Ik ga datura doen

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Ik heb al heel wat vreselijke tripreports over datura gelezen en weet wat het inhoud
Maar zou het toch willen doe als ik met vrienden naar mijn ouders appartement ga voor een week in de zomer maar kan iemand (wie het zelf heeft geprobeerd of iemand anders het heeft zien doen ) mij een dosering geven die hij heeft genomen of zien genomen worden niet van een site of tipic want dan is er veel kans dat de dosering fout is

Fool

Badass junkie
Re: Ik ga dature doen

Je krijgt geen goede dosering, want de inhoud per zaadje/plantonderdeel wisselt gewoon gigantisch. De één voelt niets bij X zaden, waar een ander van eenzelfde hoeveelheid zaden al een hartaanval krijgt. Waarom wil je ingodsnaam de doornappel gaan gebruiken, het is echt een paar dagen horror-trippen met een behoorlijk grote kans dat je het niet overleefd?

ganjafarmer10

Belezen gebruiker

Er zullen vrienden bij zijn die me desnoods vast kunnen binden en een straat verder is een ziekenhuis maar ik las net iets dat als je een zaadje eet voor je gaat slapen dat er ook iets zou gebeuren maar ben site kwijt want men gsm viel uit weet iemand wat het efect is als je dat doet

Fool

Badass junkie

Ja, maar het ziekenhuis staat er niet garant voor dat jij het opeens overleeft, een datura-overdosering kan óók dodelijk zijn in het ziekenhuis!

Daarnaast kunnen vrienden je wel vasthouden, maar na die drie dagen zit je de rest van je leven dan met een beetje pech opgescheept met het post-traumatisch stress-syndroom, en nee dat is niet erg onwaarschijnlijk.

ganjafarmer10

Belezen gebruiker

Ja als ik slecht een kleine dosis kan het zijn dat ik geen bad trip krijg volgens mij zijn veel trip reports ook verzonnen anders zouden ze wel in de media zijn verschenen trouwens ben ik op vakantie iemand tegengekomen die 3 zaadjes had gerookt en geen bad trip kreeg en wel was aan het trippen

Fool

Badass junkie

ganjafarmer10 zei:
Ja als ik slecht een kleine dosis kan het zijn dat ik geen bad trip krijg volgens mij zijn veel trip reports ook verzonnen anders zouden ze wel in de media zijn verschenen
Hele slechte redenatie, er is genoeg in de media geweest van mensen die in hun nakie door supermarkten heen renden. Het wordt alleen niet zoveel gebruikt. Daarnaast kun je er vanuit gaan dat de meeste tripreports niet verzonnen zijn en van mensen komen die meerdere, betrouwbare, reports hebben geplaatst. :wink:

trouwens ben ik op vakantie iemand tegengekomen die 3 zaadjes had gerookt en geen bad trip kreeg en wel was aan het trippen
Nou gefeliciteerd, dan moet het altijd goed gaan toch? :rolleyes:

ganjafarmer10

Belezen gebruiker

Ja ik zou het toch wel eens willen doen zo iets heftigs ik zou wel eens willen weten hoe dat is

Fool

Badass junkie

Vent, je bent 15. Je hebt alle tijd van je leven nog. :P

Fool

Badass junkie
Ik zou dit soort geintjes al helemaal niet in het buitenland uithalen, maar lekker met een Nederlands ziekenhuis in de buurt waar drugsgebruik als medisch probleem wordt gezien, in plaats van een crimineel probleem.

Nouja, ik zou eigenlijk dit soort geintjes helemaal niet doen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heb je al wat reports gelezen?

Kan namelijk een echte HEL worden. Zelfde verhaal hier. Mijn ding is er zijn zoveel 'leukere' stofjes waar je niet in een delirium van raakt.

Trippen heet het niet als je datura op hebt , je zit op de grens van vergifteging als het werkt.
Mede dat maakt het erg gevaarlijk dit spul.

Lees deTrip reports nog eens door.

ALS je het doet (Raad het je sterk af) zorg dan dat je een tripsitter (nuchter iemand) bij is om op je te letten!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
ganjafarmer10 zei:
Weet iemand of je datura zaadjes in een plantenwinkel kunt kopen en zo ja wat is de gemidelde prijs?
In de smartshop, :Knip:
Lees nog wat reports , raad je echt af dit te gaan doen.

Als je het gaat gebruiken zorg dat er iemand (goede vriend of vriendin?) is ook zo gezellig

Peace

Fool

Badass junkie
Vent, je heb absoluut niet voldoende kennis hierover om dit veilig voor elkaar te krijgen, ga lekker iets doen waar je niet dood van gaat!

