IJSKOUD!

PRINCEZS_

Belezen gebruiker
Als ik Mdma op heb heb ik het altijd zo verschrikkelijk KOUD!
Echt, dan voelt het of het -10 is ofzo, en dan staat de verwarming op 21 en ik heb een trui aan, nog steeds voelt het gewoon letterlijk of ik
Bevroren ben :( dat verpest het tog wel een beetje altijd..

Hebben meer mensen dit?
En hoe kan het?

caatje

Badass junkie
IJskoud zijn mn handen als ik een pilletje op heb, en koude rillingen over mn lichaam. Ik vind het op zich niet zo heel erg storend. De verwarming gaat dan wat omhoog en het is eigenlijk ook zo weer "vergeten".

Waar het volgens drugsinfoteam door komt:
Bij iedereen die MDMA neemt gaat de temperatuur omhoog. Dat kan er bij jou voor zorgen dat je het warm krijgt. Als je temperatuur omhoog gaat, dan kan je omgeving kouder aanvoelen. Daardoor zou zij het koud kunnen krijgen. Het gaat dan dus om gevoelstemperatuur.
Dat verklaart voor mij wel de rillingen maar niet de echt als ijsklompjes aanvoelende handen.

El Retro

Wijs gebruiker
Als ik het thuis doe heb ik het eigenlijk nooit goed van temperatuur. Als het te koud is, verwarming op, dan heb ik het weer te warm, etc... Niet dat ik het veel doe, enkel als ik of een vriend alleen thuis zijn.

Jeller

Badass junkie
meestal geen last van temperatuur.. heb wel 1 keer gehad dat ik het te koud had als ik buiten was en te warm binnen.. was erg mottig

NexxtGen

Belezen gebruiker
Het heb het altijd heel erg koud als het begint te werken, maar daarna is het echt van het ene moment op het andere heerlijk lekker warm, zwoel weer.... één van de lekkerste dingen van XTC; de warmte :openmouth:

MissDior

Bewuste gebruiker
Ik heb het ook meestal superkoud!!
Paarse handen en voeten van de kou terwijl iedereen het warm heeft.
Misschien komt het ook doordat je meer rookt, dat heeft met je doorbloeding te maken he..
:wave:

nicole1973

Belezen gebruiker
brr

Ja ken het .. als die gaat werken krijg ik al ijsjatten.. maar die worden wel weer warm.. maar tegen de tijd dat ik richting bed wil is alles koud .. zelfs onder de hete douche kippevel haha.. nou ja komt altijd wel goed.. maar prettig is het niet soms kruip ik even met een badjas onder de deken en dan na 5 min ben ik weer bij gekomen hahaha..

Allolalie

Bewuste gebruiker
caatje zei:
IJskoud zijn mn handen als ik een pilletje op heb, en koude rillingen over mn lichaam. Ik vind het op zich niet zo heel erg storend. De verwarming gaat dan wat omhoog en het is eigenlijk ook zo weer "vergeten".

Waar het volgens drugsinfoteam door komt:
Bij iedereen die MDMA neemt gaat de temperatuur omhoog. Dat kan er bij jou voor zorgen dat je het warm krijgt. Als je temperatuur omhoog gaat, dan kan je omgeving kouder aanvoelen. Daardoor zou zij het koud kunnen krijgen. Het gaat dan dus om gevoelstemperatuur.
Dat verklaart voor mij wel de rillingen maar niet de echt als ijsklompjes aanvoelende handen.

Komt denk ik doordat je ledematen en zeker je handen een paar graden kouder zijn dan de rest van je lichaam, waardoor ze dan extra koud aanvoelen... Kan natuurlijk ook bullshit zijn, maar mij lijkt dat vrij aannemelijk.

Jeller

Badass junkie
de reden is gewoon dat je lichaamstemperatuur omhoog gaat, dus daarom krijg je het koud..

meestal heb ik op feesten juist het omgekeerde, dan heb ik na 5 minuten feesten echt al ontzettend warm en en ongeloofelijk droge mond
terwijl op andere drugs heb ik dat nooit

Bovenaan