• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Iboga Trip Report alvast geopend..

pasquali

Bewuste gebruiker
Nog steeds geen likje genomen.....moet nmlk nog functioneren vandaag en moet natuurlijk wel nog even kijken wat t met me doet..na t eerste likje...heb er lang naar toe geleefd en nu heb ik vlinders in mn buik>

Mac...

Badass junkie
haha, nja dat zou ik niet kunnen als iemand anders aan het gebruiken is voor de eerste keer en het dan niet zelf meemaken...

pasquali

Bewuste gebruiker
maar hij is vrij nieuw in deze middelen...misschien ook een beetje bang voor...ik ben de psychonaut...hij was de speedsnuifer! hehe :mrgreen:

pasquali

Bewuste gebruiker
okeeey!
zo gezegd zo gedigiedaan!
Gister avond eerste likje iboga poeder.
Het heeft een vrij duffe smaak maar niet sterk.
Na 5 minuten had ik het gevoel dat mijn tong en lippen lichtelijk verdoofd waren maar dat kan ook tussen mn oren zitten.

Angezien ik een kuur doe en dus niet volle dosis in een keer werkt het dus niet zwaar trippend.
Ik merk dat idd de lust voor het roken is vergaan maar toch automatisch een sigaret op steek... :cry:

Ook heb ik gemerkt dat Iboga een uitstekend aphrodesiac is maar details hou ik voor mezelf.

Vanochtend weer een likje genomen en nu zit ik op mn werk en heb ik het gewaagd geen sigaretten mee te nemen.

tot Later! :grin:

pasquali

Bewuste gebruiker
Hmmmm...ik begin wat dieper over mn vieze verslaving na te denken...
Maar helaas is de lust nog niet compleet weg.
Ben wel zeer relaxed en ik voel me niet geagiteerd over de kids die hier in mn shop aant spijbelen en blowen zijn.
Ik stuur ze er strax met een lach uit!! :wink:

pasquali

Bewuste gebruiker
maar ja streepjes dus een lichtelijk euforish gevoel ent duurt heel lang.
In mijn ooghoeken idd gekke dingetjes....

Mindless1985

Badass junkie
Bij mij goed :grin: En dat gewoon vanuit een impulsieve actie, ik bedacht me opeens, ik ga stoppen met roken, blowen en drinken en heb al meer dan 24 uur geen sigaret aangeraakt terwijl Steven het heel grappig vond om de hele tijd peuken in m'n mond te stouwen. Heb op ze allemaal gespuugd en weer weg gegooid :grin: *trots*

fun

Bewuste gebruiker
Bij mij goed En dat gewoon vanuit een impulsieve actie, ik bedacht me opeens, ik ga stoppen met roken, blowen en drinken en heb al meer dan 24 uur geen sigaret aangeraakt terwijl Steven het heel grappig vond om de hele tijd peuken in m'n mond te stouwen. Heb op ze allemaal gespuugd en weer weg gegooid *trots*

Goed bezig! :wave:

Mindless1985

Badass junkie
BombSki zei:
goh, boeiend.
we vroegen ons dus af hoe het gaat met pasquali

-_-

Beetje jammer zo'n reactie.. kon je dat niet iets genuanceerder zeggen? Ik vond je altijd vrij normaal posten maar hieruit blijkt toch dat je eigenlijk best een ignorante klootzak bent..

Jan

BombSki

Bewuste gebruiker
Dzy zei:
BombSki zei:
goh, boeiend.
we vroegen ons dus af hoe het gaat met pasquali

-_-

Beetje jammer zo'n reactie.. kon je dat niet iets genuanceerder zeggen? Ik vond je altijd vrij normaal posten maar hieruit blijkt toch dat je eigenlijk best een ignorante klootzak bent..

Jan

en jij zegt iets over genuanceerd posten?
dit forum is kut geworden omdat iedereen overal maar wat post, dit is een van de weinige threads waar ik nog een keer kijk en dan kom ik weer wat offtopic gezwam tegen..
maarja dat is hier al normaal, dus wat boeit het me ook, genoeg betere forums :wave:

Bovenaan