Die zaadjes zijn trouwens geen doornappel-zaadjes en het lijkt me ook niet heel verstandig de TS hier een link naar te sturen. :wink:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
@Fool
Oops, had net het topic over lsa doorgelezen, vandaar het foutje
Link weggehaald.

@TS
Waarom toch die haast? :(

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Ik heb nog geen tripreport gelezen dat er iemand aan sterft allen dat ze zich zelf verwonde en sterven en daarvoor heb ik een paar tripsitters die me kunnen vastbinden als dat nodig is

Fool

Badass junkie
Nee, dat komt omdat dode mensen niet meer kunnen typen. Scopolomine is een dodelijke stof en er zijn hier regelmatig mensen door overleden! Kan je verzekeren dat het geen plezierig overlijden zal zijn. :wink:

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Ik heb ook nooit iets in de media over datura gezien en als er iemand aan zou sterven zouden de tripsitters waarschijnlijk een verhaal er over maken maar ik ga ook eens opzoeken of je de concentratie werkzame alkoiden te weten kunt komen en zo een goede dosis zoeken

Fool

Badass junkie
Echt niet alle doden komen in het nieuws hoor, je gedraagt je echt véél te naïef. Ik Vind het bijzonder dat, omdat jij iets niet gezien hebt in het nieuws, het niet gebeurd. :wink: Maar omdat je zo graag een nieuwsartikel wilt. Alsjeblieft: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... -year.html.

Daarnaast kun je niet zomaar de concentratie werkzame stoffen erin zien en verschilt de effectiviteit hiervan ook nog eens per individu!

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Oke maar het lijkt mischien zo maar ik wil het nu niet gewoon gaan doen ik wil eerst kijken of er een manier is om het relatief veilig te doen
En als ik de werkzame stof kan extrageren kan ik wel een juiste dosis vinden

Fool

Badass junkie
Ja er is een manier om het "relatief" veilig te doen en die wil ik gerust toelichten, maar niet aan een 15-jarige. Ik geloof niet dat je nu in staat bent om die voorbereidingen goed te treffen doch dat je er mentaal klaar voor te bent. :P

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Ik zou het nu nog niet willen doen maar mischien over 2 of 3 jaar maar zou wel eens willen weten als ik het dan doe of het op een veilirige manier gaat dan in tripreports staat

Fool

Badass junkie
Dan heb je dan nog ruim de tijd om dat uit te zoeken/te vragen. Juist bij dit soort stoffen mag er van jezelf ook wel enige moeite verwacht worden, dit soort dingen is echt niet zomaar voor iedereen weggelegd. :wink:

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Maar zou je dan de veiligste manier willen zegen die je kent dan ken ik die alvast en kan ik die verglijken met andere

Fool

Badass junkie
Die wil ik rustig toelichten op het moment dat ik denk dat je de middel bij elkaar kunt krijgen en het goed uit kunt voeren, dat lijkt me op dit moment absoluut niet het geval. Daarnaast is 15 jaar sowieso te vroeg. :P

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Oke maar ik kan het zowieso niet voor men 17 doen want dan mag ik pas naar het appartement en tegen dan kan ik niet ergens drie dagen gaan waar ik het kan doen
En als je het eou vertelen zou ik het geen reden vinden om het nu al te doen
Maar in zou het wel fijn vinden dan kan ik verschillende manieren verglijken en al wat voorberijden voor dan

Fool

Badass junkie
Volgens mij heb je na je 18e nog méér dan genoeg tijd om dat voor te bereiden, je denkt er nu véél te licht over.

