ibuprofen 400 en 2cb

Hallo

Is het erg om ibuprofen met 2cb te combineren

heb om 20:00 een ibuprofen gehad (gekneusde ribben) en wil vanavond rong 24:00 of later een 2cb pilletje doen (leeuwtjes)

kan dit kwaad of is het geen probleem

MeejheM

Badass junkie
Voor zover ik weet is er geen gevaarlijke wisselwerking, of totaal geen wisselwerking.

Waarschijnlijk heb je ondertussen dat pilletje al op nu...

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Voor zover ik weet is er geen wisselwerking bekend inderdaad. 2cb lijkt me wel een slechte keuze met gekneusde ribben aangezien je verhoogde spierspanning krijgt.

Fool

Badass junkie
SirErick zei:
MeejheM zei:
ijsvogel15 zei:
Is het erg om ibuprofen met 2cb te combineren
Voor zover ik weet is er geen gevaarlijke wisselwerking, of totaal geen wisselwerking.
Mensen die hart- en/of vaatziekten hebben lopen echter wél een extra risico.
Die mensen slikken in principe toch helemaal geen ibuprofen en zullen ook wel snappen dat ze dit zullen moeten vragen aan een huisarts als ze toch drugs willen gebruiken?

MeejheM

Badass junkie
Ik denk dat de vogel al gevlogen is. Maar ik ging er voor het gemak van uit dat als je het gebruik van licht gedoseerde Ibuprofen als mogelijke contra-indicatie ziet om 2cb te gebruiken, je eventuele hart- of vaatziekten ook wel in beschouwing zou nemen.

Daarnaast lijkt mij dat de belasting op je hart en bloedvaten ook nog wel mee valt, aangezien de meeste sites dat niet specifiek noemen, maar meestal aan het einde van het lijstje contra-indicaties.

Het risico op zodanig overdoseren dat je acuut medische hulp nodig hebt is bij 2cb ook laag. Bad trips worden ontzettend veel vaker gerapporteerd.

kleine report van de trip

Ibuprofen en 2cb gaan niet zo goed samen, ibuprofen is slecht voor je maag dus toen de 2cb er eenmaal in zat heb ik de hele boel er uit gegooid. Waarna ik toch wel een leuke trip gehad heb met 1 leeuwtje 17mg. Na het overgeven begon ik al lekker zag af en toe wat schimmen maar daar bleef het ook bij en dacht dat ik in de discotheek zat met alle lichten. Ik weet nooit zo goed wat ik moet verwachten van 2cb ik vind het nog veel op truffels lijken of doseer ik dan te weinig.

Bobsacamano

Badass junkie
Hoeft niet aan de ibuprofen te liggen hoor. Alleen 2C-B is voor sommige mensen ook al niet binnen te houden.

ijsvogel15 zei:
kleine report van de trip

Ibuprofen en 2cb gaan niet zo goed samen, ibuprofen is slecht voor je maag dus toen de 2cb er eenmaal in zat heb ik de hele boel er uit gegooid. Waarna ik toch wel een leuke trip gehad heb met 1 leeuwtje 17mg. Na het overgeven begon ik al lekker zag af en toe wat schimmen maar daar bleef het ook bij en dacht dat ik in de discotheek zat met alle lichten. Ik weet nooit zo goed wat ik moet verwachten van 2cb ik vind het nog veel op truffels lijken of doseer ik dan te weinig.

Fool

Badass junkie
Je moet ibuprofen ook niet op een lege maag innemen.

Indien je natuurlijk een lege maag wou hebben voor 2C-B kun je ook een glas melk drinken voordat je een ibuprofen neemt, dit werkt ook beschermend voor je maagwand.

MeejheM

Badass junkie
Ook als je al wat langer Ibuprofen of andere nsaid's gebruikt kun je maagklachten krijgen. ik wel in elk geval.

Narayani

Bewuste gebruiker
Ibuprofen is niet zo fijn op je maag voor de meeste mensen nee. Sterker nog, ik neem het in expres als ik de hele tijd het gevoel heb dat ik (beter) over m'n nek kan gaan. Ik ben een watje en vinger in m'n keel lukt voor geen meter Bijvoorbeeld bij een ernstige kater / iets verkeerds gegeten.

MeejheM

Badass junkie
daar zijn betere middelen voor. als je trouwens iets verkeerds gegeten hebt is braken in sommige gevallen af te raden. dat gaat meestal over stoffen die irriterend zijn voor je slokdarm.

dat je van 1 tabletje ibuprofen moet braken kan ik me moeilijk voorstellen. als je het langere tijd inneemt dien je maagbeschermers te gebruiken.

maargoed, als het bij jou werkt vind ik het prima.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ik merk 2c-b ook wel aardig op de maag vaak moet ik zeggen, glaasje melk van tevoren drinken klinkt als een goede tip.

Bovenaan