Ik ben nieuw hier

Rafaael

Newbie
Hallo allemaal ik ben nieuw hier. Al een poosje gebruik ik dagelijks pep. Voor de rest heb ik bijna elke soort drugs geprobeerd. Als er vragen zijn hoor ik het graag.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Welkom!
Hoeveel gebruik je gemiddeld per dag, want toen ik dagelijks gebruikte swingden de hoeveelheden snel de pan uit !
Tolerantie is een bitch :tongueout:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Eerste wat in me op komt: "Hoe dan."
Ik bedoel... dan slaap je toch nooit meer? Of is de speed kwaliteit zo slecht of je tolerantie zo hoog dat je met deze aantallen nog normaal kunt functioneren?
Buiten dat vind ik dit echt misbruik en de gevolgen zijn voor je gezondheid zijn echt extreem slecht. Dat merk je nu misschien nog niet maar die tijd zal komen. Waarom doe je jezelf dit aan?
:astonished:

Rafaael

Newbie
Het is zeer goeie pep 63% en ik slaap op tranxene. Ik voel me er goed bij en als ik verandering in zie dat het de slechte kant op gaat dan ga ik het rustig afbouwen.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Tja. Het is jouw leven, jouw lijf. Verder zat ik mijn bemoederende mond houden. Ik houd zelf ook van speed hoor. Heel erg veel zelfs maar hier kan ik met mijn hoofd niet bij...

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Overdags opgepept door de pep en daar door moet je tabletten om te slapen. Tja.... Gezond is het zeker niet. Dagelijks speed en benzo's. Wat SanneBanne zegt: het is jou lijf.

Laatst bewerkt:

lotske1984-

Wijs gebruiker
Heb het ook gebruikt benzo's om te slape speed overdag om te kunne functioneren..opletten jongen ben nu in herstel van speed..maar ik zat op den duur aan 4 lormetezepam's per dag om te kunne slapen..heb 12 jaar speed gebruikt..en het op eigen wil afbouwen zal moeilijk worden denk ik..neem je al lang dagelijks.?en 3 a 4 gram per dag is echt wel veel..

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dagelijks pep is niet zo'n best idee, maar uiteindelijk is het inderdaad jouw eigen keuze. Ik heb wel een beetje moeite met de opmerking over sport en gezond eten, dat klinkt als een rechtvaardiging van het gebruik. Net als dat ik moeite heb met de opmerking over het niet merken van bijwerkingen. Beide opmerkingen bagatelliseren de schadelijkheid van je gebruik. Snuif jezelf lekker naar de klote :wink:, maar ben wel eerlijk richting jezelf.

Risico's korte termijn:
  • Uitputting en overbelasting van je lichaam
  • Oververhitting
  • Hartkloppingen
  • Hartaanval
  • Paranoia (bij hoge dosis en/of frequent gebruik)
  • Schade aan lever, nieren en andere organen
  • Ontstekingen (blaasontsteking bij vrouwen, longen en luchtwegen bij mannen)
  • Depressieve klachten
  • Spierpijn
Risico's lange termijn:
  • Hersenschade
  • Depressie
  • Psychose (bij hoge dosis en/of frequent gebruik)
  • Schade aan gebit
  • Schade aan neus
  • Soms impotentie (bij mannen)
  • Verminderde ongesteldheid
  • Gewichtsverlies
Welkom op het forum trouwens.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Inderdaad jouw lijf en leven, maar ben het met Sally Tessio eens: dagelijks speed- en benzogebruik rechtvaardigen door te zeggen dat je veel sport en gezond eet is jezelf voorliegen. En jezelf voorliegen is gevaarlijk.

Inderdaad jouw lijf en leven, maar ben het met Sally Tessio eens: dagelijks speed- en benzogebruik rechtvaardigen door te zeggen dat je veel sport en gezond eet is jezelf voorliegen. En jezelf voorliegen is gevaarlijk.

Is wel zo, maar dat is toch onderdeel van de ziekte; het liegen en bedriegen? In dat geval kan je het de TS niet kwalijk nemen.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
:tongueout: Dat denk ik niet na zo'n storm aan belerende reacties, dan kon ie tnet zo goed verteld hebben aan zijn familie betreffende zijn gebruik :tongueout: Ging hetzelfde effect min of meer geweest zijn, wat een strontstorm zeg hierboven :tongueout:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
:tongueout: Dat denk ik niet na zo'n storm aan belerende reacties, dan kon ie tnet zo goed verteld hebben aan zijn familie betreffende zijn gebruik :tongueout: Ging hetzelfde effect min of meer geweest zijn, wat een strontstorm zeg hierboven :tongueout:

Nou ja, je vraagt er ook wel een beetje om als je een topic opent met 'yo, ik ben ... en ik gebruik dagelijks harddrugs maar dat is helemaal niet erg want ik sport en eet gezond.' Sorry hoor :tongueout:

