Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dreuge zei:volgens mij zijn hallucinaties niet de grootste reden voor een bad trip bij de meeste mensen..
Sublimo zei:Dreuge zei:volgens mij zijn hallucinaties niet de grootste reden voor een bad trip bij de meeste mensen..
Wat is de reden volgens jou dan ? Ik zeg niet dat je fout zit hoor, maar ben eens benieuwd want ik weet het zelf ook niet helemaal zeker.![]()
Hallucinaties waren bij mij maar een klein deel.Dreuge zei:volgens mij zijn hallucinaties niet de grootste reden voor een bad trip bij de meeste mensen..
Dat dus.Dreuge zei:Eerder wat er met je gedachten gebeurd denk ik? Mindfucks, je kent ze wel :P Negatieve gedachten krijgen, daar in blijven hangen, negatieve spiraal, bang worden omdat je je gedachten niet meer onder controle hebt > bad trip.
Ja, maar die verhalen zijn vaak overdreven. Wat er in je hoofd afspeelt is vaak 'persoonlijker'.Sublimo zei:Denk bijvoorbeeld aan al die verhalen hier over angstaanjagende visuals.
pascal828 zei:Ja, maar die verhalen zijn vaak overdreven. Wat er in je hoofd afspeelt is vaak 'persoonlijker'.Sublimo zei:Denk bijvoorbeeld aan al die verhalen hier over angstaanjagende visuals.
Maar evengoed is een badtrip heel complex.
Je ziet evengoed wel gekke dingen. :PSublimo zei:Ja, dat weet ik, maar ik denk dat sommige mensen hun fantasie op hol slaat en ze wel werkelijk gekke dingen zien. Heb het alleen nog niet meegemaakt.
Dat kun je niet zeker weten. Maar zegt genoeg over hunzelf als ze daarover moeten liegen.Sublimo zei:Maar ik vraag me af of je van een normale portie psychedelica zo een visuals kan krijgen als sommige mensen beweren gehad te hebben bij hun bad trip ?
pascal828 zei:Dat kun je niet zeker weten. Maar zegt genoeg over hunzelf als ze daarover moeten liegen.Sublimo zei:Maar ik vraag me af of je van een normale portie psychedelica zo een visuals kan krijgen als sommige mensen beweren gehad te hebben bij hun bad trip ?![]()
Ites zei:Sommige reageren er toch gewoon harder op? Ik bv had 1gr gedroogde paddestoelen binnen, van die soort waar je normaal voor 1portie 3gram eet. Vriend zei dat ik gewoon chill ging zijn en wat dingen anders ging aanvoelen, maar kheb toch 3uur met zotte gesloten ogen visuals gezeten
En die kunnen aardig naar worden. Die illusies.Sublimo zei:Eigenlijk bestaat een bad trip niet. Het is slechts een illusie van je eigen geest.
Dopezilla zei:En die kunnen aardig naar worden. Die illusies.Sublimo zei:Eigenlijk bestaat een bad trip niet. Het is slechts een illusie van je eigen geest.![]()
Olle
Dreuge zei:Dopezilla zei:En die kunnen aardig naar worden. Die illusies.Sublimo zei:Eigenlijk bestaat een bad trip niet. Het is slechts een illusie van je eigen geest.![]()
Olle
Eigenlijk bestaan hallucinaties niet. Het zijn slechts illusies van je eigen geest.![]()

viewtopic.php?f=5&t=22873Mr_Acid zei:heyy morgen ga ik lsd proberen
maar ik zou graag wat info hebben over de voorbereiding
hoe veel mag je eten voor de trip
wat mag je zkr niet doen enz...
ik ben wel wat gespannen ik heb wat angst om de te nemen trip weet niet wat ik moet verwachten![]()
maar ik wil het zkr proberen
wat moet ik doen moest het toch mis gaan ?
tnx