Ibogaine

pasquali

Bewuste gebruiker
Ik ga volgende week beginnen met iboga om zo van mn rook verslaving af te komen.
Ik heb er veel over gelezen in boeken als Tihkal en de dvd gezien.
Ik ga honderd mg innemen maar niet in een keer.
Ik ga dagelijks een likje nemen en dat zou voldoende moeten zijn om van het roken af te komen en niet genoeg om er compleet van te trippen.
Maar weet iemand misschien of ik beter wel de 100 mg in kan nemen of dat de manier die ik aanvankelijk wil gaan doen ook oke is.

Alvast bedankt!!

Mvg: zeer gelukkige Pasquali aka Nicole

A

Anonymous

Gast
Veel geluk, ik wil de resultaten weten ik zat er ook aan te denken om op die manier te stoppen.

Cathie

Newbie
Er zit verschil in de Iboga die verkocht wordt. De wortel (iboga-root) is waar de werking volgens mij uitkomt. Ik heb iboga capsules geslikt. Het ligt aan de sterkte en zuiverheid van het wortelextract hoe de uitwerking is.

Ik heb de info via:
www.iboga.nl
www.iboga.org

Ben benieuwd naar je ervaring!
Cathie.

pasquali

Bewuste gebruiker
Kuch! Thanx balonetje! Kuch! :flushed:

Ik ga de xtract ( poeder) gebruiken.
Euhm krijg ik nog antwoord op mn vraagje dan? :wink:

Bal0n

Badass junkie
Je zou er eventueel thee van kunnen maken, ik weet alleen niet of ibogaïne in water oplosbaar is. Dus misschien moet je wat citroenzuur toevoegen.

pasquali

Bewuste gebruiker
Maar je vindt dus dat ik de 100 mg in eenkeer moet innemen?
Of af en toe een likje als een kuur?

Mac...

Badass junkie
ts ts,
ten eerste: Je meld je niet aan onder je eigen naam
ten tweede: dit soort dubbelzinnige opmerkingen worden door ons (de gefrustreerde-geïrriteerde genoeg van alle zeik aan onze kop mensen) niet getolereerd :wink:

Mac...

Badass junkie
Ja weet ik, maar vind het sowieso jammer dat ik zijn naam bijna nooit meer boven posts zie staan. Hij is net zo snel verdwenen als dat ie gekomen was. Vind het wel jammer, had sowieso altijd het gevoel dat hij precies wist wat goeie muziek was, dus...

pasquali

Bewuste gebruiker
aaaaah...maar hij s niet verdwenen!!!
au contraire!
Maar k zal m laten weten dat je m mist!! :wink:
En dat ie weer onder zn eigen naam moet posten.

Eerst sloot ie zichzelf thuis op en nu komt ie weer buiten dus aan een kant ist ook weer positief toch?

Audio Scum

Belezen gebruiker
pasquali zei:
Kuch! Thanx balonetje! Kuch! :flushed:

Ik ga de xtract ( poeder) gebruiken.
Euhm krijg ik nog antwoord op mn vraagje dan? :wink:

Dat gebruik ik ook wel eens, is erg rulext.
Je krijgt veel energie, je denk patroon gaat iets anders werken en je krijgt af en toe een visoen. Als het schemerig begint te worden en je hebt genoeg op dan krijg je een leuk effect in je oog hoeken als je beweegt.

Als je blowt word je ook sneller stoned en heb je dus minder nodig.(geld ook voor xtc)

Om het te nutigen moet je een thee lepeltje onder je tong leggen voor pak em beet 5 min. (kan er apart smaken) en daarna met water wegspoelen.

Chimera

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Ja weet ik, maar vind het sowieso jammer dat ik zijn naam bijna nooit meer boven posts zie staan. Hij is net zo snel verdwenen als dat ie gekomen was. Vind het wel jammer, had sowieso altijd het gevoel dat hij precies wist wat goeie muziek was, dus...

ff offtopic : (sorry honey)

Hey Mac,

Ik zou ook misschien meedoen met deze methode om te stoppen met roken, als jij het dubbelzinnig vindt zijn dat jouw gedachten :wink:

Ik ben niet ineens weggegaan als dat ik gekomen was, ik post inderdaad wel minder. De reden is wat Nicole aangeeft, ik doe ook daadwerkelijk dingen buitenhuis, niet dat ik dat eerder niet deed maar dat was vrij beperkt. Ik ben sowieso wel wat uberdruk met het regelen van persoonlijke dingen, mijn eigen site heeft ook al in tijden geen update meer gehad.

Rem

waldo

Experimenterende gebruiker
je mindset aanpasse : vaak tegen je zelf zeggen dat je stopt en dan alles wat je overhebt tot je nemen .

ook aan de mensen om je heen vragen om je te stimulren en te vragen niet bij je in de buurt te roken.

maar weet ook dat iboga niet voor iedereen werkt.

groetjes

Waldo.

pasquali

Bewuste gebruiker
thanx!!!
Hmmmm misschien bennik imuun!! hehe... :confused:
Nee gaat he le maal goed komen met mij.....in Frankrijk! :mrgreen:

Bloem

Newbie
Jammer, geen vervolg meer. Ik heb ook de ibogapillen besteld om te stoppen met roken. Ik krijg de pillen deze week binnen als het goed is. Zijn er mensen hier met ervaringen in het gebruik van de pillen en is het mensen gelukt om van het roken of een andere verslaving af te komen via ibogaine?

Bovenaan