Iemand ervaring met deze blotters ?

The Supplier

Experimenterende gebruiker
Heb tegenwoordig een nieuw adres voor mijn acid..
Nou had ik laatst daar een stuk of 10 blotters gehaald, en genomen.
volgens de bron bevatten deze 250mu acid..
Nou heb ik er 1 genomen gisteren, maar het rare was dat ze pas na 2 uur inwerkten.
Welliswaar erg goed en hard, maar waar kan dit aan hebben gelegen ?

Heb op de site van bloterart wel dezelfde design kunnen vinden :

J0rrit

Badass junkie
Misschien zit er DOB in ofzoiets, hetgeen pas na 2 uur werkt ongeveer? Misschien had je net veel gegeten of iets dergelijks, en de blotter ingeslikt ipv opgesabbeld?

The Supplier

J0rrit zei:
Misschien zit er DOB in ofzoiets, hetgeen pas na 2 uur werkt ongeveer? Misschien had je net veel gegeten of iets dergelijks, en de blotter ingeslikt ipv opgesabbeld?
nee DOB zit er zeker niet in of op, heb ervaring met DOB namelijk :confused:
maar heb gewoon goed erop gesabbeld :) en toen doorgelsikt..
maar had inderdaad erg veel gegeten :) maybe dat dat het was

The Supplier

Even voor de duidelijkheid ik heb 10 lossen zegeltjes gehaald en niet 10 van die vellen !!!!

Over het testen kan ik al uitslag geven een andere vriend van mij heet ze laten testen en daaruit is gekomen dat ze daadwerkelijk 130mu bevatten, en die vriend is wel een zeer eerlijk en betrouwbaar persoon :)

En gezien de werking ervan twijffel ik ook niet aan dat uitslag :rock:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Oh ja, daar zou ik ook wel tevreden mee zijn hoor, daar niet van. Het is alleen altijd hetzelfde liedje en dat is jammer (:

The Supplier

ExceptionalInsight zei:
Oh ja, daar zou ik ook wel tevreden mee zijn hoor, daar niet van. Het is alleen altijd hetzelfde liedje en dat is jammer (:

Dat ben ik wel met je eens....
Ik had zo vroeger een keer shivas en die zouden dan ook 250 mu zijn geweest, waren goede dingen en nou hoor ik ineens dat het maatr 80mu was :grin:

Maar ja deze zijn ook wel beter :)

azgaza

Badass junkie
Hm jammer dat het zo lang duurde voordat het werkte dan maar.. dat is een mooie print :) en 130 ug vind ik eigenlijk alsnog erg netjes hoor.

natas

Newbie

Van deze print zijn er verschillende kleuren en sterktes in omloop.
Bestaan sinds de jaren 90.
Die naast die Hoffmannekes zijn ni zo"n goeie schat een 50 ug

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
The Supplier zei:
Heb tegenwoordig een nieuw adres voor mijn acid..
Nou had ik laatst daar een stuk of 10 blotters gehaald, en genomen.
volgens de bron bevatten deze 250mu acid..
Nou heb ik er 1 genomen gisteren, maar het rare was dat ze pas na 2 uur inwerkten.
Welliswaar erg goed en hard, maar waar kan dit aan hebben gelegen ?

Heb op de site van bloterart wel dezelfde design kunnen vinden :

Is dat zo raar? Bij mij begint LSD meestal pas na 2-3 uur te werken, had vorig weekend bromo-dragonfly sloeg pas na een uur of 5, de echte trip begon pas na 10 uur...

azgaza

Badass junkie
Bij mij duurt het meestal een kwartier tot zo'n drie kwartier voordat ik het voel, meestal zo'n twintig minuten, en na een uurtje of anderhalf uur zit ik dan al op de piek, maar alles tussen het half uur en de twee uur is voor zo ver ik weet normaal bij LSD. Mensen reageren er ook weer behoorlijk verschillend op en het hangt er ook vanaf of je je zegel meteen doorslikt of opsabbeld en schijnbaar dus erg aan jezelf, ik voel het persoon héél snel, maarja van paddo's trip ik vaak ook al na tien minuten en veel mensen ook pas na een uurtje.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Bij mij duurt orale inname ook iets van 45 minuten. Daarom heb ik het ook nooit meer oraal ingenomen na de eerste keer. Met rectale inname ben je binnen 15 minuten al aan het trippen, komt ook veel harder op dan. :grin:

_Kat_

Bewuste gebruiker
Hangt van je lichaam af. Dus ja het is wel mogelijk.

EDIT: Overigens, wel enge blotters. :openmouth:

tomz0r

Badass junkie
Wat ik raar vind is dat dit soort topics over LSD geen probleem zijn voor iedereen, maar als er over XTC zo'n topic wordt gemaakt is het gelijk grote drama.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ik denk ook dat de hoeveelheid verschillende LSD zegels in omloop (in Nederland in elk geval) niet zo veel zijn. Terwijl er zo ongelooflijk veel verschillende XTC pillen in omloop zijn dat het vragen naar een "specifieke" pil onmogelijk is.

Talec

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Bij mij duurt het meestal een kwartier tot zo'n drie kwartier voordat ik het voel, meestal zo'n twintig minuten, en na een uurtje of anderhalf uur zit ik dan al op de piek, maar alles tussen het half uur en de twee uur is voor zo ver ik weet normaal bij LSD. Mensen reageren er ook weer behoorlijk verschillend op en het hangt er ook vanaf of je je zegel meteen doorslikt of opsabbeld en schijnbaar dus erg aan jezelf, ik voel het persoon héél snel, maarja van paddo's trip ik vaak ook al na tien minuten en veel mensen ook pas na een uurtje.
idd same here, njah 2 u lijkt me dus wel wat lang maar bon als het dan effectief werkt is het ook goed he :)

peace

Bovenaan