Ik gebruik sinds 4 dagen 3MMC en zat gisteren aan anderhalve gram...Gratis advies: blijf weg van 3-CMC.
Gebruik zelf drugs... -met uitzondering van 2D-FCK bij Netflix een paar dagen geleden- eigenlijk bijna alleen voor of bij de seks.Ik gebruik sinds 4 dagen 3MMC en zat gisteren aan anderhalve gram...
Heb ook 3CMC liggen....
Slecht bezig....dit vlak na een opname 😌
Zei iedere verslaafde ooitMaar ik moet toegeven, dat ik geen verslavingsgerichte persoonlijkheid heb.
Waarom juist?Gratis advies: blijf weg van 3-CMC.
3-CMC haalt het niet bij 3-MMC en is waarschijnlijk veel slechter voor je.Waarom juist?
Afstervende hersencellen?! Waar heb je dit gelezen?3-CMC haalt het niet bij 3-MMC en is waarschijnlijk veel slechter voor je.
Had het besteld en na een ´hartje´ 3-CMC anaal gebruikt te hebben, werd ik wel wat geiler (maar lang niet zo als met 3-MMC) en kreeg ik een soort van ´bruisend´ gevoel in mijn hoofd, waarvan ik vrees dat het mijn afstervende hersencellen waren.
Is 3-MMC de eventuele schade waard? Ook als je de vraag met ´ja´ beantwoordt is het antwoord bij dezelfde vraag bij 3-MMC ´nee´.
Vind 3-CMC tijdverspilling en de neurotoxiciteit zou aanzienlijk zijn.
Het voelde zo. Reddit had threads over de neurotoxiciteit van 3-CMC.Afstervende hersencellen?! Waar heb je dit gelezen?
Ik kan me daarbij niks voorstellen, hoe het voelt alsof hersencellen afsterven. Reddit moet je met een grote korrel zou nemen, dat is een en al speculatie van internet warriors die het allemaal beter weten.Het voelde zo. Reddit had threads over de neurotoxiciteit van 3-CMC.
Ik kan me daarbij niks voorstellen, hoe het voelt alsof hersencellen afsterven.
Of niet, als er genoeg hersencellen afsterven..🤷♂️Neem geen 3-CMC, want dan kom je erachter.
Wat lijkt me dat heerlijk, een simpel leven leiden waar het eten voor je binnen komt in styrofoam bakken, een schoonmaker je woning schoonmaakt, Geen verantwoordelijkheden en gewoon in bed blijven liggen. En met wat gezeur en gespeel krijg je gratis drugs ook nog. WinwinwinOf niet, als er genoeg hersencellen afsterven..🤷♂️