I love Techno

brembrem

Newbie
Hallo,

Volgende week ga ik voor het eerst naar I love Techno in gent.
Op dit moment is het me nog niet gelukt om me pilletjes te regelen. Vorige dealer is van de kaart verdwennen (Delft), zal opgepakt zijn. Maar Heeft iemand ervaring met het meenemen richting dit festival of ergens anders in belgie. Is er veel controlle.
En als het me niet lukt om van te voren te regelen is het dan betrouwbaar om daar binnen wat te kopen? Of is dat alleen maar zooi?

Pepnoize

Belezen gebruiker
Een vriend van me ging enkele jaren geleden naar I :hearteyes: Techno, en stond aan te schuiven voor de fouillage. Hij had jeuk aan mijn enkel dus krabte en stak zijn sok goed. Je kan het al raden, hij werd uit de rij gehaald en werd heel erg grondig gefouilleerd in een aparte kamer, hij moest zelfs hurken en werd zelfs kort anaal onderzocht.

In het station van Gent waar je af de trein komt , staan ook heel vaak politie units met drugs en schrikhonden, daarmee lopen ze dan langs de mensen om te zien hoe de hond of jij reageert.

Als je een slimme manier vindt om het mee te nemen is het zeker doenbaar, maar steek het dus niet zomaar in je broek of sok, dan kan je wel eens tegen de lamp lopen.

Ikzelf maak me meestal niet teveel zorgen als ik iets mee binnen wil nemen op zulke grote events... gewoon heel goed verpakken, evt parfum ofzo erover spuiten. dan nog een paar keer inpakken en luchtdicht afsluiten. dan een plekje zoeken waar ze niet voelen als ze grondig fouilleren aan de inkom... zoals binnekant boxershort of schoen ofzo.

of betaal iemand om al die dingen voor jou te doen :wink:

grts

Bovenaan