Ik blijf "vreemdgaan"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
@FredKroket heb bent me er ook eentje zeg, om over @Mindless maar niets te zeggen. Jongens en meisjes, jullie zullen nooit ongelijk hebben verwacht ik. Je zou maar met zo iemand moeten leven, je zou spontaan vreemdgaan vrees ik.
Grapje, maar jullie zijn zover doorgegaan, dat ik wel weet met wie discussie geen zin heeft.
Fijne zondag wel toegewenst namens iedereen in Spanje ja!
Beetje makkelijk dit.

Ik wil best ongelijk hebben, daar gaat het me niet om.

Alsnog fijne zondag ja :)

FerdFatoehaus

Badass junkie
@FredKroket heb bent me er ook eentje zeg, om over @Mindless maar niets te zeggen. Jongens en meisjes, jullie zullen nooit ongelijk hebben verwacht ik. Je zou maar met zo iemand moeten leven, je zou spontaan vreemdgaan vrees ik.
Grapje, maar jullie zijn zover doorgegaan, dat ik wel weet met wie discussie geen zin heeft.
Fijne zondag wel toegewenst namens iedereen in Spanje ja!
Roepen vanaf de zijlijn is altijd leuk. Ik blijf gewoon graag bij mijn standpunt en als je de hele discussie leest dan zie je dat ik niet degene ben die er vanalles bij haalt om gelijk te krijgen.

Desalniettemin sluit ik me volledig bij @ljuv aan. Dit gaat nergens meer over.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Whatabout een slotje op dit topic? Hulp wordt toch niet meer gegeven, louter oordelen en niet meer alleen naar TS...
@Eik @Roze Olifant @Mezelf

In elk geval aan u allen: PLUR (toch? anders vlindertuin...)

We sluiten inderdaad dit topic. Alleen maar negativiteit en TS - en de rest van het forum - kan hier niks mee.

Moest PLUR even googelen. 😂 Maar eens. PLUR en fijne rest van de zondag allen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan