Ice-o-lator

Lijp

Experimenterende gebruiker
Waar kun je deze hasj kopen, in arnhem of in de omgeving, ik zoek al aardig lang hierna, maar in geen enkele shop kan ik het vinden :wave:

natas

Newbie
in toermalijn in Tilburg is er een grote keuze aan isolators.
2 weken geleden had ik de Sunburst v 23/gr.
lekkere hash met leuke buzz.
Leuk voor af en toe te kopen, maar daar blijft het bij.

http://toermalijn.com/

acidboy

Badass junkie
Willie Wortel in Haarlem ook geloof ik, laatste keer dat ik er was in ieder geval.. En inderdaad de Double AA in Leiden.

acidboy

Badass junkie
50?? dat is wel heel veel... bij de Willie Wortel was het destijds 20 tot 25 euro per gram. (ze hadden een paar verschillende soorten Ice)

edit: destijds is een jaartje geleden ofzo.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Doerak zei:
Jeller zei:
heb eens gehoord dat die in sommige coffeshops 50€ de gram kost
In Leiden zo'n 20 euro de gram.

de ene keer kost bvb white widow ook maar 5€ per gram, en soms wel 10€ per gram... nie elke plant is hetzelfde, en het is nie omda die smoor die naam heeft, da hij even goed is als andere smoor met zelfde naam...

dus waarschijnlijk is die ice-o-lator van 50euro dan ook wel veel beter dan die van 20euro...

Doerak

Bewuste gebruiker
sjaartrol zei:
Doerak zei:
Jeller zei:
heb eens gehoord dat die in sommige coffeshops 50€ de gram kost
In Leiden zo'n 20 euro de gram.

de ene keer kost bvb white widow ook maar 5€ per gram, en soms wel 10€ per gram... nie elke plant is hetzelfde, en het is nie omda die smoor die naam heeft, da hij even goed is als andere smoor met zelfde naam...

dus waarschijnlijk is die ice-o-lator van 50euro dan ook wel veel beter dan die van 20euro...
True. :)

slunse

Bewuste gebruiker
is een gram van deze hasj nu echt zoveel beter dan 2 gram van bv 12 euro? lijkt me zo onwaarschijnlijk.
lijkt me ook kut om zo zuinig te moeten zijn met een grammetje

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ik heb 1 keer ice-o-lator van 26 euro de gram gekocht.

Het was écht z'n geld niet waard.

Ok, nog nooit zo high geweest van 1 jointje, maar wel al veel higher geweest door 5 jointen van gewoon goeie wiet te roken (wat uiteindelijk nog minder kost)

paupie

Bewuste gebruiker
ik heb het ook wel eens gerookt. Koste 20 euro per gram. Ik vind het zeker wel zijn geld waard, al zou ik het niet te vaak doen, aangezien het toch best wat centjes kost. Ik ben halverwege de joint al super high, totaal niet loom en moe, wat ik met bijv. wiet of goedkope hasj wel heb. Je zicht is echt een stuk anders dan nuchter en je praat en lacht aan een stuk door.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mwua ik word van mindere wiet of hasj ook al flink high/stoned, het is dus niet nodig voor mij om dure shit te kopen :)

stinos

kheb vroeger eens emt een vriend allebei een halve gram gegeten en daar ging ik flink hard van spacen, wat goa op gezet,m ogen dicht en dan dikke visuals zien. was dope,
maar laatst had ik t nog een keer gedaan, maar t werkte amper.
beetje duur voor amper effect

lurch

nouw ik haal meestal uit een gram een joint of 5/6 die is dan 15 euro...
ken er ook 1 die is 25 maar 50 is wel heel erg duur dan moet je er minimaal 12/14 joints ui draaien en dat lijkt me wel erg veel

zommes

Badass junkie
In Arnhem hebben ze hem, áls hij er is, bij coffeeshop Upstairs. Dat is imo sowieso de beste kwaliteitsshop van Arnhem. Ice kost daar dan meestal 18-20 euro de gram.

Bovenaan