Iemand Alternatieve 3MMC?

M750

Newbie
Iemand Alternatieve voor 3MMC?

3MMC geeft niet meer het leuke effect. Ik wil graag nieuwe dingen proberen. Liefste 3C’s maar maakt ook niet zoveel uit. Veel te veel keuze😂

Casrus

DF-koning
Ik gebruik sinds 4 dagen 3MMC en zat gisteren aan anderhalve gram...
Heb ook 3CMC liggen....
Slecht bezig....dit vlak na een opname 😌
Gebruik zelf drugs... -met uitzondering van 2D-FCK bij Netflix een paar dagen geleden- eigenlijk bijna alleen voor of bij de seks.

Gebruikte dan zelf 3MMC hooguit 3 keer per seksmarathon.

Maar ik moet toegeven dat ik geen verslavingsgerichte persoonlijkheid heb.

Laatst bewerkt:

Casrus

DF-koning
Waarom juist?
3-CMC haalt het niet bij 3-MMC en is waarschijnlijk veel slechter voor je.

Had het besteld en na een ´hartje´ 3-CMC anaal gebruikt te hebben, werd ik wel wat geiler (maar lang niet zo als met 3-MMC) en kreeg ik een soort van ´bruisend´ gevoel in mijn hoofd, waarvan ik vrees dat het mijn afstervende hersencellen waren.

Is 3-MMC de eventuele schade waard? Ook als je de vraag met ´ja´ beantwoordt is het antwoord bij dezelfde vraag bij 3-MMC ´nee´.

Vind 3-CMC tijdverspilling en de neurotoxiciteit zou aanzienlijk zijn.

Spyro

DF-koning
3-CMC haalt het niet bij 3-MMC en is waarschijnlijk veel slechter voor je.

Had het besteld en na een ´hartje´ 3-CMC anaal gebruikt te hebben, werd ik wel wat geiler (maar lang niet zo als met 3-MMC) en kreeg ik een soort van ´bruisend´ gevoel in mijn hoofd, waarvan ik vrees dat het mijn afstervende hersencellen waren.

Is 3-MMC de eventuele schade waard? Ook als je de vraag met ´ja´ beantwoordt is het antwoord bij dezelfde vraag bij 3-MMC ´nee´.

Vind 3-CMC tijdverspilling en de neurotoxiciteit zou aanzienlijk zijn.
Afstervende hersencellen?! Waar heb je dit gelezen?

Fairflower

Bewuste gebruiker
Dit alles lezend heb ik besloten de 3mmc en 3cmc weg te spoelen....elke lijn bij is bijkomende schade en zeker moeilijker en pijnlijker herstel van deze escapade.
Heb naar drugslijn gebeld. En nu mijn begeleiding contacteren.

Dank voor alle waarschuwingen op dit forum.

Ape

Badass junkie
Het voelde zo. Reddit had threads over de neurotoxiciteit van 3-CMC.
Ik kan me daarbij niks voorstellen, hoe het voelt alsof hersencellen afsterven. Reddit moet je met een grote korrel zou nemen, dat is een en al speculatie van internet warriors die het allemaal beter weten.

Alsnog kan ik me wel voorstellen dat er een gevaar zit in zit. Je moet best veel nemen voor een middelmatig effect. En het is snel populair geworden doordat men een 3M vervanger zoeken. Ik kan het niet zo goed onderbouwen maar die factoren maken me wel kritisch.

Ape

Badass junkie
Of niet, als er genoeg hersencellen afsterven..🤷‍♂️
Wat lijkt me dat heerlijk, een simpel leven leiden waar het eten voor je binnen komt in styrofoam bakken, een schoonmaker je woning schoonmaakt, Geen verantwoordelijkheden en gewoon in bed blijven liggen. En met wat gezeur en gespeel krijg je gratis drugs ook nog. Winwinwin

Bovenaan