Ik ben hervallen...

Anjovis

Bewuste gebruiker
Ik ben idd hervallen. De vraag is, ben ik er ooit vanaf geweest? Nee.
En mijn omgeving denkt dat ik goed bezig ben. De lokroep van Techno en xtc is sterk. De ganse nacht naar een technoclub gegaan met bollen op zak, ik heb er wel veel moeten slikken om effect te krijgen. Nu thuis laten nazinderen met techno op de headset en een joint in men hand. Ik vraag me wel af of antipsychotica xtc tegenwerken. Want ik had veel pillen nodig, 17 in totaal om zo high te worden van 1 normaal. Ofwel lag het aan die pillen. Uiteindelijk ben ik er wel goed van gegaan.

Anjovis

Bewuste gebruiker
Met 17 pillen naar een festival? Wat was je allemaal van plan dan 😆?
Ze testen voor als er nog is een echt groot evenement is. Probleem is dat ze zeer laag gedoseerd zijn en ik er veel nodig had. Dus kan ik er tegen dan verse bestellen, hopelijk een beetje potenter dan.

_shikantaza

Badass junkie
Dat is het. Dat was ik van plan. Alcohol is het gevaarlijkste, ik dacht als ik daar maar van weg blijf dan komt het goed. Maar het zijn leeuwen in mij die vechten. Soms wint den ene, soms den andere.
Nouja je hebt weer eens les geleerd. De kater zal wel flink zijn met 17 pillen. Heb je de rest weggegooid?

Koffieb00n

Bewuste gebruiker
Maar je bent ook de volgende terugval aan het plannen, want dat gaat het volgende feestje worden.

Ik las trouwens in ander topic dat je geen euforie voelde en ook niet de neiging om te dansen van die xtc. Dat is in mijn ogen dus precies een kut xtc ervaring, want dat wil je juist. Klinkt alsof je alleen wappie er van werd. Dat vond ik altijd geen reet aan. Weet je niks meer van het feest, dikke kater erna, super warm de hele tijd.

Maar ik zou je intenties rondom gebruik nog eens goed nalopen want je vervangt zo het ene middel voor het andere. Dat schiet niet op.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja, antipsychotica werken xtc sterk tegen. Dus dat heeft mogelijk ook een rol gespeeld.

Het combineren van een antipsychoticum met stimulerende middelen zorgt ervoor dat het antipsychoticum minder goed werkt. De effecten zijn namelijk tegengesteld. Het is dus niet handig om antipsychotica samen te gebruiken met bijvoorbeeld speed, cocaïne of XTC. (antipsychotica.nl)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
De lokroep van Techno en xtc is sterk.
Het helpt om je probleem niet te externaliseren op deze manier. Net als mensen soms bijvoorbeeld alcohol of cocaïne als de duivel zien. Als je dat doet plaats je het buiten jezelf, waar je machteloos bent.

Lijkt een klein ding maar die dingen roepen je niet. Je eigen gedachten doen dat:

Maar het zijn leeuwen in mij die vechten.
Precies. Maar ga dan kijken naar dat leeuwen gevecht.

Soms wint den ene, soms den andere.
Omdat je er niet (goed genoeg) naar kijkt. Jij bepaalt welke leeuw wint. Het zijn je eigen keuzes. Maar je kunt geen goed geïnformeerde rationele keuze maken als je niet (goed genoeg) ziet welke leeuw moet winnen.

Anjovis

Bewuste gebruiker
Maar je bent ook de volgende terugval aan het plannen, want dat gaat het volgende feestje worden.

Ik las trouwens in ander topic dat je geen euforie voelde en ook niet de neiging om te dansen van die xtc. Dat is in mijn ogen dus precies een kut xtc ervaring, want dat wil je juist. Klinkt alsof je alleen wappie er van werd. Dat vond ik altijd geen reet aan. Weet je niks meer van het feest, dikke kater erna, super warm de hele tijd.

Maar ik zou je intenties rondom gebruik nog eens goed nalopen want je vervangt zo het ene middel voor het andere. Dat schiet niet op.

Den truc is uw antipsychotica afbouwen vlak voor ge wilt gaan feesten. Ik doe dat soms dat ik een aantal dagen afbouw en dan stop voor een dag of 2 om beter te gaan op drugs.

