Ibrufen

nikki2000

Newbie
Ik ben nikki2000
Ik ben van een trap gevallen en mn ribben gekneusd
Heb als pijnstiller ibrufen in combinatie met paracetamol ingenomen
{om de 4 uur 2 paracetamol + 2ibrufen}
Ik heb er van overgehouden dat ik heel kortademig ben
Heeft iemand zo iets meegemaakt? :wave:

caatje

Badass junkie
Hoe oud ben je nikki? Je snapt toch zelf ook wel dat als je je ribben kneust/breekt je daardoor je longen anders gaat gebruiken? Je gaat zo ademen dat je minder pijn voelt.

shokora

Wijs gebruiker
Dit topic geeft mij een 'wtf gevoel' op meerdere punten.

1. What the fuck heeft dit in godsnaam met research chemicals te maken? Ibuprofen kan ik daar nou niet echt onder classificeren.
2. What the fuck is er onlogisch aan kortademigheid als je, je ribben kneust? Waar denk je dat je longen zich bevinden.
3. What the fuck?!

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Beste Nikki,

Welkom op dit forum. Het is waar dat jongeren steeds vaker de combinatie 'van trap afvallen' en 'pijnstillers nemen' gebruiken, zonder vooraf informatie op te zoeken op het web.
Hoewel het misschien een intense rush oplevert, is het gezien de bijwerkingen die jij noemt (kortademigheid, pijn) toch onverantwoord ben ik bang. Ik zou dan ook ten strengste af willen raden om het gebruik van deze combinatie voort te zetten in de toekomst.
Voor verdere hulp kan ik je doorverwijzen naar je huisarts.

Groetjes,

Dr. RSW

Angramar Temenos

Badass junkie
Nikki, ik heb nog wel een goede combinatie voor je: Uitgekookte red bull snuiven met wat jenkem erbij, en nog wat banaan en cola om de scherpe randjes eraf te halen.

L

Lid 6909

Gast
Angramar Temenos zei:
Nikki, ik heb nog wel een goede combinatie voor je: Uitgekookte red bull snuiven met wat jenkem erbij, en nog wat banaan en cola om de scherpe randjes eraf te halen.

Wat een zielig ventje ben je ook, er word een normale vraag gesteld, kun je ook normaal antwoorden toch?

.. ontopic:

Het komt gewoon doordat je ribben pijn doen op het moment, die kortademigheid gaat wel weer weg :wink:

xx

shokora

Wijs gebruiker
RSW zei:
Beste Nikki,

Welkom op dit forum. Het is waar dat jongeren steeds vaker de combinatie 'van trap afvallen' en 'pijnstillers nemen' gebruiken, zonder vooraf informatie op te zoeken op het web.
Hoewel het misschien een intense rush oplevert, is het gezien de bijwerkingen die jij noemt (kortademigheid, pijn) toch onverantwoord ben ik bang. Ik zou dan ook ten strengste af willen raden om het gebruik van deze combinatie voort te zetten in de toekomst.

Groetjes,

Dr. RSW

:') epic

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Angramar Temenos zei:

Hihi, mijn post was grappiger dan jouw post :grin:

Spor

Wijs gebruiker
pff het algemene niveau van het topic is geloof ik echt omlaag aan het gaan, ben nu na paar dagen online te zijn geweest hier wat rond aan het kijken maar de topics worden steeds slechter.

Ik snap uberhaupt niet wat haar verhaal met drugs heeft te maken, laat staan research chemicals.

Ibuprofen is een pijnstiller, je had pijn omdat je van de trap af viel, wat een raadselachtige situatie zeg :rolleyes:

StarGuitar*

Experimenterende gebruiker
RSW zei:
Beste Nikki,

Groetjes,

Dr. RSW

Ik heb niks kunnen vinden over de dosering, anders had k het ook wel eens geprobeerd :)

Pak Suiker

Wijs gebruiker
StarGuitar* zei:
RSW zei:
Beste Nikki,

Groetjes,

Dr. RSW

Ik heb niks kunnen vinden over de dosering, anders had k het ook wel eens geprobeerd :)

Bij "van de trap vallen" geloof ik dat threshold op 7 traptreden ligt. :wink:

Hashja

Bewuste gebruiker
Pak Suiker zei:
StarGuitar* zei:
RSW zei:
Beste Nikki,

Groetjes,

Dr. RSW

Bij "van de trap vallen" geloof ik dat threshold op 7 traptreden ligt. :wink:

Hmm dat is interessant, een vriend van had al threshold bij 4, maar hij deed het ook anders, hij gebruikte het op kop.

mvg,
Drent

Spor

Wijs gebruiker
Drent zei:
Hmm dat is interessant, een vriend van had al threshold bij 4, maar hij deed het ook anders, hij gebruikte het op kop.

Jaja, head-first heb je minder nodig, ongeveer net zo'n verschil als tussen snuiven en slikken bij andere drugs

Bovenaan