witwit

Newbie
BEste potentiele daturagebruiker:niet doen is toch de beste insteek.Datura is echt heel giftig,bovendien kan het blijvende hersenbeschadiging veroorzaken (ken er twee persoonlijk).Is een van de enige 'echt halucinerende planten'.In die zin:je denkt dat je waanbeelden 'echt' zijn.Deze waanbeelden zie je,op net dezelfde manier als vb.een auto in de straat.Je bent (vermoedelijk) in staat,tijdens deze wanen te handelen (echt slimme zet?).Zijn zovele stoffen waardoor je kan verkennen'.In alle culturen waar datura wordt gebruikt als halucinogeen: als plant op zichzelf wordt gebruikt:voor basket cases ;een op een met een sjamaaan (hij bepaalt ook dosering,en wat er gebruikt wordt).Is heel heftig,vaak donker of compleet absurd.En je bent absoluut niet in staat om er iets positiefs van te maken.Enkel voor ervaren,opgeleide sjamanen (of iets vergelijkbaars):die leren doseren en bouwen relatie op.Ni voor niks dat het in voodoo diende om zombies te behouden (bron:wade davis.Als je toch niet voor rede vatbaar bent:droog aantal bladeren (twee maximum,elk ong.vijf tot zeven cm) in combinatie met cannabis.Som gedaan door Indische sadhus.Heb je wel gevoel van 'de giftigheidseffect' en een 'subtiele (maar wel voelbaar verschil)andere roes.Rook heel langzaam (trekje,tien minuten wachten,...)Zodra je zwaar gevoel in longen krijgt (ademhalen kost moeite):grin:ADELIJK STOPPEN.De duur van effect is zelfde,als cannabis waar mee combineert.Zelf tijd gedaan,gestopt door de giftige effecten op mijn lichaam.
Enkel voor volledigeheid:daturabloemen zijn ni voor niks van shiva,wordt soms gebruikt om ayahuasca te maken (bevordert hallucinaties).In zuid Amerika meer en meer vergiftigingen (niet opgelijden willen centje verdienen:geen idee van hoeveelheid en effect.Geliefe methode om toeristen te vergiftigen (om ze nadien te beroven).DUS NIET DOEN,is gewoon belachelijk/je gaat ook niks leren (carlos casteneda:bullshit).Eventueel een optie :na twintig jaar ervaring (met reizen ,je eigen onbewuste en andere werkelijkheden).Hou ons op de hoogte.En als je echt iets heftig zoekt:eender welk psychoactiefmiddel wordt pas echt een 'reiscapsule' nadat je deel 'shit' in jezelf hebt uitgeklaard,dan met 'enorme nieuwsgierigheid,en ook veel ontzag' kan je beginnen te vragen,....

lokaas

Newbie
Tijdloos zei:
Heb je al wat reports gelezen?

Kan namelijk een echte HEL worden. Zelfde verhaal hier. Mijn ding is er zijn zoveel 'leukere' stofjes waar je niet in een delirium van raakt.

Trippen heet het niet als je datura op hebt , je zit op de grens van vergifteging als het werkt.
Mede dat maakt het erg gevaarlijk dit spul.

Lees deTrip reports nog eens door.

ALS je het doet (Raad het je sterk af) zorg dan dat je een tripsitter (nuchter iemand) bij is om op je te letten!

Fool zei:
Ja, maar het ziekenhuis staat er niet garant voor dat jij het opeens overleeft, een datura-overdosering kan óók dodelijk zijn in het ziekenhuis!

Daarnaast kunnen vrienden je wel vasthouden, maar na die drie dagen zit je de rest van je leven dan met een beetje pech opgescheept met het post-traumatisch stress-syndroom, en nee dat is niet erg onwaarschijnlijk.

Volgens mij valt het allemaal wel mee hoor, bij iets als datura kan ik me voorstellen dat veel mensen het nemen zonder zich eerst goed te hebben ingelezen (zoals in de twee bovenstaande trip reports ook wel bevestigen).
Een stof als LSD nemen zonder dat men zich bewust is van de werking zou even goed tot dit soort heftige trip reports zou kunnen leiden. Het verschil is echter dat je LSD niet in ongeveer elke tuin vindt terwijl je doornappel zaadjes in nagenoeg overal kan vinden.
Dit verklaart dus ook meteen alle negatieve berichtgeving over deze mooie mysterieuze plant, die wel degelijk recreatief op traditionele shamanistische wijze te gebruiken is (ook nog eens goedkoop en veilig, rechtstreeks uit de natuur zonder dat er mee gerommeld is). :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Nee dat is gewoon dom om te zeggen. Je begint je bericht al met 'Volgens mij', wat betekent dat je het op vermoedens baseert en niet op feiten. Vervolgens vertel je dat het allemaal wel meevalt met Datura, waarom zeg je dat?

Er is van Datura bekend dat het vaak gezondheidsverstoringen oplevert, onprettige trips komen vaker voor dan prettige trips en een overdosering kan dodelijk zijn. Er zijn dus weinig redenen om het te gebruiken en er zijn voldoende middelen die een leukere trip opleveren.

Je vergelijkt het met LSD. Bij LSD is het grootste risico een badtrip. Bij Datura is het grootste risico de dood. Lekkere vergelijking... Je zegt létterlijk dat je Datura veilig kunt gebruiken, geen enkele drug is 100% veilig, laat staan Datura..........

Door beweringen zoals jij die maakt, vallen er slachtoffers. Denk even na wat je op internet zet dus...

Fool

Badass junkie
Het is inderdaad best mogelijk om een RELATIEF veilige datura-trip te ervaren, maar dat is lang niet zo simpel als het lijkt. Daarbij is de lichamelijke werking van datura gewoon veel heftiger en zal het door de aard van zijn werking wel de dood tot gevolg kunnen hebben. Ja, LSD kan ook heftige trips produceren, maar de essentie hiervan is gewoon compleet anders al die van datura. Gevaarlijke uitspraken dit. :wink:

Bovenaan