iemand deze al gehad?

neti

Badass junkie
leuk themafeest
:beer:

neti

Badass junkie
ehm, bedoel idd, dan is de muziek misschien nog wat te pruimen, want dr is echt neti op te dansen :beer:

200466

Experimenterende gebruiker
Al gehad en niets bijzonders hoor. Hier zijn ze allemaal zo rond de 140 mg. 't is maar wat je gewend bent hè.

982

Bewuste gebruiker
Ikzelf heb ze ook gehad. Tenminste. groene kersjes (opdruk en kleur zegt niks) 100 groene kersjes kunnen goed zijn en de volgende 100 kut.

Ik vond ze btw wel te pruimen.. weleens betere gehad btw.

Everio

Bewuste gebruiker
982 zei:
Ikzelf heb ze ook gehad. Tenminste. groene kersjes (opdruk en kleur zegt niks) 100 groene kersjes kunnen goed zijn en de volgende 100 kut.

Ik vond ze btw wel te pruimen.. weleens betere gehad btw.

als ze van dezelfde batch komen dus niet... en een batch zijn meestal duizenden... niet maar 100...

alle pillen uit dezelfde batch liggen ongeveer gelijk

982

Bewuste gebruiker
Ik geef maar een voorbeeld.,.. ik heb eens een partij pillen gekocht van 1 dezelfde persoon (200 oid) van de ene ging je superhard en van de andere voelde je niks, gewoon goede pillen gegeven als testers en veel kutpillen erdoor gooien.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Klinkt goed :)

Tot ik ze is tegenkom maak nu gewoon me eigen capsules voor die enkele keer.
250mg :hearteyes:

Telefoon

Wijs gebruiker
Mathijs zei:
Klinkt goed :)

Tot ik ze is tegenkom maak nu gewoon me eigen capsules voor die enkele keer.
250mg :hearteyes:

ik ook 250mg is precies goed :grin: 4x bij pakken op een feestje van 12 uur :grin: :beer: :stoned:

Jointje er bij en GAAN

dimaz

Newbie
ge hebt ongeveer 1 op 2 nodig (1mdma 2bindmiddel)
dus kunt ge zelf het gewicht van pilleke wel berekene.
verder. veel mense zegge zo vanja kben da gewoon 140mg enz maar vo de meeste mense is da meer dan genoeg ...
En als ge na testcentra ga in hollland kome ze dan nog maar op 100 uit ofzo, terwijl u dealer u wel gezegd had da het 140 of 150 ging zijn :angry:

beter iets lichter pilletje van 80mg en er gwoon 1 bijpakke imo

hoewel die van 100 gwoon het leukst zijn. nie te veel nie te weinig :tongueout:

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
haha die had ik nog niet gezien:grin: die op de foto lijken op witte mitsu's.

142mg is erg mooi.Zou ik ook wel willen zien haha:tongueout:

Dat deze voorkomen in Belgie...meestal is het troep:(

grtz:wink: :stoned:

El Retro

Wijs gebruiker
142 mg is echt zo hoog toch niet :confused:. De rode kersjes die ik had zaten nog een stuk hoger volgens mij.

J0rrit

Badass junkie
El Retro zei:
142 mg is echt zo hoog toch niet :confused:. De rode kersjes die ik had zaten nog een stuk hoger volgens mij.

Je zal je verbazen, ik dacht ook een keer dit zijn toch best goeie minstens 100, was t maar 72.

El Retro

Wijs gebruiker
Nee maar ik heb al eens geteste pillen van 130-140 gehad en dat viel best mee. Die kon ik per hele nemen, bij die rode kersjes moest het per halve of het was een uurtje zitten geblazen.

Carlitos

Badass junkie
142 is wel redelijk hoog hoor.
Had maar een keer zo score gehad op die louis vuiton dingen.

Voor de rest altijd 100 tot 120 mg (Zijn lekker).
Dat jij van 220 mg had kon ik geen steeds niet geloven :(
Omdat het gewoon veel is,en je hoort ook niet vaak van dat soort pillen (behalve bij opscheppen :mrgreen: )

*Had tijdje terug is een keer bij andere dealer gehaald hij zei bla bla zit 220 mg in.
Duidelijk slechter als pillen van 100 mg die ik heb gehad,eigenlijk de slechtse ooit.Ik voelde het wel,me pupillen waren iets groter->Normaal echt mega,duurde iets korter,muziek klonk iets leuker maar niet als het ECHTE.

Bovenaan