Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hey meestal valt het wel tegen wat ze hebben bij de smartshop, of het ligt aan de manier waarop we het nemen. Maar is er ook iets, naast de duidelijke paddestoelen, waar jullie WEL goede ervaringen mee hebben, wat jullie aanraden?
Ja geniaal. Modern Times is idd ook ijzersterk. Maar als je Time Out of Mind nog niet kent zou ik daar maar eens snel werk van gaan maken, echt een van zijn beste ooit. You won't be dissapointed.
Ik heb laatst een heerlijke avond gehad met 2 ZOO7's.
Ik was toen wel moe , maar heb ze allebei tegelijk ingenomen (1e keer met 1 viel zwaar tegen) , en op een nuchtere maag , denk wel dat dat mee heeft gespeeld , maar het was prcs spot-on hehe.
Verder geen alcohol of ander spul , maar 4* wat wiet in de waterpijp een uurtje of 3 na inname om het effect langer te laten duren
Hieronder wat extra info , denk niet dat iedereen dit product al kent.
Product informatie
Werking : Dit product werkt energiegevend/opwekkend , tintelend en licht euforisch. Het is bedoeld als een energie gever met een lekkere buzz en een warm/euforisch gevoel.
Inhoud: 2 capsules zijn gemiddeld genomen goed voor 2 doseringen.
Ik heb het gekocht in een smartshop in Nijmegen , tis wel duur (12,50 per 2 pilletjes) daar is iedereen het wel over eens.
Echter ik wilde het eens geprobeerd hebben , die paar euro maken mij dan niet uit
Erzijn op dat product genoeg varianten, er is weinig kans dat je daar iets zal van voelen.
De pilletjes en kruiden die ze in smartshops verkopen zijn meestal een beetje brol, naar mijn mening toch.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.