Iemand zin om te kletsen?

Hoi allemaal!

ik zal mezelf even voorstellen ik ben Chantal
En heb1,5 geblowd..
het begon heel onschuldig..
3 jontjes om het weekend
Tot twee weken geleden 5 gram wiet daar deed ik 3 dagen over.. soms ook minder
ik blowde iedere dag en ik merkte dat ik enorm vergeetachtig werd en ook soort van depressief.
Ik rookte altijd samen met m’n vriend en alleen bij hem thuis..
Mijn vriend en ik wonen dus niet samen.
Als ik bij m’n eigen huis was, dan rookte ik niet en had er ook geen behoefte aan.
Ik ben gestopt omdat het steeds meer werd en ik ben moeder van 2 kids.
Ik mis het alleen als ik bij m’n vriend ben..
Ik ben nu 2 weken gestopt met blowen en merk dat ik angst en paniekaanvallen heb..
Ik heb geen eetlust. Zijn dit de bekende klachten na het stoppen van blowen?

ik heb soms nog wel zin in joint vooral in de weekende..
ik ben enorm onrustig in mijn hoofd en dan heb ik wel behoefte aan een joint..
ik moet sterk blijven en niet doen..

mij ben benieuwd naar jullie ervaringen na het stoppen van blowen..
Wat waren jullie klachten?

liefs Chantal

Manu76

Badass junkie
mij ben benieuwd naar jullie ervaringen na het stoppen van blowen
Genoeg te vinden over dit onderwerp denk ik op dit forum. Ik heb vanalles gedeeld in ieder geval. Volgens mij niets vreemds aan je ontwikkeling. Doe je soepel lijkt het.
Even over de paniek en stress: drink je even veel koffie als toen je nog blowde? Want ik merk nog steeds, zelfs nu ik veel minder koffie drink, dat een uur na inname, die paniek gevoelens het sterkste lijken. En er zijn super dagen en mindere dagen.. Zet hem op en oppassen met caffeïne, alcohol en misschien nicotine..

Nice job!

Dirkdirk

DF-koning
Ik heb geen eetlust. Zijn dit de bekende klachten na het stoppen van blowen?
Je hebt de vreetkick gekoppeld aan blowen. Dat is niet zo raar. Veel blowers roken een joint voordat ze gaan eten om hun eetlust op te wekken. Net zoals veel tabaksrokers een sigaret roken ná het eten omdat dan hun ontwenningsverschijnselen meer op de voorgrond treden sinds hun eetlust is verzadigd.

Je moet het blowen loskoppelen van het eten, en het eten als een activiteit op zich zien. Probeer ook zo weinig mogelijk junkfood te eten maar gezond, fruit en groenten en vlees en noten, zaden, rijst graan en mais etc.

Ekstacie

Experimenterende gebruiker
Ik heb zelf weinig kennis over de ontwenningsverschijnselen van blowen, maar wil zeggen dat je goed bezig bent. Ga zo door!

Donna

Inderdaad goed bezig. Eetlust, angstaanvallen etc.... het zal wel weer normaliseren.
Ik herinner het me niet goed meer want ligt bij mij bijna 40 jaar terug en dronk er ook stevig bij wat later alcoholisme werd. 2x paar jaar heftige hoeveelheden coke en 8, nee eigenlijk 10 jaar oxycodon.
En nog heel wat meer.

Toch reageer ik even want: als je rotgevoelens niet weg gaan: ga niet doen wat ik deed. Er is denk ik altijd wel een REDEN om wat dan ook te gebruiken en beter pak je dan dát aan (zei ze terwijl ze het zelf niet doet).

Haha ja maar toch lijkt me dat een zinnig advies.

Veel succes Chantie!!!

Donna

Zou je willen stoppen met het gebruiken van de rapporteerknop? Daarmee reageer je niet op berichten, maar doe je een melding bij de moderators. Alleen gebruiken als iemand de forumregels overtreedt dus.
???? Ik snap weinig van hoe het forum werkt maar ik heb geen rapporteerknop gebruikt!! Hooguit citeerknop. Dus ik ben dat niet.

HappyMind

Badass junkie
Heb ik gelijk een digibetenvraag: waarom begint ieder forumonderwerp 15 jaar terug en hoe voorkom ik 3000 keer op volgende pagina drukken???🙈😂
Stap in je tijdmachine naar 2023 😂 bovenaan elk topic is wel de optie "spring naar nieuw", dan verspringt ie automatisch naar de pagina met nieuwste berichten. En als je op de startpagina op "nieuwste berichten" klikt?

Donna

Stap in je tijdmachine naar 2023 😂 bovenaan elk topic is wel de optie "spring naar nieuw", dan verspringt ie automatisch naar de pagina met nieuwste berichten. En als je op de startpagina op "nieuwste berichten" klikt?
Gedaan... "spring naar nieuw"🤣🤣 verder ben ik nog heel bij de tijds hoor😅 hoewel ik de jaren '80 erg mis. Als daar een tijdmachine voor was!!! Wow!!

Bovenaan