Iemand ervaring?

Bewild

Bewuste gebruiker
* Research Chemicals
* JWH-018
* JWH-019 New
* JWH-073
* JWH-081
* JWH-200
* JWH-250
* CP47,497(C:sunglasses:
* AM 694 New
* MDPV
* MDAI
* Butylone
* Methylone
* Methedrone
* Flephedrone
* 4-MEC Powder New
* 5-MEO-Dalt

Heeft er soms iemand ervaring met 1 van bovenstaande middelen?
Butylone heb ik al iets over gelezen en het effect leek mij best wel intressant, mpdv wordt overal nogal afgeraden omdat het effect zo mild is en de kater zo vreselijk, maar voor de rest zeggen deze stoffen mij weinig...

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Methylone,
Mephedrone,

andere RC's zoals 5-MeO-MiPT, 4-FMP.

De JWH-.../CP/AM spreekt me niet aan, gewoonweg omdat ik ook al niet een smoker ben.

De MDPV blijf je echt wel beter vanaf. De effecten zijn juist NIET mild. het laat je lichaam (en hart voornamelijk) in overdrive gaan. Lang niet slapen, en veel verontreinigen in de MDPV die men op E-shops aanbied. Hou het dan maar beter bij amfetamine en zijn analoge.

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Sublimo heeft mijn 4-MMC en methylone gedaan, maar hij zal je wel graag wat meer uitleg geven i.v.m. de effecten.

in het kort:
Methylone is -voor mij- een zeer goede vervanger voor MDMA, soms zelfs beter. Je staat er namelijk minder 'strak' van dan bij MDMA, maar je hebt wel alle gevoelens die gepaard gaan met MDMA. Methylone is namelijk maar een beta-ketone van MDMA.

Mephedrone is een goede oppepper die je een goed gevoel geeft (in juiste doseringen natuurlijk!). Sublimo zal je hier wel wat over posten.
Ik heb een slechte ervaring gehad met mephedrone, waardoor ik het niet meer zal gebruiken in de toekomst.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Mephedrone... Ik zal het chemische gedeelte weglaten, dat is makkelijk te vinden via google.

Ik heb een tijdje lang, twee weken, mephedrone zo goed als elke dag gebruikt. Het is zeer aangenaam als je weet welke dosis je moet nemen. Je krijgt er een enorm opgewekt gevoel van, hebt zin om te dansen, roken is ook magnifiek, praatkicks, rillingen over je rug, enz...

Het is echt wel een heel fijne substantie. Het is alleen niet zo goed voor je lichaam, het is namelijk een sterke vasoconstrictor. Het vernauwd je vaten enorm. Het gevolg is dat als je te veel neemt je blauwe plekken krijgt, aan je knieën, ellebogen, enz... Dan is het ECHT tijd om te stoppen. In feite mag dat niet gebeuren. Het is daarom een stof waar je heel voorzichtig mee om moet gaan.
Een tweede nadelig lichamelijk effect is dat je de dag erna kans hebt op bloed in je neus. Ik had geen neusbloeding ofzo, maar gewoon bloed bij het snuiten. Toch niet echt aangenaam.

Ik zou beginnen met 50 mg nasaal of 100 mg oraal. Niet meer. En langzaam opbouwen.

Nogmaals, let goed op je lichaam, neem niet te veel, combineer het liefst niet met alcohol (zeker niet in het begin).

Veel plezier ermee ! :) Mocht je nog vragen hebben over mephedrone, laat maar weten. :wink:

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Neveneffecten zijn ook veel te wijten aan slechte synthese van de mephedrone.

Zorg er dus altijd voor dat je je mephedrone zo zuiver mogelijk aankoopt.

Geen commerciële namen voor mephedrone zoals de 'charge' zakjes die op de 'legale'-markt ziet verschijnen.

koop het altijd bij een chemische leverancier die je een CAS nummer kan geven en specifieke informatie betreffende het product.

bij informatie bedoel ik dan zeker niet het gebruik, maar gewoonweg de zuiverheid, uitzicht.
De prijs voor mephedrone ligt ook niet hoog, dus laat je niet afzetten.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Scopolamine zei:
in het kort:
Methylone is -voor mij- een zeer goede vervanger voor MDMA, soms zelfs beter. Je staat er namelijk minder 'strak' van dan bij MDMA, maar je hebt wel alle gevoelens die gepaard gaan met MDMA. Methylone is namelijk maar een beta-ketone van MDMA.

