Ibuprofen roken ?

Frank123

Wijs gebruiker
Ibuprofen roken ?
Er gaan verhalen rond dat dit kan, en dat je er chill door gaat voelen. Maar wel veel begint te zweten . Heeft iemand dit al eens gedaan ? is dit waar ?

Denk eerder dat het een soort placebo effect is geweest. Dat je dat alleen maar denkt. Maar van de andere kant, een pijnstiller roken kan misschien toch wel wat uithalen.

Edit: Gaat om 2 á 3 pillen , crushen , en dan oproken met sigaret.

Lijkt mij broodje aap, of toch niet ?

Angramar Temenos

Badass junkie

speeseend

Wijs gebruiker
Ik geloof ook best dat je high kan worden wanneer je de kit-spuit even in je sjaggie hangt. Of jij en/of je omgeving het moment van roken over een paar jaar nog weet te waarderen.. idem dito Ibuprofen!!

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Vrij verkrijgbare pijnstillers word je niet echt haai van, maar je kan er een delirium met leverbeschadiging van krijgen. Koop dan liever een hoestdrankje (bromo), lidocodeine of een zakje wiet.

Frank123

Wijs gebruiker
Het ging er niet echt om om het te proberen, maar iemand vertelde tegen mij dat hij een vriend had die dit rookte , en zich toen chill begon te voelen enzo. Daarom mijn vraag of dit kon. want het leek mij nogal onzin

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoe komt uberhaupt iemand op 't idee om die dingen te gaan roken?? Het moet nou niet gekker gaan worden hoor... :confused:

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Hoe komt uberhaupt iemand op 't idee om die dingen te gaan roken?? Het moet nou niet gekker gaan worden hoor... :confused:

Hopeloze junkies en/of 14 jarigen meestal van het platteland bij een gebrek aan echte drugs..
D'r inhaleren ook mensen aanstekergas :confused:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Kees Klapkaak zei:
Marla Singer zei:

Hopeloze junkies en/of 14 jarigen meestal van het platteland bij een gebrek aan echte drugs..
D'r inhaleren ook mensen aanstekergas :confused:

Uh ja, dat laatste heb ik idd in mijn vroege drugsjaren ook wel eens geprobeerd. Was ik helemaal vergeten, heeft dan toch verder weinig indruk bij me achtergelaten blijkbaar... :wink:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik experimenteerde ooit met bananenschillen, en vezelhennep. aspirines met shandy .Nee werd er nooit haai van. allen enorme hoestbuien, Toen kende ik ineens iemand die wiet had.

Al voordat ik ooit over stoned zijn en wiet, opium en al die dinges had gehoord(was 13), als er iets over op tv kwam werd het kanaal veranderd, als er iets over in de krant stond, mocht ik dat niet lezen. Op school werd ik vaak uitgelachen erover. Hierdoor werd mijn interesse en nieuwschierigheid erover brandend hoog.(Het beschermende gedeelte van mijn ouders hadden dus een tegengesteld effect) En met zware dreigementen, mocht ik ooit iets slikken of roken waar ik me ook maar een klein beetje "anders" door ging voelen, zou ik het huis uit worden geschopt.

Zelfs sigaretten heb ik een week lang ruzie over gehad. Mijn pasjes zouden in beslag worden genomen, en die shit, je kent de verhalen vast wel.

Tja, toen kwam er een moment, dat ik geen "ja mam", of "ja pap" meer zei. maar "Dat maak ik nu zelf wel even uit"

maar dingen als paracetamol enzo roken, gaat niet goed. De vulstoffen die er inzitten zijn gedeeltelijk onoplosbare stofjes, die onschadelijk zijn bij inname, maar giftig bij verbranding

Frank123

Wijs gebruiker
loadrunner zei:
Al voordat ik ooit over stoned zijn en wiet, opium en al die dinges had gehoord(was 13), als er iets over op tv kwam werd het kanaal veranderd, als er iets over in de krant stond, mocht ik dat niet lezen. Op school werd ik vaak uitgelachen erover. Hierdoor werd mijn interesse en nieuwschierigheid erover brandend hoog.(Het beschermende gedeelte van mijn ouders hadden dus een tegengesteld effect) En met zware dreigementen, mocht ik ooit iets slikken of roken waar ik me ook maar een klein beetje "anders" door ging voelen, zou ik het huis uit worden geschopt.

