glamourcide
Experimenterende gebruiker
Wie gaan ?
Wonderland zei:Ik wilde gaan (vorig jaar ook maar toen was ik te laat voor een kaartje)
Hoorde alleen dat het er a-relaxed druk is, en dat er een beetje een opgefokt sfeertje heerst.
Even een ander leuk feestje zoeken dan maar![]()
Is het dan wel mogelijk 'iets' mee te nemen?glamourcide zei:Jaa stimmt stimmt....
echt gewoon ELKE nederlander die daar aan komt via station word in een rijtje gestopt om te controleren.
Tuurlijk wel, ze kunnen moeilijk iedereen controleren, en dan nog over 2 pilletjes fzo doet de Belgische politie ook niet moeilijk.. ff je naam en je kan weer gaanDubz zei:Is het dan wel mogelijk 'iets' mee te nemen?glamourcide zei:Jaa stimmt stimmt....
echt gewoon ELKE nederlander die daar aan komt via station word in een rijtje gestopt om te controleren.
Greenlabs zei:of verstop het gewoon goed, op een plaatsje waar ze zomaar niet mogen voelen bvb...
In Gent wel.geox zei:Tuurlijk wel, ze kunnen moeilijk iedereen controleren, en dan nog over 2 pilletjes fzo doet de Belgische politie ook niet moeilijk.. ff je naam en je kan weer gaan
Iedereen uit de trein op een rij in 't halletje. Tas op de grond.Deep Blue zei:Bij deze controles mogen zo overal voelen.
Drie jaar geleden was ik ook gepakt door den drugshond en ze stonde al klaar me hun plastieke handschoentjes...