Mephedrone is een goede oppepper die je een goed gevoel geeft (in juiste doseringen natuurlijk!).
Ik heb een slechte ervaring gehad met mephedrone, waardoor ik het niet meer zal gebruiken in de toekomst.

Idem hier... ik ben wel klaar met mephedrone, mij iets te vaatvernauwend om het maar zo te noemen...
Methylone daarentegen is echt een van mijn favorieten :hearteyes: :hearteyes: ,is ook wat subtieler dan mdma...minder katergevoel ook(is mijn ervaring iig)..

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Idem hier... ik ben wel klaar met mephedrone, mij iets te vaatvernauwend om het maar zo te noemen...
Methylone daarentegen is echt een van mijn favorieten :hearteyes: :hearteyes: ,is ook wat subtieler dan mdma...minder katergevoel ook(is mijn ervaring iig)..

Ja, ik geef je gelijk i.v.m. beide chemicaliën!
Mepedrone is een leuk stofje, maar er kunnen gewoon sneller complicaties optreden dan bij andere meer bekende stoffen, en dat is het mij niet waard.

Methylone is een superstofje waarbij ik helemaal geen negatieve ervaringen kan over zeggen. Heeft me telkens goed geholpen op een feestje! :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Scopolamine zei:
Methylone is een superstofje waarbij ik helemaal geen negatieve ervaringen kan over zeggen. Heeft me telkens goed geholpen op een feestje! :grin:

Vergeet die eerste keer kater niet. :grin: Die was toch wel heftig. :P

Bewild

Bewuste gebruiker
Ok mijn interesse voor methylone is enorm gewekt :grin: !!

Als ik het goed voor heb mephedrone dus eigenlijk een beetje een pep achtig gevoel met vaag een klein beetje mdma gevoel door gemengd?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Bewild zei:
Ok mijn interesse voor methylone is enorm gewekt :grin: !!

Als ik het goed voor heb mephedrone dus eigenlijk een beetje een pep achtig gevoel met vaag een klein beetje mdma gevoel door gemengd?

Ik heb nog geen echte speed ervaringen. Dus ik kan het niet met zekerheid zeggen. Waarschijnlijk zal het daar wel op neer komen. Maar toch denk ik dat het een gevoel apart is. Ook methylone lijkt op MDMA maar is eigenlijk ook weer een compleet ander, apart gevoel.

Ik zou je inderdaad aanraden om methylone te doen en niet mephedrone. Mephedrone is aangenaam en ik zal het zeker nog gebruiken in de toekomst, maar er zitten ook veel nevenwerkingen aan.

Bewild

Bewuste gebruiker
ok, bedankt voor de reacties :wink: !

Heeft er trouwens ook al ervaring met 5-meo-DALT, want ik heb er al wat over opgezocht op erowid, maar het is nog een vrij nieuwe stof en er was niet zoveel over te vinden, maar de effecten leken mij zeer aangenaam.

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Bewild zei:
ok, bedankt voor de reacties :wink: !

Heeft er trouwens ook al ervaring met 5-meo-DALT, want ik heb er al wat over opgezocht op erowid, maar het is nog een vrij nieuwe stof en er was niet zoveel over te vinden, maar de effecten leken mij zeer aangenaam.

Over de effecten kan ik je niet veel vertellen, omdat ik het zelf nog niet geprobeerd heb.
Mijn chemicaliën leverancier heeft het wel, en zoveel andere dingen, en is voor 100mg net geen blauw katoenen briefje... :wink:

Laat je dus niet afzetten, het kost in verhouding niets!

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Ik heb de recente nieuwe RC's nog niet uitgetest.

Maar mijn vertrouwde leverancier (geen dealer btw) heeft deze producten ook nog niet aangekocht.
MDAI is een vervangmiddel voor MDMA nadat methylone verboden werd.

Methylone en andere RC's zijn tot m'n beschikking, maar m'n drang om de meeste RC's eens uit te proberen zal me er toch eens toe leiden om deze 'nieuwere' uit te proberen, zodra ze in stock zijn.

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Scopolamine zei:

Methylone wordt qua gevoel vaak vergeleken met MDMA, maar heeft het ook een 'psychedelisch' kantje zoals MDMA?

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Deep Blue zei:
Scopolamine zei:

Methylone wordt qua gevoel vaak vergeleken met MDMA, maar heeft het ook een 'psychedelisch' kantje zoals MDMA?

