iemand deze al gehad?

El Retro

Wijs gebruiker
Japi-10 zei:
142 is wel redelijk hoog hoor.
Had maar een keer zo score gehad op die louis vuiton dingen.

Voor de rest altijd 100 tot 120 mg (Zijn lekker).
Dat jij van 220 mg had kon ik geen steeds niet geloven :(
Omdat het gewoon veel is,en je hoort ook niet vaak van dat soort pillen (behalve bij opscheppen :mrgreen: )

*Had tijdje terug is een keer bij andere dealer gehaald hij zei bla bla zit 220 mg in.
Duidelijk slechter als pillen van 100 mg die ik heb gehad,eigenlijk de slechtse ooit.Ik voelde het wel,me pupillen waren iets groter->Normaal echt mega,duurde iets korter,muziek klonk iets leuker maar niet als het ECHTE.

Ik weet wat ik heb gevoeld jongen, dus niet lullen.

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
nouja iedereen reageert daar anders op he:wink: smaken verschillen...

heb nu hele grote,170mg werd me verteld wat ik niet geloof, nam er 1tje voelde niks:confused:

nam een ander pilletje ,dolfijntje genaamd van 100mg en toen pas sloeg ie hard in.

Maarja ben te veel gewoon daar ligt het aan denk ik.Want me vrienden hadden hetzelfde en die zijn ook ervaren in die snoep:)

123spacer

Experimenterende gebruiker
zo extreem is het toch niet? Ik drop zelf meestal capsules met 250mg kristallen erin (getest op 80%, dus 200mg MDMA). Je gaat er natuurlijk wel hard van, maar dat bij 140mg in het nieuws moet komen? Voor een eerste keer kan je het toch wel aan.

Overcome

Belezen gebruiker
hmn, 140mg, dat valt toch eigenlijk nog wel mee?, de meeste hier zijn rond die hoeveelheid, of zelfs meer... en die stuiptrekkingen hoort er toch bij :tongueout: haha.

troebadoer

Bewuste gebruiker
Hier in zuid-limburg heb je de befaamde Mitsubishisi 180'ers.. getest tusse 175 - 185 mg MDMA. 1,50 per pil ! ( afname van 100+ )

140 extreem hoog :confused:

Overcome

Belezen gebruiker
ik wou net zeggen, blauwe mitsu's, soviets, zelfs blauwe dollars hier zijn getest op 150mg mdma.

Overcome

Belezen gebruiker
El Retro zei:
Nee maar ik heb al eens geteste pillen van 130-140 gehad en dat viel best mee. Die kon ik per hele nemen, bij die rode kersjes moest het per halve of het was een uurtje zitten geblazen.

Tuurlijk, zelfs blauwe mitsu's moet je per hele nemen, hoplaa, erop of eronder!, meestal heel erg erop :grin:

geox

Bewuste gebruiker
YourePrivateDj zei:
haha die had ik nog niet gezien:grin: die op de foto lijken op witte mitsu's.

142mg is erg mooi.Zou ik ook wel willen zien haha:tongueout:

Dat deze voorkomen in Belgie...meestal is het troep:(

grtz:wink: :stoned:
Dat denk jij dan toch maar.. :wave:

142 mg, dat is toch niet speciaal? Leuk dat ze reclame maken, de maker van deze zal wel effe goed geld gaan verdienen :stoned:

Carlitos

Badass junkie
Wie heb er eigenlijk wel is 200 + mg uitslag gehad in het afgelopen jaar ?
En hoe zagen ze eruit ?

Jaimie

Belezen gebruiker
Wat ik niet snap is dat dit hier wordt afgedaan als zoveel, terwijl mensen die kristallen nemen minstens 1/3 van halve gram nemen, wat neerkomt op 166mg+-, in sommige gevallen is dit er boven omdat je het nu ook niet af meet met een weegschaal

En dan ken ik er de meerdere bommetjes op een avond doen, is de MDMA in pillen dan zoveel sterker?

alberthoffman

Belezen gebruiker
de bindmiddelen in rondjes zorgen ervoor dat je de mdma anders ervaart.
als je pure mdma kristallen neemt heb je direct een effect die knallend is.
daardoor wordt je ook kneiter leip en wil je eigenlijk alleen maar spacen terwijl pillen je steeds een beetje leipheid gevoel geven. en je dus bij vlagen leip bent. dit ervaar ik bij mdma suiker dus heel anders en is het meer aan 1 stuk door.
dit is mijn visie erop :wink:

Pepnoize

Belezen gebruiker
ik kan nu rode jodenster (davidster) krijgen en dies ook 140 mg , en is volgens mij geen verkooppraatje want die gast weet exact waar hij mee bezig is ... is ook getest bij testcentra e.d.

:hearteyes:

Bovenaan