ik ben een xtc dummy

cropp

Badass junkie
hee ik heb nou een paar pillen geprobeerd, maar nog niet echt super hard of zo

maar wat is het verschil tussen verschillende pillen??

waar kan ik ze mee combineren en waarmee vooral niet...

alvast bedankt

TrippyShit

Badass junkie
Idd, testen is het beste (he, dat rijmt. Wat een slogan.)

Wat het verschil is tussen pillen is vooral de sterkte. Pillen kunnen 60mg mdma(de werkzame stof in xtc) bevatten of 140mg mdma. In sommige pillen kunnen ook andere stoffen zitten zoals speed, mcpp, pma. Maar dan is het dus eigenlijk geen xtc, als er geen mdma in zit. Mda kan ook maar dat vind je tegenwoordig bijna nooit meer (jammer :P) gemixed met mdma kristallen heb ik het wel eens gehad maar dat gaf niet veel meer effect dan een klein beetje mdma meer.

Maar dat zijn dus de grootste verschillen tussen pillen. De enige manier om hier echt achter te komen is het te laten testen. Kleur, opdruk, smaak of dikte zeggen niks over de kwaliteit van je pillen.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
ik neem altijd een likje van de pil, als ie heel erg bitter smaakt weet ik dat ik waarschijnlijk wel hard zal gaan, ik heb ook een keer gehad dat de pil niet echt bitter smaakte, ik ben toen ook niet hard gegaan.

TrippyShit

Badass junkie
Daaruit kan je dus niet concluderen wat de hoeveelheid aan miligrammen in een pil is en of het daadwerkelijk mdma is. Een asprine smaakt ook bitter :rolleyes: Koop je zomaar pillen van jan en alleman laat ze dan gewoon testen, makkelijk,gratis, etc. Als je een tijd een vaste dealer hebt die te vertrouwen is. hoef je het natuurlijk niet meer te testen.

Immo

Badass junkie
pbwebmaster zei:
ik neem altijd een likje van de pil, als ie heel erg bitter smaakt weet ik dat ik waarschijnlijk wel hard zal gaan, ik heb ook een keer gehad dat de pil niet echt bitter smaakte, ik ben toen ook niet hard gegaan.

:tearsofjoy:

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Daaruit kan je dus niet concluderen wat de hoeveelheid aan miligrammen in een pil is en of het daadwerkelijk mdma is. Een asprine smaakt ook bitter :rolleyes: [quote/]

Ja en oorsmeer ook, maar ik proef toch zeker wel het verschil tussen asprine en PILLUH. Ik had een keer een wit dolfijntje, ik vond 'm al zo klein, ik lik eraan... het smaakte eerder naar pepermunt dan naar mdma, toch genomen. En nee hoor niks gevoelt. En ik wil alleen maar zeggen dat als je te lui bent je pillen te laten testen, je dus ook kan proeven. Dit zegt natuurlijk niet dat het alleen mdma is wat erin zit maar hard ga je zeker, of het nou goed of slecht is.

TrippyShit

Badass junkie
Idd echt grote onzin, maarja als hij het zelf wilt geloven moet ie zelf weten :P

Hoe bitterder die is hoe meer mdma er in zal zitten zal misschien wel waar zijn. Maar dat merk je echt niet van 1 likje. Dan weet je nog steeds niet of er alleen mdma inzit en andere dingen hoef ik niet in mijn pillen. En je weet niet hoeveel erin zit en dat is toch ook wel goed om te weten lijkt me. Maar vooral lekker je pillen likken :wink:

L

Lid 6909

Gast
Vette onzin, ik maak je een hele bittere pil zonder MDMA of één enkel ander bewustzijnveranderende stof erin.

peace

Angramar Temenos

Badass junkie
Ah joh, koop gewoon pure MDMA. De een beetje goede dealer krijg je het voor 10-15 euro de gram, en daar ga je een paar keer zeker harder dan het licht door.

Antigone

Belezen gebruiker
pbwebmaster zei:
Ja en oorsmeer ook, maar ik proef toch zeker wel het verschil tussen asprine en PILLUH. Ik had een keer een wit dolfijntje, ik vond 'm al zo klein, ik lik eraan... het smaakte eerder naar pepermunt dan naar mdma, toch genomen. En nee hoor niks gevoelt.....
Het zegt misschien niet alles, maar ik had laatst ook die kleine witte dolfijntjes en ik vond
ze echt superlekker. Ik heb er trouwens niet aan gelikt, maar ik heb ze wel weggebracht naar
een testservice. Uitslag: 131 mg MDMA (beste pil sinds tijden daar getest!!) :grin:

Bovenaan