Een grote hoeveelheid methylone zorgt niet meteen voor wat visuele effecten zoals een hogere dosis MDMA zou doen, maar toch zal je merken dat je zicht ,onder invloed van methylone, duidelijker (en misschien zelfs wel [zéér licht] 'kleurrijker' wordt; intensere kleuren-).

Methylone geeft je hetzelfde gevoel dan MDMA, -maar voor mij- niet het 'STRAK' staan van MDMA... Zie het als MDMA met een chill kantje...
Hiermee bedoel ik dan geen 'opgetrokken schouders, handen die gespannen/gevuist staan... achja, je begrijpt me wel :wink:

Mehylone Zorgt zelfs voor een heftigere afgaven van serotonine (klein percentage, maar toch), waardoor het geluk-zalig (extase-) gevoel net dat tikkeltje hoger is...

Geweldig stofje als je het mij vraagt..

Bewild

Bewuste gebruiker
Uit alle reactie's hier komt methylone echt wel naar voor als een zeer intressant en leuk stofje :) , ik denk dat ik dat binnekort maar eens ga proberen dan :grin: !

Maar nu eerst focussen op de herexamens :( !

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Bewild zei:
Uit alle reactie's hier komt methylone echt wel naar voor als een zeer intressant en leuk stofje :) , ik denk dat ik dat binnekort maar eens ga proberen dan :grin: !

hou je wel bij witte methylone...! De bruine is verontreinigd, en valt niet te zuiveren..
Ik heb van een goedkopere leverancier een week terug drie gram gekocht(om te kijken waarom hij goedkoper was) , en elke gram apart proberen te zuiver (ijskoude droge-aceton wash; isopropylalcohol her-kristallisatie, en A/B extractie); geen enkele methode lukt. Het is dus goed gesynthetiseerd of slecht, geen tussenweg!
Vraag er dus steeds achter bij je leverancier wat de zuiverheid is, en het uiterlijk van het product...

Legaldope

Experimenterende gebruiker
Ik ben niet echt een smoker en
* CP47,497 een drugs die 45x zo sterk is als THC ... Spreekt me dan niet zoveel aan :)

Maar deze heb ik enkele weken geleden besteld :
* Methylone : Geen heftig spul, wel een relaxed gevoel
* Flephedrone : Raad ik echt af omdat het gewoonweg bijna geen effect had op mij en men maten, kan je evengoed redbulls beginnen drinken denk ik.
* 5-MEO-Dalt : Een der beter RC's die ik was tegengekomen ! Lekker trippen, deed me wat denken aan 2CB. ongeveer €30 per gram en met 100mg sta je wel stevig te trippen.

Bewild

Bewuste gebruiker
Ja, 5-meo-DALT leek mij ook al interessant :)! Ma is het dan eigenlijk eerder een visuele trip met niet veel mindfuck, of eerder veel mindfuck, ma weinig visuals, of allebei, of...?

CP47,497 is dus een thc achtige stof, maar dan veel sterker en ook iets wat je rookt of begrijp ik dit nu verkeerd?

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Bewild zei:
* JWH-018
* JWH-019 New
* JWH-073
* JWH-081
* JWH-200
* JWH-250
* AM 694 New

Al deze 'THC-nabootsende RC's' zijn om te roken...

Je lost gewoon wat van de kristallen op in een paar milliliter alcohol en doet deze vloeistof in een kleine spray (vb. neusspray van bij de apotheker).
Vervolgens een medium (iets wat plantenmateriaal, gemakkelijk aan te kopen op ebay; de betere kruidenierszaak) bespuiten met je vooraf uitgerekende dosis/1spray.
en je 'Spice' is klaar voor gebruik...
ik heb nog ergens wel een link voor de JWH-chemicals, hoe precies; en stap per stap; een juiste, rookbare, hoeveelheid te maken. K'zal m eens zoeken op mn HDD...

Bewild

Bewuste gebruiker
Ow ok bedankt, ik heb hier wel interesse naar :) !

Heeft er iemand ook ervaring met die thc-nabootsende RC's :openmouth: ?

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Bewild zei:
Ow ok bedankt, ik heb hier wel interesse naar :) !

Heeft er iemand ook ervaring met die thc-nabootsende RC's :openmouth: ?

Hmzz, ik heb interesse in vele RC's, maar de JWH (en andere van deze soort) spreekt me niet echt aan.
Ik rook sowieso al niet, en als ik blow, dan is het enkel als combi met ...
Dus ik kan je er niet veel meer over vertellen...
Hopelijk iemand anders op het forum wel :)

Legaldope

Bewild zei:
Ja, 5-meo-DALT leek mij ook al interessant :)! Ma is het dan eigenlijk eerder een visuele trip met niet veel mindfuck, of eerder veel mindfuck, ma weinig visuals, of allebei, of...?