Anjovis

Bewuste gebruiker
Je problemen zijn groter als je bereid bent 17 pillen te slikken voor een beetje lol.
De vraag is, wie zijn probleem is dat? Mijn toch? Maar van mijn omgeving moet ik met alles stoppen. Maar dan doe ik dat meer voor hun dan voor mij.

• Haha
Waarderingen: N3K0

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
De vraag is, wie zijn probleem is dat? Mijn toch? Maar van mijn omgeving moet ik met alles stoppen. Maar dan doe ik dat meer voor hun dan voor mij.
Misschien heeft je omgeving beter door dan jij hoe je jezelf kapot maakt.

Natuurlijk moet je het in hoofdzaak voor jezelf doen, anders werkt het toch niet. Maar ik kan het me eigenlijk niet echt voorstellen dat je zo wilt doorgaan(?)

Anjovis

Bewuste gebruiker
Misschien heeft je omgeving beter door dan jij hoe je jezelf kapot maakt.

Natuurlijk moet je het in hoofdzaak voor jezelf doen, anders werkt het toch niet. Maar ik kan het me eigenlijk niet echt voorstellen dat je zo wilt doorgaan(?)
Dat is het juist. Soms niet, en soms wel. Soms kan niks mij nog iets schelen en op andere momenten sla ik helemaal in paniek omdat het zo uitzichtloos is. Het ene uiterste tegen het andere.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat is het juist. Soms niet, en soms wel. Soms kan niks mij nog iets schelen en op andere momenten sla ik helemaal in paniek omdat het zo uitzichtloos is. Het ene uiterste tegen het andere.
Omdat je heen en weer gesmeten wordt door die leeuwen in je. Als je goed ziet waar je mee bezig bent volg je zo'n drang om zulke enorme risico's met je gezondheid te nemen voor een avondje plezier niet op. Omdat je de plus en minpunten goed ziet en de minpunten (risico's en gevolgen) buitenproportioneel zijn vergeleken bij de pluspunten (even high zijn).

Je moet het zelf weten. Of eindeloos heen en weer geslagen worden tussen highs en lows, of de rust van neutraliteit vinden. Dat is niet zo spannend allemaal, maar dat leer je waarderen.

N3K0

Badass junkie
Je moet niks.
En ja jou leven is jou verantwoordelijkheid net zoals jou keuzes.

En alleen jij kan jouzelf veranderen (als je dat wil) dat kan niemand anders.
Jou omgeving wil dat jij veranderd maar daar hebben hun geen invloed op, omdat je een ander niet kan veranderen.
Als je zo doorgaat weet jezelf denk ik heel goed waar je uiteindelijk beland.

Andere keuzes maken, geen alcohol drinken etc etc maja it's all upp to you.

Ulixes

Wijs gebruiker
Ze testen voor als er nog is een echt groot evenement is. Probleem is dat ze zeer laag gedoseerd zijn en ik er veel nodig had. Dus kan ik er tegen dan verse bestellen, hopelijk een beetje potenter dan.
Als jij 17 pillen meeneemt om te testen, hoeveel neem je dan wel niet op een “echt groot” evenement 😯

Anjovis

Bewuste gebruiker
Ik had er maar 2 bij, maar ik had daar bijna geen effect van. Dan naar huis gegaan en de rest geslikt op 3 na. Terug naar dat feestje en dan begon ik te gaan, maar niet zo hard als vroeger. Ik denk dat dat komt omdat ik dagelijks antipsychotica neem. Ik reageer veel moeilijker op psychedelische drugs. Het helpt om die medicatie efkes niet te nemen maar ik had dat niet verwacht met xtc.

N3K0

Badass junkie
Ik had er maar 2 bij, maar ik had daar bijna geen effect van. Dan naar huis gegaan en de rest geslikt op 3 na. Terug naar dat feestje en dan begon ik te gaan, maar niet zo hard als vroeger. Ik denk dat dat komt omdat ik dagelijks antipsychotica neem. Ik reageer veel moeilijker op psychedelische drugs. Het helpt om die medicatie efkes niet te nemen maar ik had dat niet verwacht met xtc.
Dit klinkt echt als blablabla.....

Los van of jij er iets van "voelt" of niet. Het doet wel degelijk iets met het lichaam enzo he....