Ik heb ongeveer hetzelfde ( gehad) . Ik ben gewoon er juist benieuwd naar, maar vind wel dat het op een verantwoordelijke manier moet kunnen , eerst de research doen. Niet impulsief handelen, maar voorbereiden op wat je wilt proberen. Mijn ouders zijn zwaar tegen , ze hebben me wel betrapt ( dat ik wel eens dealde, meteen verhaal over gebruik opgebiecht) Ze zeggen dat het nu wel weer genoeg is geweest, ben blij dat ik nogsteeds bij ze woon , en pa niet mijn benen brak. Mijn moeder was vreemd genoeg wel geintresseert in wat mijn belevingen en gevoelens daarin waren , en zij weet nogsteeds dat mijn interesses groots zijn in drugs, gewoon het weten erover . Maar ik vind, de effecten kan je niet uit een boek vertellen , je moet ze zelf meemaken. En dat is ook haar grootste angst, dat ik weer eens wat probeer. . .

Maar ibuprofen wil ik zeker laten , sowieso dit soort pillen roken . . als het werkelijk dit effect zou hebben , zou het wel veel gebruikt worden . .

cropp

Badass junkie
een joint kost nog geen 3 euro, ik heb geen flauw idee wat ibuporfen kost maar waarschijnlijk niet veel meer of minder

dat zijn pijnstillers en bloedverdunners, naar mijn idee zowiezo niet de ideaalste tripmiddelen, maar smaak verschilt nou eenmaal

iets wat in een laboratorium is gemaakt om te slikken ga je thuis toch niet oproken? wedden dat daar dikke zwarte kankerverwekkende rook af komt?

niet doen

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
Nja..als je 10 nurofen forte slikt in 1x dan word je zowat half "high-achtig dat je even niet meer kan volgen wat er op tv gebeurd" - gevoel voor een halfuurtje..
the power of ibuprofen reikt gewoon niet zo ver vrees ik (en idd een doosje nurofen kost ongeveer 5 of mss 6 euro dus ga gewoon 2 joints kopen..heb je meer aan)

*voor de 13-jarigen: slik nou GEEN strip nurofen om half high te worden.. :grin: ..een joint is gezonder voor je :stoned:

-Jay-

Newbie
Dit lijkt mij geen goed idee. Ten eerste, Ibuprofen is niets voor niets alleen in pil/sachet vorm te verkrijgen. Als het te roken zou zijn, met een niet gevaarlijke, en prettige uitwerking, dan zal dit allang bekend zijn bij de grote massa. En daarnaast is Ibu ook een bloedverdunner.

Ik raadt het in ieder geval niet aan. Als je wilt relaxen, zijn er zat andere middelen voor. :)

Oom Klaas

Badass junkie
-Jay- zei:
Dit lijkt mij geen goed idee. Ten eerste, Ibuprofen is niets voor niets alleen in pil/sachet vorm te verkrijgen. Als het te roken zou zijn, met een niet gevaarlijke, en prettige uitwerking, dan zal dit allang bekend zijn bij de grote massa. En daarnaast is Ibu ook een bloedverdunner.

Ik raadt het in ieder geval niet aan. Als je wilt relaxen, zijn er zat andere middelen voor. :)

Dextroamfetamine is legaal ook alleen in pil vorm te krijgen,
maar word toch veel gesnoven...de vorm waarin iets verschijnt heeft niet veel met werking te maken.

Bovenaan