Iemand een tip voor combi?

Paarzig

Newbie
Ik wil graag iets kopen voor het hallucineren. Iets dat te combineren valt met XTC, en omdta ik het aankomende zaterdag nodig heb, het liefst te vinden in de smartshop. Anders ga ik dat niet meer op tijd kunnen vinden.
Iemand misschien een ideetje?

Paarzig

Newbie
Pado's is niet echt een optie. Die vallen bij ons niet best in combinatie met xtc.
Zijn er nog alternatieven?
Als ze nou gewoon es lsd zegeltjes verkochten in de smartshop... :grin:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ja dan zou ik in de zevende hemel zijn....
maar ja zoek gwn eventjes naar zegels ze zijn niet zo heel moeilijk te vinden.
wie zoekt die vindt

azgaza

Badass junkie
Wat doet dit in het LSD subforum? LSD vind je niet in de smartshop hoor. Maargoed, ik verplaats je topic ff naar drugs algemeen, daar krijg je wellicht meer antwoorden.
En hallicuneren uit de smartshop? Ik zou zeggen: paddo's.

pythregius

Bewuste gebruiker
paddo's en mdma gaan prima samen, neem de paddo's 4 uur na inname van de xtc, het haalt de x helemaal terug maar je wordt niet vervelend waus in een trip wat inderdaad niet zo lekker is, beter neem je alleen een tripmiddel, ben je nog niet bekend met deze middelen en ben je bang voor fout gaan mischien is het dan wel ok om x erbij te gooien en je trip amkkelijker te maken :)

Paarzig

Newbie
Ik heb Salvia 5x en 10x besteld.
Wat is jullie idee...doen we dat na de piek van de xtc?
Haalt het het effect van de pillen weg? of versterkt het juist?

henkie84

Bewuste gebruiker
Paarzig zei:
Ik heb Salvia 5x en 10x besteld.
Wat is jullie idee...doen we dat na de piek van de xtc?
Haalt het het effect van de pillen weg? of versterkt het juist?

Weet van een vriend dat het na coke langer en intenser is, maar dat is wat anders als xtc. Geen idee.

Oh en waarom pak je - als je ervaring hebt ermee - niet wat meer xtc? Ik hallucineer 'm dan de pan uit. En salvia hoop ik voor je dat je iets voelt de eerste keer, dit is namelijk lang niet in alle gevallen zo.

Paarzig

Newbie
Sja, even wat meer pakken gaat niet. Hebben nog ieder 2 pillen en een capsule met een vaag poedertje van een tijd terug. Weet niet meer precies wat er in zit haha. Kan niet meer voor zaterdag aan meer pillen komen.
Dus we moeten het ieder doen met:

2 pillen
1 capsule met volgens mij ook iets van mda, maar weet het niet meer
5x of 10x salivia
of happy caps
Veel jointjes.

Genoeg te mixen dacht ik wel :)

Inderdaad van xtc hallucineer ik prima. Das het punt niet, die hallucinaties komen wel, maar dat is dan weer niet echt even trippen he. :tearsofjoy:

Paarzig

Newbie
tis me nou alleen niet helemaal duidelijk wat de hoeveelheid van Salvia moet zijn.
Kan nergens echt duidelijk vinden hoeveel we moeten innemen. Tis niet de eerste keer trippen, maar we dachten toch maar met 5x te beginnen.

Iemand opheldering?

Drientje

DF-koning
Paarzig zei:
Sja, even wat meer pakken gaat niet. Hebben nog ieder 2 pillen en een capsule met een vaag poedertje van een tijd terug. Weet niet meer precies wat er in zit haha. Kan niet meer voor zaterdag aan meer pillen komen.

2 pillen
1 capsule met volgens mij ook iets van mda, maar weet het niet meer5x of 10x salivia
of happy caps
Veel jointjes.

Inderdaad van xtc hallucineer ik prima. Das het punt niet, die hallucinaties komen wel, maar dat is dan weer niet echt even trippen he. :tearsofjoy:

Mda hallucineer je toch prima van? Waarom iets als salvia oneerbiedig behandelen als tussendoor drug? Tenminste dit is hoe ik het zie...

X

J0rrit

Badass junkie
Paarzig zei:

2 pillen
1 capsule met volgens mij ook iets van mda, maar weet het niet meer
5x of 10x salivia
of happy caps
Veel jointjes.

Pak dan die 2 pillen +die capsule in 1 keer? Dan zal je vast geen hallucineren!

Paarzig

Newbie
Het gaat mij niet m het hallucineren!
Hallucineren doe ik al van 2 pilletjes en een blowtje.
Ik wil graag trippen, gewoon een korte stevige trip.
Das toch wel even wat anders dan gewoon hallucineren.

mda capsules zijn oud. Denk dat ik het al 2 jaar heb liggen. Tis een rest van een grote berg die we hadden ja.
Hierna is het op :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Paarzig zei:
Het gaat mij niet m het hallucineren!
Hallucineren doe ik al van 2 pilletjes en een blowtje.
Ik wil graag trippen, gewoon een korte stevige trip.
Das toch wel even wat anders dan gewoon hallucineren.

mda capsules zijn oud. Denk dat ik het al 2 jaar heb liggen. Tis een rest van een grote berg die we hadden ja.
Hierna is het op :)

DMT niets voor jou? Kort maar krachtig tripmiddel.
Als je het echt kort wilt houden, zou ik niet aan de LSD gaan denk ik...:P

Succes

Bovenaan