N3K0

Badass junkie
Tsja... als de knop eenmaal op "gebruiken" staat, kan een mens gekke dingen doen.
Mensen moeten ook vooral doen wat ze zelf "willen" en hoeven echt niet naar mij te luisteren.

Dus leg je er vooral erbij neer als je wil gebruiken.
Doe vooral niks anders en blijf doen wat je altijd deed.

Ik vind alleen bij de uitleg van ja maar..... Ik had er maar 2 bij en ik heb er thuis 3 geslikt en het komt door zus en zo en blablabla...

De uitleg vind ik blablabla.

Anjovis

Bewuste gebruiker
Mensen moeten ook vooral doen wat ze zelf "willen" en hoeven echt niet naar mij te luisteren.

Dus leg je er vooral erbij neer als je wil gebruiken.
Doe vooral niks anders en blijf doen wat je altijd deed.

Ik vind alleen bij de uitleg van ja maar..... Ik had er maar 2 bij en ik heb er thuis 3 geslikt en het komt door zus en zo en blablabla...

De uitleg vind ik blablabla.
Ik vertael gewoon eerlijk hoe het gegaan is, ik had 2 pillen bij en had daar zo goed l-als geen enkel effect van. Ik h-ben dan te voet naar huis gegaan en daar heb ik er dan eerst t6 bijgepakt, en toen die na een half uur nog niet weel dezen al de rest,ik heb er 20 en heb er nog 3 over? Ik weet nu dat ik mijn antitipsychotica moet afbouwen voori knog is hard ga. Ik heb vandaag andere pillen, heb daar 1 van genomen en niet. Volgend weekend al van donderdag stoppen met antipsychotic. dat ik vrijdag wel high wordt. Op 2 dagen is dat uit uw systeem heb ik van ervaring.

• Haha
Waarderingen: N3K0

Proxima

Badass junkie
Ik vertael gewoon eerlijk hoe het gegaan is, ik had 2 pillen bij en had daar zo goed l-als geen enkel effect van. Ik h-ben dan te voet naar huis gegaan en daar heb ik er dan eerst t6 bijgepakt, en toen die na een half uur nog niet weel dezen al de rest,ik heb er 20 en heb er nog 3 over? Ik weet nu dat ik mijn antitipsychotica moet afbouwen voori knog is hard ga. Ik heb vandaag andere pillen, heb daar 1 van genomen en niet. Volgend weekend al van donderdag stoppen met antipsychotic. dat ik vrijdag wel high wordt. Op 2 dagen is dat uit uw systeem heb ik van ervaring.
Je typed in ieder geval niet zo coherent als wat ik vroeger van je gewend ben, het heeft dus wel degelijk een grote invloed op je lichaam en geest gehad en daar ben je duidelijk nog lang niet van bijgekomen?

MR_CHIP

Badass junkie
lol grote onzin dat anti depressiva of anti psychotica na enkele dagen uit je systeem zijn ze bouwen een spiegel op die zeker wel weken kan duren eerdat die zakt

_shikantaza

Badass junkie
lol grote onzin dat anti depressiva of anti psychotica na enkele dagen uit je systeem zijn ze bouwen een spiegel op die zeker wel weken kan duren eerdat die zakt
Het kan zeker even duren. En ik raad iedereen af om cold turkey te stoppen met antipsychotica. Bij mij was een snelle afbouw al super ongemakkelijk. Inmiddels ben ik er van af door heel langzaam af te bouwen, en ik voel me beter dan ooit maar dat komt ook doordat ik clean blijf.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Als ik jou was zou ik stabiel mijn antipsychotica slikken en je mentale gezondheid boven een drugsfeestje stellen.

Anjovis

Bewuste gebruiker
Seroquel stopt na enkele uren al met werken, ongeacht hoe lang je dat al pakt. Ik neem het dagelijks sinds 2010 maar weet goed genoeg wat er gebeurd als ik ermee stop, en snel.

MR_CHIP

Badass junkie
Seroquel stopt na enkele uren al met werken, ongeacht hoe lang je dat al pakt. Ik neem het dagelijks sinds 2010 maar weet goed genoeg wat er gebeurd als ik ermee stop, en snel.
de werking wat je voelt stopt misschien snel maar de spiegel in je bloed niet wat er voor zorgt dat er nog steeds een gevaarlijke interactie kan bestellen

Bovenaan