5Meo-Dalt : geen Mind-Fuck ... alleszins niet bij mij, beetje scheef en visuals, verwacht nu niet dat je roze olifantjes gaat zien. Je krijgt het wel enorm warm van dat spul. Dus geregeld water drinken is de boodschap.

Bewild

Bewuste gebruiker
Legaldope zei:
Bewild zei:

5Meo-Dalt : geen Mind-Fuck ... alleszins niet bij mij, beetje scheef en visuals, verwacht nu niet dat je roze olifantjes gaat zien. Je krijgt het wel enorm warm van dat spul. Dus geregeld water drinken is de boodschap.

Ja roze olifantjes verwachte ik zowiezo wel niet :tongueout:, maar ik ben wel is benieuwd naar hoe een trip zonder mindfuck nu zou zijn, lijkt me at je dan niet echt kan trippen :openmouth: !
Ik ga het iig is testen :P

Bewild

Bewuste gebruiker
Iemand hier toevallig nog ervaring met van deze :openmouth: ?
* JWH-018
* JWH-019 New
* JWH-073
* JWH-081
* JWH-200
* JWH-250

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Bewild zei:
Iemand hier toevallig nog ervaring met van deze :openmouth: ?
* JWH-018
* JWH-019 New
* JWH-073
* JWH-081
* JWH-200
* JWH-250

Dat zijn cannabinoide, THC vervangers zeg maar. Even info googelen en je hebt 't zo. voor de andere stoffen is erowid je vriend.

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Bewild zei:
...maar ik ben wel is benieuwd naar hoe een trip zonder mindfuck nu zou zijn, lijkt me dat je dan niet echt kan trippen :openmouth: !

Hoe trip jij dan.......?
Als je telkens een dikke mindfuck hebt als je een tripmiddel neemt, dan ben je een tripmiddel om de verkeerde redenen aan het nemen... Ofwel begrijp ik je even verkeerd.. :confused: :openmouth:

Legaldope

Scopolamine zei:
Bewild zei:
...maar ik ben wel is benieuwd naar hoe een trip zonder mindfuck nu zou zijn, lijkt me dat je dan niet echt kan trippen :openmouth: !

Hoe trip jij dan.......?
Als je telkens een dikke mindfuck hebt als je een tripmiddel neemt, dan ben je een tripmiddel om de verkeerde redenen aan het nemen... Ofwel begrijp ik je even verkeerd.. :confused: :openmouth:
Goh, ik met men maten noemen het zo, het is gwn je gedachten die op hol slaan.
De discussies met je eigen in je gedachten. Ik bedoel geef Bad Trip of dergelijke.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Legaldope zei:
Scopolamine zei:
Bewild zei:

Hoe trip jij dan.......?
Goh, ik met men maten noemen het zo, het is gwn je gedachten die op hol slaan.
De discussies met je eigen in je gedachten. Ik bedoel geef Bad Trip of dergelijke.

Dat is ook de uitleg van een algemene mindfuck. Denk dat scopolamine verkeerd zit bij deze. =p Een mindfuck is niks anders dan het door ratelen van gedachtes. In andere woorden het overmatig denken over zowel zinnige, als onzinnige dingen.

Methylone

Newbie
Scopolamine zei:
Bewild zei:

hou je wel bij witte methylone...! De bruine is verontreinigd, en valt niet te zuiveren..
Ik heb van een goedkopere leverancier een week terug drie gram gekocht(om te kijken waarom hij goedkoper was) , en elke gram apart proberen te zuiver (ijskoude droge-aceton wash; isopropylalcohol her-kristallisatie, en A/B extractie); geen enkele methode lukt. Het is dus goed gesynthetiseerd of slecht, geen tussenweg!
Vraag er dus steeds achter bij je leverancier wat de zuiverheid is, en het uiterlijk van het product...

Zou je dat van die zuiverheid eens kunnen toelichten?
Ik vermoed dat we dezelfde leverancier hebben, aangezien mijn sample ook licht bruin was.
Mijn navraag waarom het bruin en niet wit was werd beantwoord met 'deze is puur en nog ongewassen, daarom nog niet wit'.
Verder heb ik geen nadelige ervaringen met het product gehad.
Wat zou het voordeel van de witte t.o.v. de bruine variant kunnen zijn?

bvd!

Bovenaan