Ik denk dat ook heel erg afhankelijk is van waar je vandaan komt. Ik kom zelf uit de ''GHB hoofdstad'' van het noorden, dus bij ons is GHB een serieus probleem. Ik ken zelf een jongen persoonlijk die er hooked aan is geraakt. In mijn vriendengroep -en ook bij kennissen- is G gewoon uit den boze. Daarnaast associeer ik GHB gebruikers ook altijd met een bepaald soort mensen. Bij ons zijn dat met alle respect, ongeschoolde, ingevallen, met petjes beklede mensen. Ook in de dorpen om ons heen wordt gewoon veel G gebruikt, en daar is doelgroep eigenlijk wel een beetje hetzelfde.
Ik geloof zeker smartieandme dat er mensen GHB recreatief gebruiken. Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf nieuwsgierig naar dit middel en wat het met je doet. Maar zoals je misschien weet heb ik er een wiet en benzo verslaving opzitten + pep misbruik. Daarom blijf ik er ook vanaf, maar neemt niet weg dat ik interesse in het middel blijf houden. (maar dan meer op de manier van informatie inwinnen, geen praktijk gedeelte graag. :P )