaf naar welke rooms je wou gaan.
als je naar de green en yellow wou gaan weet ik 100% zeker dat je iets zeer moois gemist hebt.

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Mijn avond verliep van belabberd naar geweldig, eerst reed de chauffeur 3x!!!! de afslag voorbij, das niet relaxt als je net wat sosa naar binnen hebt en onwijs zin hebt om te feesten, toen belandden we in een rij van heb ik jou daar! Heb verdomme trentemoller en een stuk van simian moeten missen daardoor :smilingimp: .. Toen we eenmaal binnen waren raakte we 6 van de 10 man kwijt :rolleyes: en rond 3 uur hadden we eindelijk iedereen weer compleet, begon eindelijk die pil eens goed in te slaan en toen begon het feest pas echt met dave clarke, gui boratto en technasia :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: achteraf toch een 8+ waard :P

Bovenaan