Ibobaine om te stoppen

neboe

Experimenterende gebruiker
FF voorstellen ik ben nu 46 jaar volgens mijn ma en zus begon ik op m'n 14e jaar hero te snuiven . Af en toe ben ik een jaartje er tussen uit geweest .Des te harder ga je als je terug bent. Daarom heb ik lang geleden besloten om te accepteren dat ik beter functioneer met heroine. Het moment dat ik mezelf niet meer in de maling nam en weet wie en wat ik ben , begon ik een stuk rustiger te worden . Al jarengebruik ik de zelfde hoeveelheid nu rook ik het .Mijn liefde gaat toch naar de spuit die tijd is voorbij er zijn geen aderen meer die mee willen werken.

Maar toch ben ik er een paar jaar terug weer eens ingestonken omdat anderen ervan overtuigd zijn dat ze zich veel beter voelen als ik clean ben.
Niet beseffen dat het geen fuk uitmaakt of ik op me kop sta of noem maar op Ik kan alleen mezelf zijn en accepteer wie ik ben of zak door de gootsteen. Het heeft geen zin om je voor een ander uit te sloven.Aangezien je de gevoelens van een ander niet kan oplossen door je beter te gaan voordoen,Ze hebben eenmaal met hun wijsvingertje gedraaid dus maakt het niet uit of je gebruiker bent of koningin, jij bent hun zwarte schaap., (net alsof ze jaloers op je zijn) . en nu iboga.

Dus 24 uur colturkey daarna capsulles met iboga er in.Ik begon met vier en na een uur begon er een kermis in me hoofd te draaien dat was het begin van een veertig uren lang een trip die redelijk gestuurd kan worden. Het idee ervan is je komt als een gevuld glas tijdens die trip kom jejezelf tegen en daar kan geen psych tegen op, Dus je glas gaat leeg en na die ibogaine heb je alle tijd om je glas weer te vullen met wat jij belangerijk vind. Het heeft wel een paar jaar van me leven gekost zo'n impackt me haar wat op me kont hing was van bruin naar grijs gekleurd in twee weken tijd was er zoveel gewicht af dat je eindelijk op normaal
gewicht was. Het duurde toch nog zes weken voor je enige puf had om wat te doen . Er was geen afkick gevoel alleen was het die vermoeid heid die je gek maakte . ik had wat iboga mee naar huis moeten nemen om dan zeer kleine hoeveelheden te nemen als je het niet meer zag zitten .

Maar je wel al die tijd nodig om alles op een rijtje te zetten je bent namelijk opnieuw gaan leven en wat is er leuker als met je koters de eendje gaan voeren. Zoveel nieuwe gevoelens dat werd mij te gek dus ben ik weer eens begonnen . wonderwaarlijk heb ik zelfs tijd om te wachten zonder te vloeken van waar blijft die ....... nou...

DOEI JAAP

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
is methadon of buprenorfine niks voor jou? kan je zo krijgen van verslavingszorg. dan heb je gewon je opiaten binnen zonder bruin, is aardig wat goedkoper enzo

jaja

Bewuste gebruiker
Waar heb je die ontwenning ondergaan; ik ken nl geen enkele kliniek die Iboga gebruikt bij het ontwennen.
Iboga is idd een vreemd goedje, en smaakt als shit.
Maar begrijp ik 't goed dat je nu weer gebruikt?

neboe

jaja zei:
Waar heb je die ontwenning ondergaan; ik ken nl geen enkele kliniek die Iboga gebruikt bij het ontwennen.
Iboga is idd een vreemd goedje, en smaakt als shit.
Maar begrijp ik 't goed dat je nu weer gebruikt?

tuurlijk ben ik weer gaan gebruiken En toch heeft het zin die rommel http://www.ibogaine.org/fromberg.html . hier vind je info als je wil kan je een nummer krijgen van ene sara die kan je verder helpen
het is verboden geloof ik in usa zeker ja het is een maf spul het kan wel helpen als je wil doei jaap

neboe

fneawognfkgln zei:
is methadon of buprenorfine niks voor jou? kan je zo krijgen van verslavingszorg. dan heb je gewon je opiaten binnen zonder bruin, is aardig wat goedkoper enzo
Daar heb ik geen zin meer in om meta te slikken
afgelopen jaar heb ik meer in me bed doorgebracht en alles wat met sex te maken had , had ik geen puf voor zo als ik wilde vrijen kon ik het niet omdat ie weigerde. Dus gebruik ik en geniet weer van me lijf. gr jaap

neboe

fneawognfkgln zei:
Ik kreeg 190mg per dag ik kwam me bed niet meer uit en kon ook niet vrijen nu ik vanaf september geen methadon meer slik voel ik me een stuk lekkerder in me vel geestelijk ben ik stabieler en me heroine gebruik is samen met me vrouw 7 dagen doen we met 10 gram ok 250€ is geen kattepis maar voor september gebruikte ik ook hero en meties dus dubbel op
doei jaap

matthijs

Badass junkie
Ja, maar heroine vervangt niet brood. Je moet er ook nog boodschapen bij doen. En 250 euro per week aan boodschappen al je met z'n 2en bent....

Bovenaan