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Nou ja, je vraagt er ook wel een beetje om als je een topic opent met 'yo, ik ben ... en ik gebruik dagelijks harddrugs maar dat is helemaal niet erg want ik sport en eet gezond.' Sorry hoor :tongueout:
Ja , we moesten hem zeker de voorlichting gegeven hebben die hij nodig heeft , maar we moeten opletten met een te belerende toon geen nieuwe leden af te schrikken uiteraard.
Nuja de dunne heeft mss gelijk dat het een troll was hoor, want 3 a 4 gram pure pep counteren dagelijks met een vrij zwakke benzo als tranxenne, zelfs in mijn boek lijkt dit sterk onwaarschijnlijk. :tongueout: zelfs kabouter pep zou daarvan zeggen pepperdepepperdepep nog aan toe :tongueout:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ja , we moesten hem zeker de voorlichting gegeven hebben die hij nodig heeft , maar we moeten opletten met een te belerende toon geen nieuwe leden af te schrikken uiteraard.
Nuja de dunne heeft mss gelijk dat het een troll was hoor, want 3 a 4 gram pure pep counteren dagelijks met een vrij zwakke benzo als tranxenne, zelfs in mijn boek lijkt dit sterk onwaarschijnlijk. :tongueout: zelfs kabouter pep zou daarvan zeggen pepperdepepperdepep nog aan toe :tongueout:

LOL. En ben ik het helemaal mee eens hoor, geen te belerende toon naar (nieuwe) leden. Maar er zijn grenzen. :grin:

lotske1984-

Wijs gebruiker
Hoe bedoel je in jou broek.?:tonguewink:

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik begrijp je opmerking over afschrikkende reacties wel, maar vind niet dat bovenstaande reacties veelste belerend zijn. Iedereen geeft uiteindelijk aan dat het zijn eigen keuze is en dat hij lekker moet doen en laten wat hij zelf wil. We leven in een prachtig vrij land waar je zonder censuur op een forum kan gooien wat je van het weekend in je keelgat gaat gooien of wat je dezelfde dag nog allemaal door je neus heen hebt geschoten. Die vrijheid brengt naar mijn mening ook een bepaalde verantwoordelijkheid met zich mee en het is dan ook niet voor niks dat het forum ook een educatieve doelstelling heeft. Je drugsgebruik op die manier maar afzwakken verdient best een tegenreactie, of dat nou betekent dat TS hem smeert of niet.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ik acht de mogelijkheid aanwezig dat hij weg is omdat hij allicht een andere reactie verwacht had. (Oh, wat stoer!)
Als er met zulke extremen qua drugsgebruik gegooid word vind ik dat we daar best iets van mogen vinden. Je hoeft iemand niet belachelijk te maken, maar vind wel dat we onze verbazing mogen uitspreken en op de gevaren mogen wijzen zeker als iemand het de normaalste zaak van de wereld lijkt te vinden.
Ik ben juist blij dat het Drugsforum niet alleen een "oehhhh en ahhhh" forum is eigenlijk.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Ik begrijp je opmerking over afschrikkende reacties wel, maar vind niet dat bovenstaande reacties veelste belerend zijn. Iedereen geeft uiteindelijk aan dat het zijn eigen keuze is en dat hij lekker moet doen en laten wat hij zelf wil. We leven in een prachtig vrij land waar je zonder censuur op een forum kan gooien wat je van het weekend in je keelgat gaat gooien of wat je dezelfde dag nog allemaal door je neus heen hebt geschoten. Die vrijheid brengt naar mijn mening ook een bepaalde verantwoordelijkheid met zich mee en het is dan ook niet voor niks dat het forum ook een educatieve doelstelling heeft. Je drugsgebruik op die manier maar afzwakken verdient best een tegenreactie, of dat nou betekent dat TS hem smeert of niet.

Ik zei het al lachende met de nodig smileys er toch bij :wink: Ik vond gewoon dat het opvallend was dat iedereen unaniem het over eens was en hem de wind van voor gaf.
De comment eronder gaf ik ook zelf aan dat we hem zeker moesten voorlichten en ik ben het zeker met je eens dat we ons verantwoordelijksheidsgevoel naar onze medeburger hier ook moeten laten gelden online.
Veel beter inderdaad dat er dan een strontstorm ontstaat in plaats van eerder aanmoedigende reacties en schouderklopjes bij zulk gedrag.
Maar ik vind vooral dat we moeten opletten met belerende tonen omdat dat de doorgewinterde rebel net aanmoedigd zijn eenzame gangetje qua asociaal drugsgebruik laconiek verder te zetten.
Das de enige reden waarom ik zei opletten met belerend, uiteraard afgaande op de analyse van men eigen karakter die een belerende toon zou gebruiken als stimulans voor zwaar averechts gedrag.
Zijn drugsgebruik verdient zeker een tegenreactie en da gaf ik ook maar op men eigen manier.(zie comments lager )
De educatieve doelstelling vant forum is zeer goed maar wou gewoon men opinie geven dat belerend averechts effect kan hebben , niet iedereen pikt die toon en zo gaat dan uiteindelijk de boodschap zelf verloren.

Laatst bewerkt:

Sprokkie

Bewuste gebruiker
3,4 gram maar ik sport elke dag en eet zeer gezond dus ik merk weinig tot geen bijwerkingen.
Met veel snuiven houd je jezelf ook op de been !

Wat vooral interessant is is dat jij broek las ipv boek , ik denk als we nu een rorschachtest deden dat jij ook allemaal piemels zag zweven ...je hebt al meermaals laten doorschemeren dat je eens een fikse beurt van doen hebt !
Lol, lol, lol !!! Hahahaha , overal piemols !! :P :P

Mee eens, is moeilijk af te wegen natuurlijk als mensen zulke dingen schrijven, en je zou kunnen zeggen: Wat verwacht je dan met zo'n beginpost.. Mijn eerste reactie is ook wat wil je dan ? En lijkt je dat wel verstandig..
Maar denk dat het goed is om een open blik en visie te blijven houden naar ieders drugs ge(mis)bruik..
En niet te oordelend ook al denk je daar vaak anders over.. Ook dat is vrijheid van denken..

Bovenaan