ICPR 2016

Pante

Belezen gebruiker
http://www.icpr2016.nl/ (Interdisciplinary Conference of Psychedelic Research)

Voor degenen die nog niet op de hoogte waren; in het weekend van 4 juni vindt er een conferentie plaats in Amsterdam over wetenschappelijk onderzoek naar voornamelijk psychedelica en entactogenen. Hierbij zullen verschillende onderzoeksvelden aan bod komen, van farmacologie tot filosofie en (neuro)psychologie. Vooral voor mensen die hun opleiding in één van die richtingen volgen en geïnteresseerd zijn in drugs (met name dus psychedelica en entactogenen) is het erg interessant; het komt zelden voor dat er zo'n grootschalige conferentie plaatsvind in Nederland. Ik ga er in waarschijnlijk met een goede vriend van me heen, beetje afhankelijk of m'n financiën het toelaten (arme student ..) :)

Gezien de hoeveelheid (ook wetenschappelijk-georienteerde) discussies over drugs vond ik het wel de moeite waard het op dit forum neer te zetten. Zijn er toevallig meer mensen die hier heen gaan/willen? :)

Gerelateerde links;
www.stichtingopen.nl
www.maps.org

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Lijkt me erg interessant, maar vind het een beetje te duur om daar als recreatief gebruiker heen te gaan.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Inderdaad, jammer dat het zo'n dure hobby is! Een velletje LSD is goedkoper haha
Wordt helemaal duur als je met een velletje LSD op daarheen wilt :rock:

Bovenaan